XXL Nutrition

Lou Ferrigno komt naar Gent

Bezoekers in dit topic

haha soort van Belgische Comic-Con?

Zakkenvuller, heeft wel genoeg verdiend lijkt me?! En dan ook nog 10 euro voor een foto vragen.

Geld vragen aan je fans voor een foto? Dat stinkt gewoon! Wel jammer, Lou is toch wel een icoon.

Volgens mij zijn er trouwens meer die dat doen. Deed Ronnie Coleman dit ook niet 3 jaar geleden bij FIBO is Essen? Kan me vergissen hoor...

Eerst willen ze allemaal for free met je op de foto, maar zo gauw ze succesvoller/bekender worden zie je toch maar weer wat voor asbakken het zijn.

Tja, paar jaar terug op de FIBO vroeg Cutler 20 euro voor een fotootje... en Coleman vroeg ook geld, Ruhl, Yates, Wheeler, iedereen die wat voorstelde.
Ik weet nog dat ik met me maatje een endje van Cutler af ging staan, me maat riep "hey Jay!", hij draaide zich om en ik maakte een foto waardoor het net leek of mn maat en Cutler naast elkaar op de foto stonden. Vond ie niet zo tof trouwens, en die fanboys die voor 20 euro in de rij stonden ook niet... :D

Met een lekkere grote bodybuilder op de foto willen gaan zou niet eens voor onder de 500 euro mogen.

Tja, paar jaar terug op de FIBO vroeg Cutler 20 euro voor een fotootje... en Coleman vroeg ook geld, Ruhl, Yates, Wheeler, iedereen die wat voorstelde.
Ik weet nog dat ik met me maatje een endje van Cutler af ging staan, me maat riep "hey Jay!", hij draaide zich om en ik maakte een foto waardoor het net leek of mn maat en Cutler naast elkaar op de foto stonden. Vond ie niet zo tof trouwens, en die fanboys die voor 20 euro in de rij stonden ook niet... :D

Haha, dat zal 'm leren! Dit is dan meteen ook een goede tip voor iedereen die met een Pro op de foto wilt staan maar er niet voor wil betalen! :thumbup:

Denk dat jullie je vergissen wat betreft Jay en Ronnie in dat veel mensen gesigneerde foto's kopen (waar ze voor betalen) en vervolgens nog (gratis) met ze op de foto's gaan. Ik ben de afgelopen 3 jaar ook op de fibo geweest en heb geen geld voor de foto's betaald.
Daarnaast was Jay nog bij muscle totaal ook gratis met iedereen op de foto tot de laatste bezoeker tevreden naar huis ging, dus denk dat deze opmerkingen wel mee vallen :)

Terug
Naar boven