AndroidHealthClinic

Lopen met vershoudfolie?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fiestaboyke

Novice
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
93kg
Vetpercentage
28%
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum omdat ik toch wel een aantal vraagjes heb over het fitness gedoe. Ik ben sinds deze week aan het fitnessen omdat ik echt wel veel te "vet" geworden ben :( Ik wil vooral aan mijn buik wat centimeters verliezen ... Ik doe nu 3 cardio oefeningen ( 3 x 20 min ) en 3 spieroefeningen (arm,buik en rug denk ik) maar ik zie af en toe vrouwen die hun buik ingepakt hebben met vershoudfolie ??? Wat is het doel en nut hiervan? Ik neem aan om cm's te verliezen omdat je daar dan heel hard zweet, maar helpt zoiets effectief of is het maar een fabeltje dat je jezelf wijsmaakt in je hoofd?
 
Nutteloos dat vocht zit er direct weer aan na 1 glas water en vet verliezen lukt niet door zweten, vet zweet je niet uit.
 
hahaha vershoudfolie..

iedereen weet dat alleen aluminiumfolie werkt!
 
Je zal enkel vocht verliezen. Heb ooit eens een paar uurtjes in volle zon het gras gemaaid etc en m'n abs zag je duidelijker (BF toen aan 10-12%). Na een flesje water of 2 is de toestand weer als voordien. Lokaal vet verliezen kan niet. Zo simpel is het.
 
Vanwaar al deze nutteloze reacties?
TS wil gewoon weten of het wel of niet werkt.|
dus bij deze zal ik je even inlichten TS:

eerst moet je de delen waar je graag wat vet kwijt wilt lichtjes met pindakaas insmeren,
daarna ff 20 minuten laten intrekken, (dit omdat pindakaas even de tijd nodig heeft je vetcellen los te laten komen onder je huid)
daarna wikkel je de ingesmeerde plekken in met minimaal 4 lagen huishoudfolie, deze even goed dichtplakken met goede tape, dit is omdat je met pindakaas direct vet verbrand onder je huid maar tijdens je workout zal de folie dus 'losser' gaan zitten.

voor de extra vetverbranding kun je direct na je workout natuurlijk altijd nog even een sauna pakken onder het genot van een heerlijk pakje chocolademelk.

:)
 
Lol..

Nee vet verliezen betekend calorieën verbranden. Vocht verlies je door veel te zweten, maar zodra je water drinkt zit dat vocht er weer aan. Het is dus zinloos en je staat nogal voor lul ook. Niet doen dus.

Oh, en maak een goed voedingsschema. En zoek meteen naar een trainingsschema.
 
Voedingschema heb ik nog niet gemaakt, maar ik ben normaal nog al een snoeper en daar ben ik voorlopig helemaal mee gestopt, net als Coca cola en koffie, maar 2 tasjes koffie per dag moet nog kunne vind ik (normaal dronk ik er een 6tal per dag dus :) Ben nu veel cracotten aan het eten met wit vlees, zonder boter e.d. en ook eet ik nu als ik honger heb een stuk fruit en een glas water (watermeloen,appel of een worteltje) ... ik hoop dat ik met deze aanpassingen toch wel wat gewicht ga verliezen dus met deze voeding en nu is het mijn 1ste week (en ook mijn laatste week van het bouwverlof dus fitness ik ook wat om de tijd te vullen) elke dag en vanaf volgende week een 3 x per week na het werk .... ik weeg nu 93.3 kg en mijn ideale gewicht zou 68.9 kg zijn ????????? Zoveel MOET ik van mezelf niet afvallen maar een 10kilo'tjes zou ik toch wel kwijt willen ....
 
Cracotten uit het raam gooien en volkorenbrood gaan eten ;) Lees de stickies in de voedingssectie eens daar doe je heel veel kennis op over een goed dieet (betekent bijna altijd MEER eten)
 
Tijdens het joggen gebruik ik wel eens een sweatsuit. Ik denk dat dit het zelfde nut heeft.
 
Opletten met een crashdieet. Ga niet leven op crackers, wat kipfilet en appels. Een dieet moet geleidelijk gaan met een verantwoorde calorie-inperking in een gebalanceerd voedingsschema, veel cardio en degelijke krachttraining. Lees de sticky's zeker eens door, die bieden heel wat informatie voor beginners?
 
Back
Naar boven