MuscleMeat

Gestopt Loo's "show some ****ing effort" log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
't Is inderdaad zwaar maar niet per definitie slecht! 't Valt prima te combineren ;). En Loo en tijgertje kennende (tough guys :)) zullen ze dit aankunnen. Zowel fysiek als mentaal.

zeg dan niets omfg.
 
MAANDAG

Back in business. Mental state; no weakness. Rug ging goed, dikke pomp erin.
Met borst helaas nog steeds last van m'n aanhechting daarom bij de kindergewichten gebleven en super slow reps gemaakt. Ik durf niet vol uit te stoten. Bankdrukken had ik makkelijk op 120 kunnen pakken maarja....life's a bitch.
Alsjeblieft alsjeblieft laat het volgende week weg zijn.


Rug

T-bar rows (small grip)
8 * 25
8 * 50
8 * 75
8 * 100
10 * 75

Bent over rows
8 * 70
8 * 90
8 * 110
12 * 110

Wide grip pull down (handpalmen naar elkaar toe)
8 * 60
8 * 80
8 * 100
12 * 75

Small grip pull down
8 * 60
8 * 80
8 * 80
12 * 60

Borst

Bankdrukken
14 * 60
12 * 80
10 * 100
16 * 80

Schuindrukken
10 * 60
6 * 90
6 * 90
6 * 90
6 * 90
6 * 90

Standing cable fly's
4 * 15 * ?


Voeding

Laat wakker ivm de baco'tjes van zondagavond.

11.00 bord brinta, whey shake, biergist + vit C + multi
13.30 4 boterhammen met 125 gram kipfilet, kiwi, visolie + multi
16.00 whey shake met banaan
17.30 bord pasta met 150gram tonijn, biergist + vit C
18.30 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.00 125gram rijst met 200gram kipfilet, biergist + vit E + visolie
23.00 75gram pinda's met 500gram magere kwark
 
K*t he die blesures ik word er ook gek van loop je er al lang mee Loo? het zal wel gezegt zijn in een van je logjes maar ik heb ze niet zo lang gevolgd.
 
K*t he die blesures ik word er ook gek van loop je er al lang mee Loo? het zal wel gezegt zijn in een van je logjes maar ik heb ze niet zo lang gevolgd.

Hou op man, de ene is nog niet weg of de volgende begint. Zo ongeloofelijk frusterend om met pijntjes te trainen.
Vorig jaar april een vieze polsblessure gehad die bijna een jaar bleef doorzeuren, later dat jaar nog een schouderblessure waarvoor ik uiteindelijk voor naar een therapeut moest. En m''n knie is helemaal een drama.
Dit jaar heb ik vrij veel geluk gehad maar nu is het weer fout, uit het verleden weet ik dat dit maar zo weer een maand of langer kan gaan duren. En als het nou blessures waren die mijn eigen schuld waren...maar ineens heb je er weer een te pakken. Tja als je op de limiet zit te trainen dan moet je altijd oppassen. Altijd maar pushen pushen pushen, zwaarder zwaarder zwaarder. In principe is het dan wachten tot het fout gaat.
K*tsport.
 
Hou op man, de ene is nog niet weg of de volgende begint. Zo ongeloofelijk frusterend om met pijntjes te trainen.
Vorig jaar april een vieze polsblessure gehad die bijna een jaar bleef doorzeuren, later dat jaar nog een schouderblessure waarvoor ik uiteindelijk voor naar een therapeut moest. En m''n knie is helemaal een drama.
Dit jaar heb ik vrij veel geluk gehad maar nu is het weer fout, uit het verleden weet ik dat dit maar zo weer een maand of langer kan gaan duren. En als het nou blessures waren die mijn eigen schuld waren...maar ineens heb je er weer een te pakken. Tja als je op de limiet zit te trainen dan moet je altijd oppassen. Altijd maar pushen pushen pushen, zwaarder zwaarder zwaarder. In principe is het dan wachten tot het fout gaat.
K*tsport.
Echt wel ik heb ook heel veel last gehad van mijn knieen ik weet niet of het je bekent voorkomt maar ik kon geen 2 min zitten zonder mijn benen te moeten strekken auto rijden was al een probleem. En af en toe ging ik er gewoon doorheen alsof er een mes tussen werd gestoken.

Nou heb ik van krieltje gehoord dat je elke dag ff op de grosstrainer moet dan gaat het kraakbeen wat beter inslijten waardoor je niet elke keer door die zeurende pijn heen hoeft te trainen. En idd het helpt ik heb nu bijna geen last meer, 4 keer in de week een kwartiertje rustig aan helpt echt.
 
