MuscleMeat

Loop achter (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volg gewoon de aanwijzingen van je coach. Je betaalt hem/haar ervoor, als je geen vertrouwen in hem/haar hebt moet je stoppen met de coaching. Vertrouw je wel op hem/haar moet je niet anderen ook nog om meningen gaan vragen, want iedereen houdt er een verschillende denkwijze op na en er is geen één manier de perfecte manier.

Hou je gewoon eens steady aan een plan voor een x-aantal maanden in plaats van continu vanwege ongeduld weer veranderingen aan te willen brengen. Bodybuilding is een weg van de lange adem, je hebt niet in 4 (of for that matter 8, 12, 16) weken bulken de ass van je dromen eraan getraind. We'd wish.

Succes!
 
Je moet hier eerst een hoogwaardig lid op zijn bek meppen eer je respect krijgt.
Ik heb die camelus helemaal neergemaaid.
Ik heb alvast je rug.
Dan pak je ook wel direct de makkelijkste dat is wel een beetje lafjes
 
Gast 1737 als ik op je insta kijk dan zie ik je vrijwel iedere dag “ leg day “ doen , daarnaast de stairmaster als “ cardio “

Verander eens van schema en leg je focus niet op je benen , overigens denk ik dat door het extreem diepe cutten en kampen met een eetstoornis je complete hormoonhuishouding om zeep heeft geholpen .
 
Volg gewoon de aanwijzingen van je coach. Je betaalt hem/haar ervoor, als je geen vertrouwen in hem/haar hebt moet je stoppen met de coaching. Vertrouw je wel op hem/haar moet je niet anderen ook nog om meningen gaan vragen, want iedereen houdt er een verschillende denkwijze op na en er is geen één manier de perfecte manier.

Hou je gewoon eens steady aan een plan voor een x-aantal maanden in plaats van continu vanwege ongeduld weer veranderingen aan te willen brengen. Bodybuilding is een weg van de lange adem, je hebt niet in 4 (of for that matter 8, 12, 16) weken bulken de ass van je dromen eraan getraind. We'd wish.

Succes!

Dit ^

Gast 1737 als ik op je insta kijk dan zie ik je vrijwel iedere dag “ leg day “ doen , daarnaast de stairmaster als “ cardio “

Verander eens van schema en leg je focus niet op je benen , overigens denk ik dat door het extreem diepe cutten en kampen met een eetstoornis je complete hormoonhuishouding om zeep heeft geholpen .

En dit ^

En haal dat enorme bord wellicht een keer weg, dat voor je hoofd bungelt.
 
Je bent weg bij die flik als coach , je wordt nu gecoached door Henno

wat zegt hij omtrent je vraag ?
Pas je op jezelf dat je weer niet terug valt in je extreem lage gewicht , henno is IFBB coach en weet niet of dat nu al gelijk een goede keus is van je
 
Je bent weg bij die flik als coach , je wordt nu gecoached door Henno

wat zegt hij omtrent je vraag ?
Pas je op jezelf dat je weer niet terug valt in je extreem lage gewicht , henno is IFBB coach en weet niet of dat nu al gelijk een goede keus is van je

Het probleem zit hem denk ik vooral in het feit dat ze niet eerlijk naar haarzelf zal zijn en dus ook niet naar haar Coach. Een coach moet daar doorheen prikken, anders gaat die haar nooit kunnen helpen. Henno is volgens mij een hele goede coach, die zal zo'n klus alleen aannemen als hij denkt dat hij haar kan helpen met haar doelen.

Punt wat HillR aanhaalt is een heel veel voorkomend iets. Ergens gecoacht worden en dat dan laten challengen door anderen. Ja zo ga je er inderdaad echt nooit komen. Trek je eigen plan, of laat je coachen, maar wat TS doet schiet natuurlijk niet op zo.
 
Gast 1737 als ik op je insta kijk dan zie ik je vrijwel iedere dag “ leg day “ doen , daarnaast de stairmaster als “ cardio “

Verander eens van schema en leg je focus niet op je benen , overigens denk ik dat door het extreem diepe cutten en kampen met een eetstoornis je complete hormoonhuishouding om zeep heeft geholpen .


3x legday
2x upper

Cardio is 4x 15 min..
 
Hier mag een slotje op!
 
Je bent goed onderweg, sinds kort ben je aan het aankomen en daar moet jij jezelf vooral mee bezig houden. Eerst terug naar een gezond lichaamsgewicht en dan pas kijken naar zwakheden. Met wat meer spek ziet een bil er ook meteen wat beter uit ;)
 
En als jullie het niet wat rustiger aan doen komt de terminator langs. Die blikjes Monster zijn echt niet goed voor sommigen. :bang:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven