XXL Nutrition

Lord of the rings (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ongelooflijk,wat een film.Ben nu ook naar deel 2 geweest.
Lijkt me onmogelijk om deze film te overtreffen.
Zijn er toevallig nog meer mensen die deze film gezien hebben?
 
nouuuuuuuu niet overdrijven.

Het was een prima film en ik heb er met plezier naar gekeken maar deel 1 was grafisch een stuk beter dan deel 2

Het beginscherm waarin gandalf the grey vecht tegen die draak was ietsje te fake. Hoewel ik de enige ben die dat opviel, volgens mijn huisgenoot lag daar het probleem nog niet echt.

Het probleem kwam pas eigenlijk bij die treebird. Die was echt TE fake. Je kunt duidelijk zien dat verschillende teams aan verschillende special effects gewerkt hebben en dat dit team gefaald heeft ten opzichte van de anderen.

Verder werden nog algemene opmerkingen gemaakt over die hondachtige wezens, die aragorn, gimli en legolas tegenkomen, maar daar had ik nog niet zoveel problemen mee.

Van dit soort opmerkingen bij deel 1 niets. Ik verwacht dan ook niet dat deel 2 de oscar krijgt voor beste special effects.
 
:mier: Geen gezeik, het was gewoon een heerlijke film als je voor het fantasy-genre bent...

Noemt trouwens wel Lord Of The Rings, The Two Towers en niet lords. Iemand de boeken gelezen?
 
'K heb niet alleen de boeken (de hobbit, 3 delen in de ban van de ring en de silmarillion) meerdere keren gelezen .... heb zelfs aan MERP gedaan (Middle Earth Role Playing). Ik vind de boeken fantastisch en de film uitermate knap, hoewel ik onderschrijf dat op punten de effects wat achter bleven. Maar als je niet van fantasy houdt kun je het beter laten voor wat het is.
 
Goeie films, maar ondanks de hype vond ik "Willow" sterker in dat genre...
 
Ik heb ze beide nog niet gezien. Lodr heb ik wel op de pc gehad als divx je.
 
Sinds kort was er een fuif achter de hoek. Lord of the Strings :D
 
Originally posted by Olimantado
Goeie films, maar ondanks de hype vond ik "Willow" sterker in dat genre...

Kweenie of je serieus bent nu, maar IK lig bijna van mijn stoel van het lachen..... Ik zie het je zeggen met een stalen gezicht, net alsof je bloedserieus bent!
 
lodr is aardige film idd :)
 
hij was fantastisch!! Echt!!

Geweldig Genoten!
 
ik vind 1 saaier dan 2.. kan aan mij liggen maar in 2 gebeurde veel meer en die invasie was ook leuk :)

maja.. t kan ook aan liggen dat ik 1 thuis gekeken heb en 2 in de bios :) scheelt soms beswel
 
Wacht [Abeelding niet meer beschikbaar] af op het 3e deel.
 
Originally posted by frietbakker


Kweenie of je serieus bent nu, maar IK lig bijna van mijn stoel van het lachen..... Ik zie het je zeggen met een stalen gezicht, net alsof je bloedserieus bent!


Eigenlijk wel... filmtechnisch gezien was lotr natuurlijk beter omdat de technologie nu veel verder staat, maar lotr kent veel meer dooie momenten. Willow daarentegen verveelt nooit. Kan natuurlijk ook zijn omdat ik geen echte die-hard fan van het fantasy genre ben...
 
Ja of omdat je nog maar een heeel klein ienie mienie klein meneertje was toen je willow zag??
 
Toen moet ik 17 geweest zijn of zo...
 
Hahaha, willow was een uitermate wrede klassieker uit mijn jonge jaartjes! Echt een kewle maar wel erg eng als die gekke opgefockte verkens moord en verderf zaaien (vond ik iig toen ik 10 was of zo :)).

Ik vond LOTR2 eigenlijk nogal tegenvallen. Deel 1 was erg vet, deel 2 was ook mooi, maar de sfeer van de film was minder. Bovendien had ik deel 1 al 4 keer gezien voor ik naar deel 2 ging dus toen kwamen de elven en hobbits me eigenlijk al bijna de strot uit :) Wel lekkere veldslagen, maar toch niet wat ik r van verwacht had.

Ik kijk nu nogal erg uit naar het 2e deel van the matrix! Als je de teasers ziet lijkt het me echt een wreed staaltje film!

Iemand trouwens gisteravond robocop gezien? Hahaha, altijd leuk om weer terug te zien!
 
Back
Naar boven