MuscleMeat

Loo's "shut the **** up and keep training" log

Bezoekers in dit topic

Loo

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
15.710
Waardering
665
Loo's "shut the fuck up and keep training" log

Beste hardcore beesten en hardcore beesten wannabee's.

In alle nederigheid opent een tot voor kort actief forumlid van de oude garde zijn contestlog. Zijn naam is Loo, en vroeger bestond zijn leven uit eten, trainen en klagen over de katers na overmatig alcohol- (en de rest) misbruik met willige breezah-sletjes. Het leven was vroeger goed, enige prioriteit was het zetten van de wekker rond een uur of 10 in de ochtend om de eerste meal te pakken. Een katabole staat was zelden aan stress te wijten, maar vaker aan de nasleep van katabole middelen. En dat is prima, want dat is een gegronde reden om je zuurverdiende kg's spiermassa in te leveren.

Maar dat was vroeger. Tijden veranderen. Vroeger ging de wekker rond 10.00, tegenwoordig ben ik om 10.00 al uren wakker en ben ik de dag al weer zat.
Vroeger was ik blij dat het weekend was omdat de rest van NL dan ook vrij was en het dan weer party-time was, tegenwoordig ben ik in het weekend druk met een shitload aan dingen die ik moet doen waar ik door de weeks geen tijd voor heb gehad, en sociale verplichtingen. En wil ik op tijd naar bed omdat ik zondagochtend kan trainen.
Vroeger deed ik trouwens niet eens aan sociale verplichtingen, een schoonfamilie had ik niet. Vroeger at ik weleens een halve dag niet omdat ik K.O op m'n bed lag, tegenwoordig ik eet ik een halve dag niet omdat ik door m'n werk de kans niet krijg om te eten.

Om een lang verhaal kort te maken, vroeger was alles beter. Ik kan er wel uren over doorpraten, maar het is wat het is. Ik ben een werkmier aan het worden, net als de rest van de maatschappij. En het allerzuurste van allemaal is dat mijn jaren lopende trainings-carriere de laatste tijd zware klappen krijgt. Nauwelijks tijd om te trainen, nog minder tijd om fatsoenlijk te eten. ff snel tussendoor, hier en daar wat wegproppen. Het is een drama. Het moet veranderen, en snel, voordat ik qua fysieke verschijning ook nog in een "average joe" verander.

Om extra daad bij woord te voegen maak ik dit log aan, de concurrentie dit jaar is moordend daarom ga ik de strijd aan. Als motivatie.
Het zal lastig worden om training en voeding zo te hanteren als ik zou willen, maar ik ga het weer proberen.

Shut the **** up and keep training, no matter what.

Qua voeding en training is het nog een beetje freestylen omdat ik een gatenkaas heb qua werkrooster en nog niet volledig m'n draai gevonden heb.

Ik ga volgende week op 8 reps zitten, die week erop op 5 reps, dat een a twee weken aanhouden, en dan een of enkele weken op 3 reps.
Ik kijk hoe het aanvoelt, ook qua blessureleed.

Liefst zou ik momenteel beginnen met cutten, m'n vet% is wat te hoog voor mijn doen, maar omdat ik momenteel al moeite heb met voldoende bouwstoffen binnen te krijgen blijf ik voorlopig m'n focus leggen op massa pakken. We gaan kijken hoe het gaat.

Gegroet ijzerbroeders.
 
Laatst bewerkt:
succes ouwe baas!
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Succes!!

Waarom ga je niet lekker nog een paar jaar door met feesten? 30 is de nieuwe 20! Wij moeten tot ons 100ste of mischien wel langer doorgaan, beter nemen we het er dan ook een paar jaar extra van.
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Succes!!

Waarom ga je niet lekker nog een paar jaar door met feesten? 30 is de nieuwe 20! Wij moeten tot ons 100ste of mischien wel langer doorgaan, beter nemen we het er dan ook een paar jaar extra van.

Ik heb tegenwoordig een relatie dus ik ga sowieso geen problemen opzoeken in de kroeg, ik heb daar niks meer te zoeken je weet hoe dat gaat na wat baco'tjes. Ik krijg al bonje als ik tijdens het lezen van een smsje m'n telefoonscherm iets te ver wegdraai zodat ze niet kan meelezen.
En tegenwoordig ben ik blij dat ik een keer een zaterdagavond niks heb (overdag werk ik).
Maar uit het verleden is gebleken dat er van de zomer wel weer flink gefeest wordt, vandaar nog ff deze ultieme poging tot een acceptabele fysiek voor de festivalletjes deze zomer :D
 
krijg jij dan ook smsjes van Froukje? met 'Tot over mn oren'
 
Suc6 man. Ik ken het, want heb de laatste tijd ook erg weinig tijd. Niet qua eten(ook wel wat), maar vooral weinig tijd om te trainen.
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Het trainen weer oppakken lijkt me een mooie manier om jezelf te verankeren in iets moois terwijl de rest van de wereld om je heen zich langzaam conformeert naar vastgestelde maatschappelijke en sociale normen. De tijd van spelen en de wereld je eigen indeling geven lijkt wellicht over, maar je hebt met een beetje toewijding nog altijd de kans om jezelf niet in het gebeuren te verliezen.

