XXL Nutrition

Breaking News Louis is terug op het nest!

Bezoekers in dit topic

RingKing

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jul 2009
Berichten
344
Waardering
22
Lengte
2m06
Massa
115kg
Van Gaal algemeen directeur bij Ajax
Laatste update: 16 november 2011 18:59 info
AMSTERDAM - Louis van Gaal is benoemd tot algemeen directeur bij Ajax. De oud-trainer van de club gaat de directie vormen met Danny Blind en Martin Sturkenboom.

Dat heeft de raad van commissarissen woensdagavond besloten in afwezigheid van Johan Cruijff, zo meldt de NOS. Cruijff is wel op de hoogte gesteld door het bestuur.
Van Gaal begint in zijn nieuwe functie op 1 juli 2012, vanwege zijn formele contract bij Bayern München dat nog steeds geldig is. De Amsterdammer volgt Rik van de Boog op, die in juni vertrok uit de Amsterdam Arena.

Danny Blind gaat de rol van technisch directeur vertolken, met naast zich Martin Sturkenboom. Laatstgenoemde was eerder voorzitter bij FC Utrecht en krijgt nu de functie van commercieel directeur bij Ajax.

Bron: Nu.nl



Hoewel het nieuws me positief stemt, vrees ik wel dat dit het einde voor Johan bij ons aller Ajax zal betekenen.
 
Ja buiten zijn weten om van Gaal notabene halen, die zeker geen vrienden zijn.

Dit is ook een zware slag voor Cruyff omdat de supporters nu voor een deel minder achter Cruyff zullen staan want van Gaal.
 
Ben benieuwd naar de reactie van Cruijff hier over.
 
Ik heb zo het vermoeden dat we Johan voorlopig, zo niet nooit meer terug zien in de Amsterdam Arena.
 
:roflol:

Die Ten Have, wat een ventje. Sommige domme Ajax supporters zullen wel blij zijn, maar feit is dat ze opgescheept zitten met een debiele RvC en dat gaan ze combineren met een faalhaas als directeur. Dit wordt de komende 10 jaar weer niks.
 
Ik heb zo het vermoeden dat we Johan voorlopig, zo niet nooit meer terug zien in de Amsterdam Arena.

Denk het ook niet maar Cruyff kan nu met recht zeggen dat hij tegen is gewerkt waardoor doorgaan geen zin heeft.

Benieuwd wat Keje Molenaar nu uit de hoge hoed zal toveren, hij was volgens mij diegene die probeerde de rust te bewaren maar ja wat nu eh...
 
Wat een faalbeunen
 
Haha, Dat wordt weer mooi.
 
Wat een messteek voor cruyff. Ben benieuwd wat derksen hierover te zeggen heeft :)
 
Kijk egt uit naar vi nu. Wel jammer dat van der gijp er nu niet zit had hem ook wel effe er over willen horen spreken maar komt vast nog wel als die terug is.
 
De ledenraad kan het nog allemaal ongeldig verklaren, ben erg benieuwd. Niet erg chic dit maar ben persoonlijk altijd wel Van Gaal-fan geweest...
 
Walgelijk dit en doodzonde. Hopelijk blokkeert de ledenraad dit. Danny Blind doet zijn bijnaam overigens weer eer aan, wat een gluiperd. Cruijff had achteraf wederom gelijk over Blind.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets tegen van Gaal als trainer, maar ik moet er niet aan denken dat hij straks de jeugdopleiding vorm gaat geven. Dat heeft hij al een keer eerder gedaan en dat was een ramp.
 
van der gijp zit aan de coke hij kwam het pas halen bij iemand die ik ken.. en goed voor ajax dit alleen balen voor cruif maar die hoort toch meer thuis in bercelona lekker warm daar enz
 
Tiefus ten Have. Wat een smerig smerig figuur.
 
Schandalig! Mag hopen dat de ledenraad vanavond die hele bende naar huis stuurt. Wat een oplichters.
 
Schandalig! Mag hopen dat de ledenraad vanavond die hele bende naar huis stuurt. Wat een oplichters.

Zag je Keje net op tv? Die laad het hierbij niet zitten.
 
Zag je Keje net op tv? Die laad het hierbij niet zitten.
m1dyfudwa8o5.jpg
 
Back
Naar boven