XXL Nutrition

Lord of the rings 2

Bezoekers in dit topic

Ik ben benieuwd .. Ik heb gisteren de tweede helft van deel 1 afgekeken, nu dan dus 2 in de bios (volgende week ofzo) :)
 
deel 1 is gewoon bijna slaapverwekkend vergeleken met deel 2...

shit, die battles zijn echt supermooi... 10.000 Uruk-Hai tegen 300 mensen...

en vind die Legolas, die boogschuttende elf, echt wreed... 8)
 
Ik heb 'm zaterdag bekeken.....meesterlijk weer.....alleen balen dat we weer een jaar moeten wachten op het slot :(
 
Kheb dit weekend deel 1 op DVD gekeken, had eerst dus niet veel interesse in deel 2 , maar denk dat ik nu toch nog maar effe ga. Vooral ook omdat ik hier lees dat deel 2 beter is als 1, en toch wel benieuwd ben hoe het verder gaat.
 
Kheb hem al 2x gezien in de bios, en hij blijft rocken!! Vooral Smeagol is errug goed gedaan en die slag bij helmsdeep! Zoiets heb je nog nooit gezien!
 
Inderdaad, die slag bij helmsdeep is FANTASTISCH gemaakt!! ik ben helemaal geen fantasyfan, heb de boeken nooit gelezen, heb deel 1 op een klein schermpje op DVD gezien, maar heb echt GENOTEN van deel II in de bios en ga hem binnenkort weer (ditmaal op mijn compu) kijken.
 
Een vervolg moet altijd beter zijn als de eerste, anders valt die tegen.

Voor mij viel deel 2 dus tegen.
 
Originally posted by Johny
Een vervolg moet altijd beter zijn als de eerste, anders valt die tegen.

Voor mij viel deel 2 dus tegen.

jij bent gek... :D
 
Hij was toch ook beter dan deel 1? ??? Nou ja, komt vast omdat ik deel 1 op een klein schermpje heb gezien en deel 2 in de bioscoop .. Maar er zat wel veel meer actie in deel 2 ook).
 
Back
Naar boven