Los vel onderkant buik.

Discussie in 'Vetverlies en Conditietraining' gestart door Darcem, 25 apr 2018.

XXL Nutrition Fat Burner
Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Darcem

Darcem Dutch Bodybuilder Topic Starter

Leuk Bevonden:
    302
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    Hoi BB'ers

Afgelopen 7-8 maanden een 21 kilo afgevallen. Fysiek begint er goed uit te zien en de bovenste abs zijn inmiddels zichtbaar. Nummer 3 en 4 proberen ook door te komen :rolleyes: Ik dieet nog door tot eind mei en vanaf daar een periode clean bulken om een beetje massa te pakken.

Aangezien ik voorheen dus behoorlijk dik was heb ik wat last van los vel onder aan mijn buik. Ik heb hier ook striae van voorheen, dus is de rek er waarschijnlijk aardig uit. Na 7 maanden bloed,zweet en tranen valt het me dus best wel zwaar dat is waarschijnlijk moeilijk weg zal gaan.

Ik hoop het in mijn bulk strakker te kunnen krijgen, maar ik verwacht geen wonderen. Hopen dat mijn jonge leeftijd nog helpt bij het herstellen van de huid?.

Wat voor crème,zalfjes oid worden er geadviseerd om de huid terug strakker/elastischer te krijgen?

Het is geen gigantische flap huid of iets dergelijks, maar zodra ik mijn buik ietwat intrek zit er toch een rand los huid.

Alvast bedankt

Groeten,
    :cool:

2. Marvin17

Marvin17 Huge Freak Elite Member

Leuk Bevonden:
    862
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    86kg
    Vetpercentage:
    11%
    Ik heb zelf ook last van los vel, ben 27 kilo afgevallen en idd striae en losse huid over.

Vergeet die zalfjes en crèmes, die gaan dit niet oplossen.
    Waarschijnlijk wordt dit nooit helemaal zoals je het wilt hebben, omdat de huid zijn elasticiteit al is verloren.
    Een plastisch chirurg bezoeken is een optie, maar de kosten daarvoor zijn natuurlijk niet misselijk.

3. darude0306

darude0306 Ripped Bodybuilder Winner Of The Internet

Leuk Bevonden:
    5.487
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    I hear you...Ik ben afgelopen jaar 36 kilo afgevallen en heb bovenop een inmiddels redelijk strakke buik ook overtollig vel. Ook bij mij zijn de bovenste 4 abs en obliques bij aanspannen goed zichtbaar. Huid bij buik en achterkant rug is echter los en ik word daar erg ongelukkig van. Heb het verder overigens nergens, niet op armen, benen of borst. Ik ken anderen die hetzelfde probleem hebben en hier ook niet vanaf komen...Ik ben geenszins van plan om het operatief te laten verwijderen. Dat heb ik er niet voor over, maar sta zeker open voor andere suggesties (zalfjes, oefeningen. o.i.d.).

Inb4 vindt dit leuk.
  4. Darcem

Leuk Bevonden:
    302
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    Ik ben ook niet van plan dit ooit operatief te verwijderen. Hoop dat het met de tijd zal verdwijnen of in ieder geval verminderen.

Ik heb wel collageen houdende crème gehaald. Baat het niet dan schaad het niet. Was overigens wel prijzig..

Wel een ongemakkelijk gevoel om als man tussen de vrouwenzalfjes te sneupen in de dio haha.

Respect dat je zoveel bent afgevallen trouwens!

darude0306 vindt dit leuk.
  5. Darcem

Leuk Bevonden:
    302
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    27 kilo! Netjes hoor, respect.

Operatief verwijderen is voor mij geen optie. Ik doe een poging met collageen houdende crème en trainen. Mocht dit niet helpen zal ik er mee moeten leren leven.

Laatst bewerkt: 26 apr 2018
  6. darude0306

darude0306 Ripped Bodybuilder Winner Of The Internet

Leuk Bevonden:
    5.487
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m93
    Massa:
    90kg
    Vetpercentage:
    > 50%
    Thanks! Voor jou ook respect hoor...Heeft een flinke discipline als basis en dat is altijd knap!

Ik ben wel benieuwd wat die crème voor je doet. Graag je uitkomsten hier posten :thumbup:

7. Darcem

Leuk Bevonden:
    302
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    79kg
    Ik zal even wat vergelijkingsmateriaal maken en het vergelijken over een langere periode. Ik heb nog geen idee wat de gebruikelijke gebruiksduur moet zijn, maar zal dit even uitzoeken. Ik zal de uitkomsten hier posten.

darude0306 vindt dit leuk.
  8. Daybreaker

Daybreaker Cool Novice

Leuk Bevonden:
    71
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m83
    Massa:
    78kg
    Na 1-2 jaar ga je de max bereikt hebben van hoe ver je huid nog terug gaat bijtrekken.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie