AndroidHealthClinic

Look up, Get up and don't ever give up! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Maxiation

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2008
Berichten
5.467
Waardering
135
Lengte
1m77
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Besloten om toch eens mee te doen dit jaar. Ik streef ernaar om 95kg te wegen bij 7-8%, wellicht dat dit voor sommige te hoog is in bodybuilding termen. Nog dieper cutten zie ik echter niet zitten, ik wil voornamelijk plezier hebben in het ding dat ik doe en bodybuilding ambities heb ik nog niet. Wellicht dat deze contest een leuk opstapje is naar wat komen gaat in de toekomst...

Naam: Max Blezer
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 177cm
Gewicht: 92/93kg
VP: +- 10%
Omtrek arm koud: 44,5cm
Rest nog niet gemeten, zal deze nog posten om het compleet te maken

(belangrijkste) krachtstats, zover deze van belang zijn:
Small bankdruk: 160kg (paused) reguliere bankdruk doe ik nooit.
Deadlift: 240kg
Squat: 200kg raw+beltless (zie filmpje)
MP: 90kg

Shape 2 weken geleden:
n6rqix.jpg


Squat gister:
http://www.youtube.com/watch?v=R1Gri9OCk_g&feature=youtu.be

Hoe train ik momenteel:
Maandag: Borst + Triceps
Dinsdag: Benen + Kuiten
Woensdag: Abs + HIIT cardio
Donderdag: Rug Biceps
Vrijdag: Schouders Borst en Triceps ( Voornamelijk isolatie voor borst )
Zaterdag: Circuittraining
Zondag: Cardio training bij snowworld trappen ( 555 tredens op en neer rennen )

Verder probeer ik 2 a 3x per week in de ochtend Insanity te doen, wissel af met de plyo en insanity abbs workout.

Waarom 2x per week borst?
Omdat dit mijn minst ontwikkelde spiergroep is en deze een extraatje kan gebruiken.

Mijn krachtsport verleden :
Vanaf mijn 17e ''serieus'' bezig met trainen, natuurlijk nog niet met de kennis die ik momenteel heb. Ik denk dat eenieder kan bevestigen dat je in deze sport vrijwel nooit uitgeleerd raakt.

Ik train al sinds mijn start bij sportschool Haefland-Sport, een sportschool die de ''oude'' manier van trainen nog hoog in het vaandel heeft staan en hier een nieuw tintje aan heeft gegeven. Op deze sportschool werk ik momenteel ook overigens. Om een idee te geven wat voor een walhalla deze sportschool is: Meerdere weightlifting platforms, 8 olympische bankdrukbanken, 5 Squatrekken, Eleiko sets, dumbbells tot 70kg (tot 40kg in 3voud), 4000kg aan free weights, Kettlebells, chains and bands, etc etc. you get the point...

Een hoop serieus krachtsporters traint hier, waaronder ook Alexander Moonen (bekend van de sterkste man van Nederland). Hij motiveerde mij en spoorde mij aan om ook voor het ''Sterkste Man'' te trainen, dit heb ik serieus gedaan tot mijn 20e, echter voelde ik me er op een gegeven moment niet meer prettig bij, ik woog op mijn zwaarst 115kg en herstelde zeer slecht na mijn trainingen.

Tijdens deze ''mentale dip'' kwam op het juiste moment Erik Dokter (meervoudig Nederlands kampioen gewichtheffen) les geven bij ons. Gezien mijn goed ontwikkelde jerk techniek die ik zonder les al had was dit wellicht op mijn lijf geschreven. Ik besloot om te gaan gewichtheffen en startte met afvallen. Dit gewichtheffen heb ik een jaar gedaan, ook hier had ik op een gegeven moment geen plezier meer vanwege continue de zelfde trainingen maar vooral ook het gemis in isolatie oefeningen. Ik ben er van overtuigd dat wanneer je het niet voor jezelf doet je nooit 100% zal kunnen geven. Vandaar mijn besluit om alleen nog maar te doen wat IK wil omdat ik zeker weet dat je zo het meeste uit jezelf zult halen.

Nu train ik al een jaar op de ''bodybuilding'' manier en er is nog geen dag geweest dat ik niet met een brede lach naar de sportschool ging.

That's all folks... Ik heb er zin in!
 
Laatst bewerkt:
Succes.

Voeding?
Eat clen? :p
 
+- 2500kcal 35/45/20 verhouding.

ECA stack > Clen voor mij haha
 
Absoluut streven voor mij. Ook goede contender voor de top 3, denk ik.
 
Mooi goeie kanshebber in de top3
 
Thanks guys! top 3 zou mooi zijn, maar ik wil gewoon het beste in mezelf naar boven halen. Dat is in ieder geval prioriteit nummer 1
 
In
- Damn, goed fysiek!
- sterke krachtstats!
- en goed gewicht met je lengte!
Als je flink droog wordt zeker grote kanshebber naar mijn mening!

Baal telkens meer als ik gasten hier op DBB zie dat ik pas driekwart jaar serieus met fitness ben begonnen :P

Goed trouwens dat je het puur en alleen voor jezelf doet en niet voor anderen of de sport!
 
Succes! Leuk dat je Haefland even promoot --> idd een vd beste van Limburg, vind ik ook!
 
Succes baas. Zeker een kanshebber.
 
suc6 kerel, goed fysiek!
 
Je maakt een goede kans Max! Ik volg
 
Thanks guys... nog even een recente foto getrokken zojuist after abs + cardio workout:

33bnv3k.jpg
 
Looking good man! Succes :D
 
Zoooo wat een fysiek. Ik volg, hoop wat te leren van dit log.
 
in. denk dat jij nog weleens kans maakt op een top 3/5 klassering als je goede foto's hebt.
 
Thanks collega's!

Billy: Foto's zal goed moeten komen, heb in ieder geval een fotograaf weten te regelen met professionele apparatuur... daarnaast heb ik het geluk dat ik wat hulp ga krijgen van Michelle Heuts (vorige week 2e geworden van NL, zie foto).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice, als je idd borst wat groter maakt (of de rest wat kleiner :-) ) heb je wel goede kans!
 
Mooie stats/shape om mee te starten al !

Succes!
 
Jelly op je sportschool. Wat een geweldige plaats en sfeer lijkt me dat. Nette krachtstats! Succes.
 
Back
Naar boven