XXL Nutrition

Losse huid na ruim 25kg vetverlies

Bezoekers in dit topic

Raena

Cool Novice
Lid geworden
11 mrt 2011
Berichten
76
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
82kg
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb zo'n beetje alles al wel gelezen en de fotos bekeken (wow, wat een resultaten O_O)

Anyways, ik ben een meid van 20 jaar oud en ik woog 108 kilo toen ik begon met 2 keer per week te trainen. Ik ben nu rond de 80kg, maar ik heb last van een enorme slappe huid rond mijn buik, terwijl mijn buikspieren toch al best sterk zijn..

Heeft iemand tips voor mijn kwaal??

Groetjes,

Raena
 
Hmm hoe je het went of keert na zoveel gewichtsverlies denk ik in jouw geval alleen operatief verwijdert kan worden (uit bronnen op inet, en vetverlies verhalen) Ik neem aan dat het om huid dat erbij ''hangt''
 
25kg en 20 jaar zou het nog recht kunnen trekken met de jaren.
 
Ik heb hetzelfde probleem, te snel vermagerd zonder sport. Ben beginnen groeien, alleen het vel is verminderd maar blijft, je moet echt eens voelen of er nog iets van elastisiteit in dat vel zit, zoniet is het operatief te doen :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Van 80kg naar 60kg en nergens last van.
Wat versta je onder "2x per week trainen"?
En hoe zit je voeding in elkaar?

Ik heb namelijk ook ervaring met een crashdieet: slappe huid en nauwelijks omvang verminderd. Zie ook eerste post log, staan wat foto's.

Anyway: toen ik begon met trainen (3x per week flink aan de krachttraining en goed eten) is dat recht getrokken (zie ook avatar).
 
Hoi allemaal, bedankt voor jullie snelle reacties! :D

De huid hangt niet echt, en er zit misschien ook nog wel een beetje vet in, maar het is voornamelijk goed te voelen als ik zit of als ik sta en voorover buig. ( mn spieren zitten dan gewoon 20cm dieper >.>)

Mn voeding bestaat uit GEEN SNOEP (haha), elke ochtend een broodje ei, veel groeten, matig vlees en veel water.

Mn trainingen bestonden TOEN der tijd uit.. naja.. zwemmen 2 uur sochtends en smiddags/savonds 1 uur loopband, maar ik ben aan her herstellen van een aanrijding en mn rug doet pijn, dus loopband wordt t niet meer..

Krachttraining doe ik op n andere manier: ik heb 4 gewichtjes van 1 kilo aan enkels en polsen :) daar doe ik alles mee, behalve slapen en douchen en zwemmen XD
 
Van 100 naar 80 hier en ook nergens last van en ik ben 2 keer zo oud als jij bent.

Heb geduld grasshopper, dat komt wel goed. Gewoon doorgaan en de losse huid opvullen met wat spiermassa :)
 
Ik hoop wel dat je snapt dat gewichtjes van 1 kilo niks voorstellen en dat je daarmee echt helemaal niks bereikt.
 
Ik hoop wel dat je snapt dat gewichtjes van 1 kilo niks voorstellen en dat je daarmee echt helemaal niks bereikt.

Nou, hardlopen met extra gewicht kan anders aardig je gewrichten verkloten. #tochietsbereikt
 
Ehm, okee ff wat duidelijkheid, mijn huid "hangt" niet echt..
Maar je kan me wel inprikken.. :p zo'n 7 cm XD
En dat is geen vet, het is daar te "los" voor.

Mn huidplooi-prikding persoon zei dat ook al.

Anyways, ik heb fotos gepost hier, dus.. als je t aan durft kan je je menig geven daar XD

BE NICE D8
 
Heb je topic bekeken, zou eerst nog wat vet verliezen, slappe huid zie ik nog niet. Hoe veel dagen ben je van plan te trainen per week?
 
Valt allemaal wel mee. Trekt wel weer bij zeker op jouw leeftijd.

D8 meer aan zoiets
1253017568676.jpg
 
Heb je topic bekeken, zou eerst nog wat vet verliezen, slappe huid zie ik nog niet. Hoe veel dagen ben je van plan te trainen per week?

Ehm ongeveer 3 a 4 keer per week 1.5 uurtje ...:)
(30 min cardio - 45 min kracht - 15 cardio)
 
Aan je fotos te zien, zie ik niet al te veel vel hangen. Dus ik denk dat het zeker nog wel bijtrekt.

Ik zie wel dat je 30 minuten cardio doet voordat je aan de krachtraining begint en dat lijkt me toch een beetje uitputtend.

Zou je niet beter die 15 minuten cardio als warming up kunnen pakken. Dan 45 minuten krachtraining* en je laatste energie dan met 30 minuten cardio opmaken?

Waar doe je je sport eigenlijk? want met 1 kilo gewichtjes denk ik ook niet dat je echt kracht training kunt doen.
 
Laatst bewerkt:
Ehm ongeveer 3 a 4 keer per week 1.5 uurtje ...:)
(30 min cardio - 45 min kracht - 15 cardio)

Doe maar andersom:
10 min. cardio warming up
1 uur krachttraining
30 min. cardio


Eigenlijk.. ben ik héél gespierd XD
Ik benchpress 50 kilo en squat 95.. was een wedstrijdje.. daarna was ik wel helemaal gaar hoor XD
Je kunt dit, en je traint niet / nauwelijks?
*zucht*
Alles met gewichtjes aan je polsen / enkels is prut - dat weet je ondertussen?
 
What can I say.. I'm a STRONG independent woman AHAHAHAHA XD
 
Back
Naar boven