AndroidHealthClinic

Loting Champions League & Europa League (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lol puyol in vrije tijdskleren.
 
genk met chelsea, valencia en bayer leverkusen.
ajax met lyon, real madrid en dinamo zagreb.
 
Makkie voor Ajax.
 
Inderdaad, Real Madrid zal niet weten wat hun overkomt wanneer ze met 5-0 worden weggetikt in de Arena!
 
messi voetballer van het jaar. U mad ronaldo phaggots :trollface:
 
Ajax kan wel 2e worden IMO. Van Lyon moet je toch minmaal 1 keer winnen en van Zagreb voorspel ik een gelijkspel en winst. Heb je toch al 7 punten.
 
standard, anderlecht en club brugge in de poule fase van el voor belgie en voor nederland twente, az en psv.
Morgen loting om 13.00

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 22:40 ----------

Ajax kan wel 2e worden IMO. Van Lyon moet je toch minmaal 1 keer winnen en van Zagreb voorspel ik een gelijkspel en winst. Heb je toch al 7 punten.

Lyon is toch paar klassen beter als ajax hoor. Heb je hun selectie al bekeken? gourcuff, bastos, lisandro lopez, hugo lloris,.. Toch allemaal toppers.
 
Ajax wint de champions league, maak je niet druk jongens
 
standard, anderlecht en club brugge in de poule fase van el voor belgie en voor nederland twente, az en psv.
Morgen loting om 13.00

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 22:40 ----------



Lyon is toch paar klassen beter als ajax hoor. Heb je hun selectie al bekeken? gourcuff, bastos, lisandro lopez, hugo lloris,.. Toch allemaal toppers.

:roflol: IDD

no way dat Ajax boven Lyon eindigt.
 
:roflol: IDD

no way dat Ajax boven Lyon eindigt.

Pas op als ajax een superdag heeft thuis en als alles klopt kan het wel winnen van lyon, de bal is rond, het gras is groen, elke wedstrijd moet gespeeld worden enfin je begrijpt wel wat ik wil zeggen :D Maar normaal gezien zou lyon toch boven ajax moeten eindigen.
 
Wacht al in spanning de loting af :)
 
fenerbahce eruit gekickt :D
 
Pas op als ajax een superdag heeft thuis en als alles klopt kan het wel winnen van lyon, de bal is rond, het gras is groen, elke wedstrijd moet gespeeld worden enfin je begrijpt wel wat ik wil zeggen :D Maar normaal gezien zou lyon toch boven ajax moeten eindigen.

je vergeet 11 tegen 11
 
ajax moet wel kunnen over winteren cl of el
 
Zo, Celtic, Rangers en Hearts eruit. Pittig voor het Schotse voetbal. Ook AS Roma heeft het laten liggen.
 
Zo, Celtic, Rangers en Hearts eruit. Pittig voor het Schotse voetbal. Ook AS Roma heeft het laten liggen.

Ja, is al langer bekend dat het Schotse voetbal op zn retour is. Beter voor Nederland toch? Weer een concurrent minder voor plaats 6 op de uefa ranking
 
Back
Naar boven