AndroidHealthClinic

Lord of the rings 2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Vanmiddag LOR 2 gezien, 1 woord

WAANZINNIG

Als het je genre is absoluut gaan
 
Niets verklappen!!! Het/de boek(en) een paar keer lezen... en na deel 1 was ik echt verbaasd! Het is echt goed verfilmd!! En niemand die het durfde! Bang voor boze fans, onmogelijk om het te verfilmen etc. maar peter jackson is de MAN! Maar ja Bad Taste, Braindead en Meet the Feebles zijn ook waanzinnig! Ook al is het een andere genre....

Maar was ie beter dan the fellowship of niet??
 
vet!!!!!! heb er zin in...als het goed is ga ik hem zondag checken!

deel 1 was super dus.......dat zal wel een leuk daggie worden!
 
Was er vorig jaar zelf ook bang voor, heb de boeken gelezen en je maakt dan je eigen "middle earth".

Maar de film doet niets af aan de boeken.
 
Was ook positief verrast door hoe ze zowel deel 1 als deel 2 verfilmd hadden, kan nu al niet wachten op deel 3!
 
jeps ben ook benieuwd..

denk dat ik hem zondag ofzo ga kijken
 
kheb deel 1 nooit gezien, dus lijkt het me niet verstandig om nu deel 2 te gaan kijken. Eerst deel 1 maar es DVDtje van huren.
 
hey, ik ga ook naar The Lord II binnekort. Ik had I ook al gezien in de bois, die was ook gruwlijk!:)

Hopelijk wordt de 2e ook zo leuk, of natuurlijk leuker. Volgens mij is het bij dit soort films (bv met dit budget) ook niet echt zo dat het 2e deel voor het 1e hoeft onder te doen. Ik kijk al weer uit naar die vette special effects
 
Bedenk wel dat de verrassing eraf is, bovendien is het het 2e deel, dus er moeten nieuwe personages worden geintroduceerd, nieuwe ontwikkelingen komen, en alles uit het eerste deel moet ook nog in beeld blijven, en dan wordt alles afgerond in het 3e en laatste deel. Dus het is zekers moeilijker te verfilmen geweest, en dus wordt de kans groter dat het ten koste gaat van de kwaliteit... alhoewel ik zeker weet dat het minimaal is.
 
1 was inderdaad vet, machtig mooi. Velen zeggen dat het een kinderfilm is, nah dat kan prima kloppen, ik ben wat dat betreft nog een kind, ik denk btw dat 2 en 3 deel makkelijk kunnen evenaren. Ze hebben die films namelijk allemaal al gemaakt, dus deel 3 ligt ergens op een schapje te wachten tot ik hem mee smokkel, en dan alleen op de bank met een krat bier en een zak chips ga kijken.....whohoh.
 
geef 3XL helemaal gelijk.... :D
ben net trug van LOTR2........:eek:

hij is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter, mooier, gruwelijker, actie-sensationeler dan deel 1...

hij duurt ook 3 uur, dus zorg voor genoeg flesjes spa blauw... :D
 
Kinderfilm!!?!?!? Pardon? Volgens mij zijn die mensen in de war met ' Harry butthole pussy Potter'
 
Wij hebben deel 1 gezien, op dvd. We hebben beide de boeken nooit gelezen trouwens, maar ik denk dat als je de boeken wél gelezen hebt, dit best een verschil uitmaakt.

Toen deel 1 afgelopen was, hadden we zoiets van...huh is dit het einde? We hadden het idee dat de film voor nog geen meter opgeschoten was! Het is daarom ook niet voor niks deel 1...deel 2.. enz.

Ik moet wél zeggen dat het erg goed en mooi verfilmd en gemaakt is, ik hou best wel van het genre. Maar misschien verstandig ook eens de boeken te gaan lezen, óf alle delen achter elkaar te gaan kijken...

Greetz
 
ik ga morgen avond om 21uur :))
 
Originally posted by frietbakker
Bedenk wel dat de verrassing eraf is, bovendien is het het 2e deel, dus er moeten nieuwe personages worden geintroduceerd, nieuwe ontwikkelingen komen, en alles uit het eerste deel moet ook nog in beeld blijven, en dan wordt alles afgerond in het 3e en laatste deel. Dus het is zekers moeilijker te verfilmen geweest, en dus wordt de kans groter dat het ten koste gaat van de kwaliteit... alhoewel ik zeker weet dat het minimaal is.
Helemaalgeen nieuwe personages etc... Ze hebben de 3 films tegelijkertijd opgenomen.
 
Ehm sorry, maar dat wil niet zeggen dat er in deel 2 geen personages voorkomen die in deel 1 voorkomen. Bijvoorbeeld: Gríma Wormtongue en Théoden, King of Rohan
 
Originally posted by frietbakker
Ehm sorry, maar dat wil niet zeggen dat er in deel 2 geen personages voorkomen die in deel 1 voorkomen. Bijvoorbeeld: Gríma Wormtongue en Théoden, King of Rohan

Ja dat is zo, maar ik dacht dat je misschien andere acteurs voor dezelfde rollen bedoelde :)
 
Originally posted by frietbakker
Kinderfilm!!?!?!? Pardon? Volgens mij zijn die mensen in de war met ' Harry butthole pussy Potter'

Juist, dat schijnen wel meer mensen te denken. Ook bv op dat programma RTL Boulevard, daar kraakte Albert Verlinde de film helemaal af en ging gelijkenissen trekken met Harry Potter. Hmmzzz echt irri :mad: , niet dat HP niet leuk kan zijn hoor, alleen HP is volgens mij wel bedoeld voor een ander soort publiek.
 
Originally posted by Bouwer


Juist, dat schijnen wel meer mensen te denken. Ook bv op dat programma RTL Boulevard, daar kraakte Albert Verlinde de film helemaal af en ging gelijkenissen trekken met Harry Potter. Hmmzzz echt irri :mad: , niet dat HP niet leuk kan zijn hoor, alleen HP is volgens mij wel bedoeld voor een ander soort publiek.
\

Daarom is rtl blv ook een ***programma. Ik vind t echt van laag niveau.. Ik kijk er dus ook nooit naar. Alleen als t opstaat of als mn broer aan t kijken is ofzo.
 
gisteren gezien.. VETTE film leuker dan 1 imo. maar dat kom miss omdat ik 1 op een klein tvtje gezien had... (it does make a difference)
 
Back
Naar boven