Fitness Seller

Long neck syndrome (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I personally think that one of the most impressive attributes is having a large neck. For one reason, proportion. Many bodybuilders shave their heads to make their heads look smaller. Having a small head will make the rest of you body appear larger. Having a large neck will make your head seem smaller.

Mijn idee hierover is toch anders.
Ik wil mijn nek dikker hebben omdat een dunne nek als het ware you hele physique dunner maakt. Vooral mijn hoofd lijkt hierdoor vooral heel dun.
 
ik weet niet hoe lang je zelf bent of dat je vindt dat in verhouding je nek erg lang is

ik moet zeggen dat voor mij shrugs alleen niet voldoende groei gaf

ik doe ook altijd zittend roeien met 2 stangen met touwtjes ertussen en ik trek dan het touw van voor mij naar mijn oren. Ik weet niet hoe die oefening heet maar hij deed het voor mij i.i.g

het is een soort van cable row maar dan naar je oren i.p.v je buik

groeten en suc6
 
vampire zei:
ik weet niet hoe lang je zelf bent of dat je vindt dat in verhouding je nek erg lang is

ik moet zeggen dat voor mij shrugs alleen niet voldoende groei gaf

ik doe ook altijd zittend roeien met 2 stangen met touwtjes ertussen en ik trek dan het touw van voor mij naar mijn oren. Ik weet niet hoe die oefening heet maar hij deed het voor mij i.i.g

het is een soort van cable row maar dan naar je oren i.p.v je buik

groeten en suc6

Face pulls

Zijn in principe voor je achterste delts ....
 
Ik ben 1.88.

Het is vooral de combinatie van een aantal factoren die mijn voorkomen zo slungelig maken. Lange nek, dunne nek en onderontwikkelde traps
Van voren gezien steken mijn jukbeenderen minsten een cm uit aan iedere kan. Volgens mij zijn bij de meeste mannen de jukbeenderen en de nek ongeveer van dezelfde breedte.
 
Hoe zwaar ben je ?
 
Ik zou zeggen lekker groeien en zwaar deadliften... ik ken geen powerlifters met smalle nekjes. 20 kilo erbij zal wonderen doen, ook voor je nek.
 
idd, bulken tot je erbij neervalt.
of je kan ook het trainen laten voor wat het is en gaan worstelen...

edit: toevallig ben ik net een artikel aan het lezen over jou vraag :D hier zal je al een stap verder mee komen!

http://www.elitefts.com/documents/the_yoke.htm

dit is wat je ongeveer wilt? ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bulken ga ik zeker, maar dit tot in het extreem. Heb ik al een keer gedaan en ik werd alleen maar vet. Zag er nie uit man!

Op dit moment ben ik niet graatmager maar ben ook niet echt dik.
Het is alleen zo moeilijk te pijlen want in de ene spiegel zie je me ribben heel duidelijk en in de andere lijk ik zowaar dik.
 
Een lange nek is een beetje een optische ilusie, doordat de nek dun is en de traps klein, en je schouders omlaag hangen (je sleutelbeenderen staan dan horizontaal ipv omhoog te wijzen)
Als je dus de traps traint waardoor ze hoger worden dan lijkt je nek korter daardoor, idem als de dikte van de nek toeneemt.
En omdat getrainde traps je schouders wat omhoog zullen trekken valt het effect van rare schuine schouders wel mee.
En bovendien vind ik zelf schuine schouders gewoon huger uitzien, omdat je dan al het idee van flinke traps krijgt.
Bij gebrek aan zware losse gewichten bij onze gym shrug ik ook op de kuitenmachine, deze heeft een totale overbrenging van 1;1, de hefboom wordt gecompenseerd door een katrol aan de hefboom die het eraan hangende gewicht verdubbeld.
Voor shrugs pak ik de hele stack (180kg) en leg daar nog een paar losse gewichten bij die het totaal op 195kg brengen.
Ik shrug dus met bijna 2x bodyweight, zo sterk zijn je traps dus.
Ook doe ik op het cablestation side bends, deze zij voor je obliques maar als je tijdens de beweging je schouder omhoog trekt train je ook je traps omdat je vrij zwaar kan bij deze oefening, voor mij 70Kg.
http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/CBSideBend.html
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven