AndroidHealthClinic

lopen,lopen,lopen

Bezoekers in dit topic

dylzno

Cool Novice
Lid geworden
27 apr 2011
Berichten
38
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
heey iedereen!

ik ben 19 jaar oud heb al heel mijn leven te kampen met overgewicht MAAR ben vorig jaar augustus beginnen te fitnessen

ben van 28% VP naar 17% gegaan maar hier sta ik nu al een tijdje op ,waarschijnlijk geen goede voeding enz enz

maar nu kan ik om persoonlijke redenen een maand (misschien 1.5) niet gaan fitnessen dus geen KT en besluit ik dus maar om me volledig een maandje te storten op lopen

dus hierbij even een paar vraagjes

-kan ik best HIIT doen?
of zal ik dan teveel spieren verliezen en heeft dit wel nut met mijn gemiddelde conditie

hoeveel keer per week mag ik HIIT doen?
en anders best gewoon lange loop sessies houden

kan ik mijn voeding aanpassen zodat ik totaal zonder KT zo weinig mogelijk spieren verlies?
betwijfel ik maar wat ik niet vraag weet ik niet :D

moet men met HIIT altijd rekening houden met hartslag?
of gaat het ook gewoon met de juiste tijden joggen en sprinten?

aanvullende informatie over lopen is altijd welkom ;)

waarschijnlijk al wat dingen vergeten te vragen maar die post ik later dan wel

bedankt voor je reacties
 
Omdat HIIT in korte tijd heel intensief is, is het volgensmij uitermate geschikt om je verbranding te stimuleren zonder spierverlies.

Zou wel om meer te verbranden langere stukken gaan hardlopen, maar daar moet je dan ook naar eten.
Denk dat voeding sowieso wel het belangrijkst is in deze. Zou vooral kijken dat je niet te snel gewicht verliest, dan zal het met spierverlies ook wel meevallen.

Maar een paar ideetjes hoor.
 
Anderhalve maand helemaal geen KT betekent spierverlies. HIIT looptraining zou dat hooguit in je benen kunnen voorkomen. Als je bang bent voor verlies van massa kun je beter HIIT doen en helemaal geen lange looptraining. Als je geen KT doet kan HIIT elke dag.

Als je niet uikiijkt met je voeding gaat je VP ook stijgen. Je geeft zelf al aan dat je voeding niet in orde is.

Je borst/schouders triceps kun je op pijl houden met push-ups.
Heb je niet ergens in de buurt iets om je aan op te trekken? Een klimrek of zo? Dan kan je pull/chin-ups voor rug/biceps doen. In een superset met pushups helemaal aan te raden. 3-4x in de week supersetjes tot je ervan moet :kots: en je gaat zelfs vooruitgang boeken!

Succes! :thumbs:
 
wat bedoel je met een superset? :D en bedankt voor de reacties
 
Back
Naar boven