Fitness Seller

Loon zelfstandig loodgieter/elektricien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_88_7

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2007
Berichten
2.899
Waardering
206
Zijn er hier mensen die een idee hebben of zelfstandige loodgieters of electriciens veel verdienen of net niet? En zoja, hoeveel ongeveer/gemiddeld?

Ik voerde nl vandaag een discussie waar geen einde aan leek te komen:

Aan de ene kant werd beweerd dat loodgieters veel moeten werken, maar stinkend rijk zijn, aan de andere kant werd gezegd dat je er nooit veel mee kan verdienen, ondanks het harde werk... Het gaat hier over zelfstandigen.

Hopelijk brengt DBB uitsluitsel...
 
verdiend genoeg om rond te komen, maar je zal er geen bergen mee kunnen verzetten.

En ik baseer dit totaal op niets!
 
Hangt er vanaf hoeveel je zwart bijklust, denk dat daar het meeste mee verdiend wordt.
 
Zijn er hier mensen die een idee hebben of zelfstandige loodgieters of electriciens veel verdienen of net niet? En zoja, hoeveel ongeveer/gemiddeld?

Ik voerde nl vandaag een discussie waar geen einde aan leek te komen:

Aan de ene kant werd beweerd dat loodgieters veel moeten werken, maar stinkend rijk zijn, aan de andere kant werd gezegd dat je er nooit veel mee kan verdienen, ondanks het harde werk... Het gaat hier over zelfstandigen.

Hopelijk brengt DBB uitsluitsel...

Loodgieters stinkend rijk? :roflol:

Ik ken er 1 van in de 50, doet 't al zo lang als dat 't em kan heugen, kent veel mensen, doet 't goed, en heeft volgens mij net 2000 per maand netto.

Als je er stinkend rijk van werd was ik het ook wel gaan doen.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 17:44 ----------

Hangt er vanaf hoeveel je zwart bijklust, denk dat daar het meeste mee verdiend wordt.

Klopt maar om nou veel vrije tijd in te ruilen voor wat geld, dan kan je toch beter een andere weg in slaan.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 17:45 ----------

verdiend genoeg om rond te komen, maar je zal er geen bergen mee kunnen verzetten.

En ik baseer dit totaal op niets!

Dat zijn we ondertussen wel gewend van jou.
 
Als je dag en nacht wil werken kan je er best goed mee verdienen.
 
Een zzp'er verdient toch iets van 20-22,5 euro per uur? En wacht maar, in de toekomst komt er nog een grote vraag naar klusjesmannen.
 
Als je naast je 'vaste' werk ook nog wat gaat bijklussen (zwart) kun je aardig wat verdienen ja!
 
Hangt van veel factoren af, denk dat je ongeveer van 2500pm moet uitgaan. Veel omzet draaien is ook veel belasting betalen etc etc. Rijk zal je er niet van worden
 
gewoon de helft in het zwart werken.
Zo haalt iedere zelfstandige arbeider zijn loon binnen
 
Hangt van veel factoren af, denk dat je ongeveer van 2500pm moet uitgaan. Veel omzet draaien is ook veel belasting betalen etc etc. Rijk zal je er niet van worden
2500 is al moeilijk denk ik in die tak.
Je moet rekening houden met 40% belasting, pensioen, arbeidsongeschiktheid verzekering ect ect.

Er zijn betere zzp'er functies.
Bijv.
Een zzp'er met de onderstaande opleiding:
http://www.v-kam.nl/MVK_opleiding/?gclid=CNGbt4WVw6oCFYNN3godp2eCxw
verdient netto per 4 weken, 38 uur per week : € 8420,- NETTO (belastingen, verzekeringen ect ect ect er al af.)

Think about it ;)
 
2500 is al moeilijk denk ik in die tak.
Je moet rekening houden met 40% belasting, pensioen, arbeidsongeschiktheid verzekering ect ect.

Er zijn betere zzp'er functies.
Bijv.
Een zzp'er met de onderstaande opleiding:
http://www.v-kam.nl/MVK_opleiding/?gclid=CNGbt4WVw6oCFYNN3godp2eCxw
verdient netto per 4 weken, 38 uur per week : € 8420,- NETTO (belastingen, verzekeringen ect ect ect er al af.)

Think about it ;)

Sinds wanneer heb je een opleiding nodig voor een risicoplan op te stellen :roflol: .
 
2500 is al moeilijk denk ik in die tak.
Je moet rekening houden met 40% belasting, pensioen, arbeidsongeschiktheid verzekering ect ect.

Er zijn betere zzp'er functies.
Bijv.
Een zzp'er met de onderstaande opleiding:
http://www.v-kam.nl/MVK_opleiding/?gclid=CNGbt4WVw6oCFYNN3godp2eCxw
verdient netto per 4 weken, 38 uur per week : € 8420,- NETTO (belastingen, verzekeringen ect ect ect er al af.)

Think about it ;)

gelieve niet zoveel keer de letter 'z' in een post te zetten. Dat doet me teveel denken aan zyzz :'(
 
Back
Naar boven