Hou op man, de ene is nog niet weg of de volgende begint. Zo ongeloofelijk frusterend om met pijntjes te trainen.
Vorig jaar april een vieze polsblessure gehad die bijna een jaar bleef doorzeuren, later dat jaar nog een schouderblessure waarvoor ik uiteindelijk voor naar een therapeut moest. En m''n knie is helemaal een drama.
Dit jaar heb ik vrij veel geluk gehad maar nu is het weer fout, uit het verleden weet ik dat dit maar zo weer een maand of langer kan gaan duren. En als het nou blessures waren die mijn eigen schuld waren...maar ineens heb je er weer een te pakken. Tja als je op de limiet zit te trainen dan moet je altijd oppassen. Altijd maar pushen pushen pushen, zwaarder zwaarder zwaarder. In principe is het dan wachten tot het fout gaat.
K*tsport.

Succes ermee man! En train dan ook niet zo zwaar :P
 
DINSDAG

Tja wat moet ik er van zeggen. Met m'n verstand getraind, dus niet te zwaar gegaan ivm knie. Met leg press kon ik niet te diep gaan en leg curls ook licht gebleven. Eerste training in weken die ik kan posten zonder een kloppende knie. Je mist de squat natuurlijk wel. Misschien over een paar weken weer erin gooien als laatste oefening. Kuiten op high reps gepakt met weinig rust, ben benieuwd of ik spierpijn heb morgen. Verder ff aankijken of dit voldoende is om te groeien...

Benen

Leg press (plate loaded) voeten smal
12 * 200
12 * 250
12 * 300
10 * 350
8 * 400 (****ing bitchslap in de face was die set)
12 * 250

Leg extensions (fullstack)
4 * 14 * 75

Stiff leg deadlift
10 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 120

Seated leg curls
12 * 45
12 * 55
10 * 65 (pijn)
12 * 55

Standing calve raises
25 * 100
3 * 25 * 200

Seated calve raises
25 * 20
3 * 25 * 30
23 * 40




Voeding

Vandaag met NO-xplode en creatine begonnen

09.30 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 boterhammen met 200gram makreel, creatine, vit C + multi
15.30 125gram rijst met 5 eieren, biergist
preworkout; 1 scoop NO-xplode
16.30 trainen
direct na trainen AA met creatine
19.30 125gram rijst, 2 eieren, 200gram tartaar, visolie + vit E
22.30 100gram cashewnoten, 500gram magere kwark, creatine
 
Ziet er weer goed uit man! En wat vindt je van NO xplode, twijfel zelf ook beetje erover. Wil in september nog een stage erbij pakken en dan wordt het alleen s avonds trainen dus ben bang dat ik tot 3 uur s`nachts schaapjes aan te tellen blijf.
 
Laatst bewerkt:
DONDERDAG

Hardcore smartcore, goede training. Goede schouderroutine. Die no-xplode is goeie shit man ik merk zeker dat psyched up ben voor en tijdens de training. Goede focus en ik kan het tempo er goed houden. Lichtelijk zenuwachtig of agressief. Ik had vandaag anderhalve schep genomen, 20 min voor de training stond ik al te schaduwboksen bij mij thuis voor de spiegel en kreeg ik heel veel zin om te kickboksen. Ho bro, bewaar je energie voor het trainen dacht ik. En nu heb ik nog energie. Lekker man, ik ga een keer 3 scheppen voor het uitgaan nemen, dat is weer eens wat anders dan een dikke lijn sos. Placebo-effect? Zal best, i don't care zolang het maar werkt.

Schouders

Front press in smith
10 * 60
10 * 80
10 * 90
10 * 90 + 1 negatief

Front raise rechte stang kabel
10 * 20
10 * 27,5
10 * 32,5

Bent over side raise met kabel
12 * 5
12 * 7,5
10 * 10
12 * 7,5

Standing side raises
12 * 10
12 * 14

Traps

Barbell shrugs
12 * 70
12 * 100
12 * 130
12 * 150
15 * 100
 
haha wappie op de NO-explode!

"Crack" had ik laatst bij de training, dacht dat ik dood ging:eek: loop lunges na de squat en legpress + crack = hartslag van 200+

en ohja, beste training kerel
 
Loo ik weet niet of je nog gaat stappen vanavond, wij gaan weer richting bloemendaal. Het word waarschijnlijk bloomingdale, daar is XXL met buitenpoduim.

Je hebt mijn nr ;)
 
en lekker strak 3 scheppen voor het uitgaan?
vind no- explode wel lekker om op te trainen, geraak er wel slecht van in slaap nadien.
 
ZATERDAG

vijf uur klaar met werken, normaal ga ik dan volgas naar huis om te eten; rood licht pak ik mee, tussen de spoorbomen door, alles.
Echter, het was lekker weer en m'n baas zei; "kom nog ff'tjes op het terras zitten joh ik schenk een cola voor je in". Normaal ben ik altijd een teringlijer en heb ik geen tijd, maar de hand die je voed moet je te vriend houden dus vooruit dan maar. Schonk die rat een brute baco in. Vooruit dan maar. Ik had hem nog niet op of hij kwam al met de volgende aan. "Nee dit is echt de laatste ik moet zo nog huiswerk maken", zei ik nog. En nog eentje. M'n maag was leeg dus ik was in no time dronken. Om 6 uur s'avonds al.
Anyway, daar nog blijven eten ook; bullshit hapjes en dingetjes.
Kortom; alcohol was de brandstof de rest van de avond.