Met die k*t pinda genetics van je twijfel ik er niet aan dat je nog hoge ogen kunt gooien 1 augustus. May the best man win.
 
  • Like
Waarderingen: Loo
De vraag is of je dit jaar wel gaat deelnemen of gewoon hier weer een logje gaat draaien.
Wil nu toch weer eens wat actie van je zien. :p

Suc6
 
  • Like
Waarderingen: Loo
leuke tekst :p hehe

veel suc6 toegewenst, ben benieuwd !
 
  • Like
Waarderingen: Loo
thanks gappies!

krijg jij dan ook smsjes van Froukje? met 'Tot over mn oren'

Nou...een Antilliaanse gozer die bij mij traint heeft daarnaast tijd zat om allerlei sletjes te ontmoeten en vieze dingen mee te doen. En daarnaast heeft hij een i-phone, en hij weet hoe hij foto's moet maken.
Dus hij smst mij een hele tijd geleden een foto van zijn artistieke foto-kunsten; een dame op bed met haar benen wijd. Maar mijn inbox zat vol, dus in een onnadenkend moment sla ik die foto op. Nooit meer aan gedacht verder. Een maand later ga ik s'ochtends ff uit bed om thee te zetten alvorens met m'n vriendin aan ochtendgymnastiek te beginnen. Ik kom terug, zit m'n vriendin aangekleed en met een duivelse blik in bed; "ja en wie is die *&%$(@, wat moet dat voorstellen dacht je dat ik er niet achter zou komen etc." Had ze m'n telefoon gepakt en m'n foto's bekeken (m'n smsjes had ze op een eerder moment vast al doorgelezen) en die foto gezien. En ze dacht dat ik die foto had gemaakt.
Vrouwen....
 
Laatst bewerkt:
OK. En niet afhaken op t laatste moment he!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Alles moet tegenwoordig achter slot en grendel :(
 
thanks gappies!



Nou...een Antilliaanse gozer die bij mij traint heeft daarnaast tijd zat om allerlei sletjes te ontmoeten en vieze dingen mee te doen. En daarnaast heeft hij een i-phone, en hij weet hoe hij foto's moet maken.
Dus hij smst mij een hele tijd geleden een foto van zijn artistieke foto-kunsten; een dame op bed met haar benen wijd. Maar mijn inbox zat vol, dus in een onnadenkend moment sla ik die foto op. Nooit meer aan gedacht verder. Een maand later ga ik s'ochtends ff uit bed om thee te zetten alvorens met m'n vriendin aan ochtendgymnastiek te beginnen. Ik kom terug, zit m'n vriendin aangekleed en met een duivelse blik in bed; "ja en wie is die *&%$(@, wat moet dat voorstellen dacht je dat ik er niet achter zou komen etc." Had ze m'n telefoon gepakt en m'n foto's bekeken (m'n smsjes had ze op een eerder moment vast al doorgelezen) en die foto gezien. En ze dacht dat ik die foto had gemaakt.
Vrouwen....

Dat is klote man!
haha, daarom zorg ik dat ik meteen smsje of dingen verwijder die me in de problemen kunnen brengen!
trouwens, vrouwen moeten gewoon met hun poten van onze telefoons afblijven :mad:
 
thanks gappies!



Nou...een Antilliaanse gozer die bij mij traint heeft daarnaast tijd zat om allerlei sletjes te ontmoeten en vieze dingen mee te doen. En daarnaast heeft hij een i-phone, en hij weet hoe hij foto's moet maken.
Dus hij smst mij een hele tijd geleden een foto van zijn artistieke foto-kunsten; een dame op bed met haar benen wijd. Maar mijn inbox zat vol, dus in een onnadenkend moment sla ik die foto op. Nooit meer aan gedacht verder. Een maand later ga ik s'ochtends ff uit bed om thee te zetten alvorens met m'n vriendin aan ochtendgymnastiek te beginnen. Ik kom terug, zit m'n vriendin aangekleed en met een duivelse blik in bed; "ja en wie is die *&%$(@, wat moet dat voorstellen dacht je dat ik er niet achter zou komen etc." Had ze m'n telefoon gepakt en m'n foto's bekeken (m'n smsjes had ze op een eerder moment vast al doorgelezen) en die foto gezien. En ze dacht dat ik die foto had gemaakt.
Vrouwen....

:roflol:

En haal het niet in je hoofd om te zeggen dat ze misschien met haar tengeltjes van je telefoon moet blijven;) (ehh marv was me voor)

Succes kerel, geen pics?
 
+1 @daster,mc.chick

ohja, laat je niet té veel leven he :D
 
Laatst bewerkt:
Dat is klote man!
haha, daarom zorg ik dat ik meteen smsje of dingen verwijder die me in de problemen kunnen brengen!
trouwens, vrouwen moeten gewoon met hun poten van onze telefoons afblijven :mad:

Vooral in Harderwijk zijn ze handtastelijk wat dat betreft.

OT: succes baas.
 
Bruut, Loo die mee doet aan de competitie! Ben benieuwd wat je ervan maakt baas! Heb je pics van hoe je er nu bij staat?
 
Back
Naar boven