AndroidHealthClinic

Look up, Get up and don't ever give up! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een ontzettend brute foto! Die schouders en armen blijven er echt uitspringen! Respect als je die -4% nog gaat halen!:thumbs:
 
Netjes man.

Gaat goed
Thanks

Thanks

Groot man! Gebruik je nu ook shizzle?
Aangezien je BW van 93kg naar 96kg is gegaan en je BF wil droppen?
Momenteel alleen een shittload aan supps wat in combi met een goede voeding ook natuurlijk zijn werking doet :thumbs:

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 11:41 ----------

Wat een ontzettend brute foto! Die schouders en armen blijven er echt uitspringen! Respect als je die -4% nog gaat halen!:thumbs:
Thanks man, ik hoop het. Ga gewoon me uiterste best doen, shape wat ik nu heb heb ik sowieso nog nooit gehad en alleen dat al voelt heerlijk.

Helaas deze week trainingen op een laag pitje vanwege tentamens, vanaf volgende week 3 weken knallen to the fullest!
 
Groot man! Gebruik je nu ook shizzle?
Aangezien je BW van 93kg naar 96kg is gegaan en je BF wil droppen?

Dat kan tegenwoordig met proteine en een goed voedingschema ;)

Foto ondanks dat echt bruut man!
 
zal voornamelijk vocht zijn wat ik aangekomen ben, is heus geen 3kg spiermassa lol, daarom nu zuivel eruit en vochtafdrijvers.
 
Is geen haat hoor! Als ik niet zo enorm infrequent zou trainen ging ik ook wel aan de roids.
 
Nog interessante updates max?
 
Toch niet net als vorig jaar quitten?
 
Foto's ingezonden! Ik heb het echt te druk gehad om te loggen ivm werk vriendin etc... mijn trainingen zijn vrijwel hetzelfde gebleven kwa intensiteit en verhouding alleen droger en harder geworden
 
Log niet bijhouden betekent wel lager cijfer;)
 
Foto's ingezonden! Ik heb het echt te druk gehad om te loggen ivm werk vriendin etc... mijn trainingen zijn vrijwel hetzelfde gebleven kwa intensiteit en verhouding alleen droger en harder geworden

te weinig tijd? ff je log invullen nog geen 5 min tijd man haha
 
Log niet bijhouden betekent wel lager cijfer;)

Tot begin juli heeft ie gewoon netjes z'n log bijgehouden hoor :rolleyes: Ik beoordeel gewoon op uiterlijk en niet op iemands log of andere onzin.
 
Log niet bijhouden betekent wel lager cijfer;)
Tja, het zij zo, ik train veelal op gevoel en ga niet wie een rookie mijn trainingstijd investeren om tijdens mijn training popijopi in een schriftje te gaan schrijven wat ik heb gedaan.. als ik thuis ben, weet ik echt niet meer precies wat ik heb gedaan. Enige wat ik weet is dat ik het onderste uit de kan heb gehaald

te weinig tijd? ff je log invullen nog geen 5 min tijd man haha
zie bovenstaand.

Tot begin juli heeft ie gewoon netjes z'n log bijgehouden hoor :rolleyes: Ik beoordeel gewoon op uiterlijk en niet op iemands log of andere onzin.

En zo hoort het imo ook, thanks :thumbs:
 
Bruut fysiek man!!
 
Je staat er hard bij Max,

alleen waarom dan niet je foto's voor tomorrowland laten maken eigenlijk ?
 
Dat was eerst de bedoeling, maar het kwam allemaal niet zo lekker uit helaas... eigen schuld dikke bult...
 
Ben benieuwd!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik neem aan dat dit je huidige fysiek is?

Top!

Gewoon geen zin/tijd gehad om te posten of te druk met je FB...?
 
Back
Naar boven