ZONDAG + MAANDAG + DINSDAG + WOENSDAG

Super stress; ik ben bezig met afstuderen en ik kwam een paar punten te kort.
Ik (en beginnerbb trouwens ook) zijn echt de ergste hbo-studenten ever, zo slordig, zo gemakzuchtig. Vier jaar geen k*t uitvoeren, trainen en feesten en slapen, en nou moet er afgestudeerd worden en is het ineens stress level 10.000
Anyway; AFSTUDEREN > TRAINEN, dus prioriteiten stellen.
Een paar dagen geleefd achter de computer op koffie :coffeepc:, red bull, pakken almond koekjes. Maar ik heb het gehaald, vandaag alles ingeleverd. Nu hopen dat alles goedgekeurd wordt. Ik bid op m'n blote knieën.

WOENSDAG

Met zware tegenzin naar de gym gegaan, ik wilde echt bijna afzeggen maar ik was zelfs te moe om tiger4evah een smsje te sturen. Dus ik ben maar gegaan.
Rustig aan gedaan ivm blessure in m'n borstaanhechting ook nog, maar maakt niet uit. Toch wel weer een hele lekkere training; bloed stroomt weer in je lats en bi's. Het is gewoon net of je een injectie adrenaline, of serotonine krijgt : je leeft weer, je ziet de zon weer schijnen, je hebt weer zin in morgen. Want dan kan je weer trainen. Loo's back.

Rug

t-bar rows
small grip seated rows
front pull down
small grip pull down

Biceps

machine cable curls
standing dumbbell curls


Morgen de voeding weer goed oppakken; weer ff carbs + creatine laden want ik ben helemaal depleted.
 
Toch netjes dat je gegaan bent loo, valt niet mee he zo'n druk schema.
 
Toch netjes dat je gegaan bent loo, valt niet mee he zo'n druk schema.

Soms moet je even relativeren en beseffen dat er belangrijkere dingen zijn dan eten+trainen. Het is lastig maar het moet.
Maar het is nou gelukkig weer voorbij, vandaag was de deadline.
Ik hoop dat ik er vanaf ben nu.
 
Hehe mooi dat je van de stress af bent. Wanneer krijg je te weten of je het gehaald hebt?
 
Al had je alles nu beter gepland had je nu Hardcore kunnen trainen en af kunnen studeren!...;)








j/k
 
Al had je alles nu beter gepland had je nu Hardcore kunnen trainen en af kunnen studeren!...;)

j/k

ja dat is wel zo, als dit als dat.
Men dempt de put als het kalf verdronken is...;)
 
DONDERDAG

Verstandige (ivm borstaanhechting) maar toch ook goede training. Ik ben trots op mezelf. Was erg lastig met die no-xplode om met de handrem erop te trainen ik was gewoon rondjes door de zaal aan het ijsberen tussen de sets. Maar gewoon slow negatives, niet te ongecontroleerd uitstoten, expres zonder spotter dus onder failure blijven, en zo is het toch een effectieve training geworden zonder asociale gewichten.
Aanhechting was voelbaar, maar minder dan vorige keer en ik heb heel veel gerekt tussen de sets dat scheelde.
Over die no-xplode; ik blijf het zeggen die rotzooi ****ed met m'n mind man, ik krijg er een beetje een zenuwachtig gevoel van; net alsof ik een presentatie voor een volle zaal moet houden ofzo. Trainen zelf gaat lekker je MOET wat doen, maar na de training voelde ik me weer heel apart, zenuwachtig, onbehaagelijk, wat emotioneel zelfs. Heel lichtjes. Anyway; ik probeer het zoveel mogelijk op te blazen zodat ik het volle placebo-effect meepak natuurlijk. Maar het is echt wel goed spul.


Borst

Bankdrukken
20 x stang
15 x 50
15 x 70
12 x 90
10 x 110

Schuindrukken smith (extra schuin)
14 x 60
12 x 80
10 x 90
8 x 90

Standing cable fly's (1sec hold)
12 x 10
12 x 12,5
12 x 15
12 x 17,5

Triceps

Push down rechte stang
15 x 15
15 x 30
15 x 45
12 x 50 (fullstack)

Kickback
10 x 8
10 x 12
12 x 16
10 x 20

Overhead rope pulls
12 x 30
12 x 50
12 x 50


Voeding

Redelijk, ff oprekken die maag weer ik merk meteen dat ik er een paar dagen uit ben geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven