MuscleMeat

loshangend vel ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
vraagje?
ben altijd dik geweest bent, en je hebt EINDELIJK al die overtollige kilo's er vanaf kunnen trainen!
maar heb nu nog een klein beetje last van wat vel te veel op men buik ! (uitgerokken vel)
nu was mijn vraag zet dit zich ooit nog terug goed of is dit niet mogelijk ?
verschillende mensen die ik ken zeggen dat zet zich zeker nog terug goed ZEKER op jonge leeftijd! en neem als vb zwangere vrouwen die hebben toch ook uitgerokken vel en na een tijdje zie je daar niks meer van !
en andere zeggen dan weer dat dat bij niemand zich ooit volledig terug zet ???
was is nu waar ?
want kvind het echt wel kote !
kheb het gelukkig HELEMAal niet fel en enkel een beetje op de buik! maar kan dit ook nog vet zijn of is dit uitgerokken vel want kweet het echt niet meer ?
 
zelf ook nog last gehad van zoiets maar ben er dan later terug ingegroeid

als ge al volgroeid zijt ofwel vervangen door spieren ofwel een huidkuur ondergaan ;)
 
Het trekt in de loop van de tijd wel iets weg maar niet helemaal.
 
Ik heb mijn bierbuik nooit meer volledig weggekregen. Hij is redelijk plat nu, maar hoe hard ik er ook voor train (met periodes veel cardio), en op mijn voeding let, hij gaat niet volledig weg...
 
ik denk toch dat het haalbaar moet zijn met een streng dieet en geweldig veel cardio op nuchtere maag en veel geduld. Wat mij vooral ontbreekt is het geduld.
 
vrouwen die zwanger geweest zijn kunnen het toch ook helemaal strak trainen ??? persoonlijk denk ik dat het nog hardnekkig vet is. Kun je er een foto van plaatsen? Maakt het wat makkelijker te beoordelen.
 
Ik zal proberen een foto te trekken vandaag of morgen toestel lenen van kameraad ! ps wat is een huidkuur ?
en volgens mij moet het weg te trainen kunnen zijn !
 
Originally posted by kenneth
Ik zal proberen een foto te trekken vandaag of morgen toestel lenen van kameraad ! ps wat is een huidkuur ?
en volgens mij moet het weg te trainen kunnen zijn !

al van die potjes en zalfjes die vrouwen gebruiken om hun huid gaaf te houden
als je vel niet te veel is uitgerukken kunnen sommige van die dingel wel es werken
 
Originally posted by KaLe
vrouwen die zwanger geweest zijn kunnen het toch ook helemaal strak trainen ??? persoonlijk denk ik dat het nog hardnekkig vet is. Kun je er een foto van plaatsen? Maakt het wat makkelijker te beoordelen.

ik sprak gisteren nog met het bewijs. een hardloopster met een taille waar je u tegen zegt; smal, strak en amper vet en ze heeft een dochter ;)
 
Laatst bewerkt:
thanks ! krijg al goede moed :d
 
Originally posted by Scighera


ik sprak gisteren nog met het bewijs. een hardloopster met een taille waar je u tegen zegt; smal, strak en amper vet en ze heeft een dochter ;)
een ander bewijs ligt elke nacht naast me.. moeder van me 4 kinderen, een nog steeds een strak buikje. Niet direct na de bevalling, maar het is wel weggetrokken. Het is ook zo dat hoe ouder je bent hoe moeilijker het weer strak wordt.
 
Back
Naar boven