Fitness Seller

Losse huid

Bezoekers in dit topic

edeblaauw

Novice
Lid geworden
13 sep 2020
Berichten
4
Waardering
5
Lengte
2m
Massa
87kg
Hallo dames,

Ik ben een man! 😁 Getrouwd met een hele lieve, zorgzame, knappe en slanke vrouw. Mijn vrouw ziet dat niet helemaal zo.... sinds onze 2 prachtkinderen (bijna 2 en net 4 jaar) heeft ze een beetje losse huid aan de voorzijde van haar buik. Dit is een logisch gevolg van beide zwangerschappen.

Ik stoor mij er absoluut niet aan maar zij wordt er ongelukkig van. Ze staat dagelijks op de crosstrainer en heeft het ook met sit ups geprobeerd. Het maar tot dusver niet tot haar tevredenheid.

Op dit forum zijn er vast en zeker moeders aanwezig die dit herkennen en wellicht een oplossing / goede oefeningen ervoor weten. 😊 Zouden jullie mij en daardoor haar kunnen adviseren over hoe zij hier mee om kan gaan? Of misschien dat bepaalde oefeningen haar kunnen helpen?

Alvast bedankt! 😊

mvg,

Eli
 
Mijn vrouw heeft het ook een beetje sinds de zwangerschap, los vel is niet weg te trainen dus weinig aan te doen denk ik. Operatief lijkt mij het risico en geld niet waard als het maar een klein beetje is
 
Mensen die fors overgewicht hebben gehad en veel zijn afgevallen hebben dit ook. Operatief is denk ik de enige methode, maar zitten wel wat nadelen aan (littekens, kosten).
Een flinke borstvergroting zorgt er misschien ook voor dat de huid wat meer oprekt.;)
 
Mijn vrouw heeft het ook een beetje sinds de zwangerschap, los vel is niet weg te trainen dus weinig aan te doen denk ik. Operatief lijkt mij het risico en geld niet waard als het maar een klein beetje is

Wat zijn de risico’s dan van een beetje losse huid weg laten halen? Dat lijkt me nu niet echt een ingrijpende operatie.
 
Wat zijn de risico’s dan van een beetje losse huid weg laten halen? Dat lijkt me nu niet echt een ingrijpende operatie.
Infecties, littekens, navel die op een rare plaats gaat staan....
 
Tot dusver bedankt voor de reacties. 👍 Opereren is gelukkig niets voor haar! Ze is al mooi zoals ze nu is, ze moet dat alleen zelf nog gaan inzien. 😉
 
Dit kan ook in een beetje spiermassa.
Wat meer krachttraining kan zeker een positief effect hebben zonder direct dik te hoeven
worden.
 
Back
Naar boven