Fitness Seller

los vel aan buik en borst?

Bezoekers in dit topic

sonny vs body

Novice
Lid geworden
26 jun 2012
Berichten
14
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
hallo

ik ben nu ongeveer 3 jaar bezig met trainen.
en ik ben op 1.5 jaar tijd 16 kilo verloren.
nu zit ik met te veel los vel aan mijn buik en borst streek.
er is al wat weggetrokken doordat ik kracht training doe.
maar ik zow nog wat extra wille proberen.


iemand een idee hoe ik dit kan doen ?
zijn er meschien middeltjes voor ?

alvast bedankt.
 
Meer massa kweken of wachten tot het weg trekt.. Doet dat het niet dan zul je toch onder het mes moeten.
 
onder het mes.
dat wil ik toch liever niet.
zijn er geen middeltjes die me kunnen helpen, zodat het sneller wegtrekt.

grtz
 
een ballon die je te hard opblaast wordt ook nooit meer als voorheen hé...
Maar soit als ik het goed voorheb was je op je zwaarst iets van een 89 kg en nu 73 kg voor 1m69, kun je natuurlijk ook hard aan kt gaan doen en vooral rug en dergelijke goed doortrainen, dan kom je daar massa bij en trekt het zo wel wat aan...
Maar er zijn hier ongetwijfeld meer mensen die je nog betere tips kunnen geven hoor maar misschien zou een foto al wat meer duidelijkheid geven om in te schatten want wat is "los vel" en vooral over hoeveel "los vel" gaat het dan?
 
Ik weet niet hoeveel je daarvoor nog hebt gewogen, maar als je 16 kilo zwaarder was dan nu in totaal, kan het toch nooit extreem veel overtollig vel zijn of wel? Ik ken genoeg mensen die meer overgewicht hadden, maar toch redelijk strak er nu weer bijstaan..
 
ik heb gehoord dat er een soort van zalf bestaat die zelfs bodybuilders gebruiken,
wanneer ze bulken en dan weer cutten hebben ze ook los vel niet?
 
Ik weet niet hoeveel je daarvoor nog hebt gewogen, maar als je 16 kilo zwaarder was dan nu in totaal, kan het toch nooit extreem veel overtollig vel zijn of wel? Ik ken genoeg mensen die meer overgewicht hadden, maar toch redelijk strak er nu weer bijstaan..




kan best zijn maar meschien hebben ze er 5 of meer jaar over gedaan
tot ze strak stonden.
doordat ik heel snel ben afgevallen zal ik de gevolgen maar moeten dragen zeker
 
veel water drinken en het tijd geven .. het gaat ook niet na een maand gelijk weg
 
Back
Naar boven