FreerangeHuman
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 14%
Hoi,
35 jarige Vlaming hier, uit de buurt van Gent.
Ik ben al 13 jaar krachtsporter. Ooit begonnen als gymbro, daarna mijn weg gevonden naar powerlifting en gewichtheffen. Dat laatste heb ik 4 jaar in competitie gedaan...
Tegenwoordig train ik nog altijd met de focus op de compounds, maar er zit wat meer volumetraining bij met het oog op aesthetics en longevity...
Stats:
35 jaar
180cm
80 kg
Bf: 12-15%
Still Natty
snatch (in competitietijden): 100kg
Clean & jerk: 115kg
Deadlift: 200kg
Bench: 115kg
squat: 165kg
Ik meld me aan hier op dit forum omdat ik, sinds ik een home gym heb en mijn competitie -en clubtijden achter de rug zijn, soms moeilijk gelijkgestemde mensen vind met wie ik over mijn passie kan praten.
Muziek tijdens het trainen;
Metal!
Youtubers en "influencers";
Larry wheels, Hafthor Bjornson, Brian shaw, Stan efferding, Nippard, Nick strenght & power, Omar Isuf, Brian Alsruhe, Jujimufu...
Trainingstechnieken;
west side conjugate
DC training
Intermittant fasting
if it fits your macros
Vertical diet
35 jarige Vlaming hier, uit de buurt van Gent.
Ik ben al 13 jaar krachtsporter. Ooit begonnen als gymbro, daarna mijn weg gevonden naar powerlifting en gewichtheffen. Dat laatste heb ik 4 jaar in competitie gedaan...
Tegenwoordig train ik nog altijd met de focus op de compounds, maar er zit wat meer volumetraining bij met het oog op aesthetics en longevity...
Stats:
35 jaar
180cm
80 kg
Bf: 12-15%
Still Natty
snatch (in competitietijden): 100kg
Clean & jerk: 115kg
Deadlift: 200kg
Bench: 115kg
squat: 165kg
Ik meld me aan hier op dit forum omdat ik, sinds ik een home gym heb en mijn competitie -en clubtijden achter de rug zijn, soms moeilijk gelijkgestemde mensen vind met wie ik over mijn passie kan praten.
Muziek tijdens het trainen;
Metal!
Youtubers en "influencers";
Larry wheels, Hafthor Bjornson, Brian shaw, Stan efferding, Nippard, Nick strenght & power, Omar Isuf, Brian Alsruhe, Jujimufu...
Trainingstechnieken;
west side conjugate
DC training
Intermittant fasting
if it fits your macros
Vertical diet