AndroidHealthClinic

Lost S3 (spoilers!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eindelijk een aflevering die op iets trekt :thumb:
 
Nu komen we er dus beetje bij beetje achter wie en wat 'the others' zijn.
 
Vond het weer een toffe aflevering. Lost is echt stukken toffer dan prison break vind ik.

Die ene chick die het eten komt brengen aan Jack de hele tijd ziet er ook zeer goed uit!
 
Vond het weer een toffe aflevering. Lost is echt stukken toffer dan prison break vind ik.

Die ene chick die het eten komt brengen aan Jack de hele tijd ziet er ook zeer goed uit!

ja ze heeft grote borste:D
 
S03E03 was erg ok.

Even weer de anderen zien. Lock, Charlie, Mister Ecko enzo. Nice.
 
****ing Episode 3 connect niet met de tracker?!

The **** man?!

Ik wil hem zieeeennnnnn!!!
 
Tis gelukkig toch nog goed gekomen met de download :)

Was weer een toffe aflevering. Het wordt steeds weirder :)
 
Lost is zeker tof! Alleen is het klote dat je steeds een week moet wachten. :) Season 1 en 2 heb ik achter elkaar kunnen kijken. Nu wordt mijn geduld op de proef gesteld. Hey die Evangeline Lilly heeft die niet met die hobbit die ook in Lost speelt... snap niet wat ze in die dude ziet maarjah..blijft een heeeerlijk wijf :D
 
khep seizoen 1 helemaal op dvd gezien in 2 a 3dagen.. superspannend en shit.. binnenkort krijg ik 2.. dan kijk ik die ook weer in 1 of 2 dagen omdat het zo verslavend is... en dan maar weer wachten op 3...
 
Lost is zeker tof! Alleen is het klote dat je steeds een week moet wachten. :) Season 1 en 2 heb ik achter elkaar kunnen kijken. Nu wordt mijn geduld op de proef gesteld. Hey die Evangeline Lilly heeft die niet met die hobbit die ook in Lost speelt... snap niet wat ze in die dude ziet maarjah..blijft een heeeerlijk wijf :D
hehe idd, dat w88 is godsgruwelijk k*t.

vond deze aflevering ook weer erg leuk om te kijken en kijk echt alweer uit naar de volgende aflevering :P
 
100% NaTuReLL! G3eN eiWitTEnsHaKes VoOr dEze JoNguh!!

Amen. :D...

dat wachten kon ik dus ook niet tegen, daarom heb ik gewoon niet gekeken naar seizon 2.. straks alles in een keer achter elkaar, en dan nog een keer zodat je alle kleine hints enzo ook wat beter ziet.
 
damn, 4 was weer erg goed, ook weer een beetje te weten gekomen :D
 
4 Was ok.

Helaas weer nieuwe vragen zonder dat er al teveel beantwoord worden.

Het jammere vind ik wel dat 'the others' gewonen mensen lijken te zijn. Het geheimzinnige cq. mysterische is er van af.
 
Mja dacht je dan dat het aliens waren ofzo MissJ? :p

Ik vond aflevering 4 weer erg tof, nu weer lange week wachten damnit.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
zo te horen is lost een goeie serie, wil hem ook gaan volgen.
kan ik wel 2 seizoenen achter elkaar kijken :D
 
dan ga je wss 2 dagen aan een stuk kijken, na elke aflevering wil je namelijk de volgende direct zien:D
 
zo te horen is lost een goeie serie, wil hem ook gaan volgen.
kan ik wel 2 seizoenen achter elkaar kijken :D
is verslavend hoor, pas op

ik had in 1.5 week seizoen 1 en 2 gekeken :P en daarnaast moest ik ook nog trainen en naar school :P
 
Back
Naar boven