MuscleMeat

loshangend vel. buik strak trainen?

Bezoekers in dit topic

joeymassino

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2015
Berichten
62
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
79kg
Hoevaak buikspieren trainen in de week?
En is er een goeie routine om meer massa te krijgen bij de core en onderrug zodat hangend vel strak trekt?
 
Zoals met alle spiergroepen, 2-3x per week trainen is een goed uitgangspunt. Maar directe buikspieroefeningen zullen niet veel doen voor loshangend vel.

100kg wegen met een laag vetpercentage daarentegen kan een groot verschil uitmaken. Deadlifts, squats en gewoon overall meer massa krijgen zal het vel strakker trekken.
 
Zoals Anoniem aangeeft,
zorg voor groei in je spiermassa dan zal er al een stukje meer strak trekken, verder is het een kwestie van geduld.
Buik wel trainen maar gewoon evenredig veel als de andere spiergroepen. Meer gaat de buik niet strakker trekken.
 
Als je VP laag genoeg is maar er nogsteeds 'vel' is, opereren.
Of idd 12kg spiermassa aankomen... dan ben je over 3-4 jaar klaar.

En inderdaad, zorg dat je gewoon superzwaar je compounds pakt. Squats, Deadlift, Military press (meer core). Daarnaast je bench/ rug niet te vergeten. En wat je ook voor isolatie dingetjes zou doen, zorg dat je altijd wat extra's voor je core doet.

Of ga als een strongman trainen, allemaal sterke core.
 
Of een kaaschaaf pakken.

Ben wel is in 1 middag van 13% naar 9% gegaan.

Tip:
Dit werkt ook goed tegen acne
 
Ik woog 110kg en ben afgevallen tot 90 en nu weeg ik 80kg ongvr 13% vp. Ik had ook schrik voor vel maar ik trainde 5keer per week mijn buik (abs,obliques) alleen heb ik heel klein beetje vel bij men kont maar dat ziet niemand dus yea!
 
Hoevaak buikspieren trainen in de week?
En is er een goeie routine om meer massa te krijgen bij de core en onderrug zodat hangend vel strak trekt?

Bro, is het überhaupt wel loshangend vel en niet gewoon een hoger VP waar je op verkijkt? Loshangend vel is meestal pas in extreme situaties zoals van 30% vet naar 15% te zijn gezakt in een korte tijd. Zo niet moet je gewoon zorgen dat je massa het werk gaat doen en maximaal je core gaan trainen, het overige vel zal met de tijd ook strak gaan trekken.
 
Haha bro ik ben van 137 kg naar 78 gegaan. Ik weet het verschil wel tussen vet en vel. Zit nu op een % van 9. Ondanks dat het eruit ziet als 12 of 13. Zit momenteel in de bulk. Maar moet nog me draai vinden in me voeding.
 
Ik ken het. Ben vroeger zelf in korte tijd 27kg afgevallen... heb hierdoor ook loshangend vel overgehouden. Strak trainen gaat haast niet werken, tenzij je misschien echt veel spiermassa gaat pakken, waardoor dat beetje vel minder opvalt. Als je het echt weg wilt hebben is een operatie noodzakelijk. Hang natuurlijk ook af van hoe erg het is, hangt het tot op je knie zou ik sneller voor een operatie kiezen dan wanneer het enkel rondje onderste buikspieren wat losser is...
 
Haha bro ik ben van 137 kg naar 78 gegaan. Ik weet het verschil wel tussen vet en vel. Zit nu op een % van 9. Ondanks dat het eruit ziet als 12 of 13. Zit momenteel in de bulk. Maar moet nog me draai vinden in me voeding.

dan is het waarschijnlijk loshangend vel ja :P netjes gedaan trouwens ;)
 
Back
Naar boven