AndroidHealthClinic

Loquendi Libertatem Custodiamus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Laten wij waken over de vrijheid

1948-2002

[Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]




1 opmerking. Ik vind het zelf vrij ongepast om tijdens een stille tocht met witte ballonnen, te gaan lopen schreeuwen om de dood van Folkert vd Graaf
 
Geweldig, dat beeld.
Prachtig om te zien. Gisteren op tv zag ik ook nog een stukje dat ze filmden in madame tussaud, bij het wassen-beel van Pim Fortuyn. Vreemd om dat zo te zien staan. Ik hoop er nog een keer te kunnen gaan kijken dit jaar.

Overigens ben ik het wel met je eens wat betreft die stille tocht etc.

Ik vind het jammer dat zijn invloed op de politiek steeds afzwakt. Het begint (is) weer gewoon een oude grijze muizen chaos te worden.


Ik hoop trouwens ook dat dit geen eindeloze discussie-thread wordt over de voors en of tegens van Pim Fortuyn, politiek en over rechts of links.
 
laten we er idd geen discussies over gaan houden.
ben t wel met mattheu eens dat t nu weer zon saaie grijze politiek tijdperk gaat worden. zonde, zonde.

t wassenbeeld zag er btw verdomd goed uit. kan je niet van alle beelden daar zeggen. gelukkig zag deze er goed uit. voral die nek van m. goede details.

1 opmerking. Ik vind het zelf vrij ongepast om tijdens een stille tocht met witte ballonnen, te gaan lopen schreeuwen om de dood van Folkert vd Graaf

denk dat Pim dat ook niet gewild had;) :rolleyes:
 
Respect voor Mr. Fortuyn!!!

Ennuh, het gaat zeker weer gewoon zo door als voor zijn opkomst. Het is gewoon een BLOODY SHAME!!!

ik kan me r nu weer ontzettend boos over maken. die vuile #$%!%$!%!$~#%~$#%&^$*&^ van de G. Zucht...
 
I feel the same.

Had graag gezien hoe Pim het nu had gedaan in Den Haag.
 
vind het vooral spijtig dat hij gestorven is. punt uit. omdat je bepaalde ideeën vehiculeert waar bepaalde personen totaal niet mee akkoord gaan, hoef je daarom ook niet dood.
 
en t ergst is dat Volkert maar 18 jaar krijgt..oh nee 12.

en dat terwijl t in principe landverraad is wat hij pleegde
 
Ik had gewild dat hij 3 dagen kreeg. Als hij vrij kwam zou hij denk ik niet lang meer hebben met al die woedende mensen...
 
Back
Naar boven