MuscleMeat

Breaking News Louis is terug op het nest! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zitten sommige figuren weer te overdrijven. :roflol: Ajax is geen groot bedrijf, het is een redelijke voetbalclub. Qua omzet stelt het helemaal geen reet voor.

Een voetbalclub moet gerund worden door mensen die verstand van voetbal hebben. Natuurlijk moet er ook iemand bij met verstand van financiële zaken, maar doe nou niet alsof Ajax één of andere multinational is. :roflol:
 
Voetballers kunnen geen voetbalclub runnen? Waarom kan dat dan wel bij Bayern en bij Barça? Waarom heeft Ten Have dan Van Gaal en Blind directeur gemaakt achter de rug van Cruijff om? Dat zijn toch voetbalmensen? Die kan Ten Have toch helemaal niet beoordelen als buitenstaander? En waarom nu al aanstellen als Van Gaal pas in Juli kan beginnen?

Laat de Ledenraad die RvC gewoon voor eens en voor altijd afschaffen. Ten Have claimt dit hebben gedaan als een noodroep van de ondernemingsraad en sponsors. Waar liggen dan in gods naam je prioriteiten? Ajax is en blijft in eerste instantie een voetbalclub.

Ajax is een N.V. en is dus verplicht een RVC aan te houden. Opzich niet erg want normaal hoeft een RVC alleen toezicht te houden op de directie en heeft deze geen directe invloed op het beleid van de club. Alleen heeft Ajax op dit moment geen directie in functie, waardoor alle macht en aandacht op dit moment uitgaat naar de RVC die er natuurlijk een puinhoop van maakt met het hele aanstellen van een directie.

Overigens kan ook Ajax niet (financieel) overleven zonder haar leden en vooral sponsors tevreden te houden. Die zijn 10x belangrijker dan je supporters.


Ik ben het overigens met je eens dat Ten Have totaal geen recht heeft om de voetbaltechnische posities in te vullen en de manier waarop het is gegaan is natuurlijk belachelijk.

Wat zitten sommige figuren weer te overdrijven. :roflol: Ajax is geen groot bedrijf, het is een redelijke voetbalclub. Qua omzet stelt het helemaal geen reet voor.

Een voetbalclub moet gerund worden door mensen die verstand van voetbal hebben. Natuurlijk moet er ook iemand bij met verstand van financiële zaken, maar doe nou niet alsof Ajax één of andere multinational is. :roflol:

Ajax mag qua omzet niet veel voorstellen, maar heeft toch ook een aardige commerciële tak die niet over het hoofd gezien kan worden. Daarnaast is Ajax nog steeds een beursgenoteerde N.V. waarvoor bepaalde wetten en eisen worden gesteld. Wetten en eisen die niet door de gemiddelde (ex-)profvoetballer worden begrepen of beheerst. Het technische plaatje moet absoluut ingevuld worden door mensen met verstand van voetbal.
 
Welke bijnaam? Scholletje? :D

Exact. Staat eerst huilend te vertellen hoeveel pijn het hem deed om onbetrouwbaar genoemd te worden door iemand die hij erg hoog had zitten (Cruijff), om vervolgens achter zijn rug om champagne te drinken met van Gaal. Zal Blind van Gaal al hebben uitgenodigd om samen kerst te vieren?
 
Jep die zijn zeker ook verbolgen over de gang van zaken maar niemand weet echt wat er nu zal gaan gebeuren/wat er MOET gebeuren. Afwachten op de ledenraad, wat die vinden van de gang van zaken.

Ze hadden geloof ik een maand geleden net een contract voor onbepaalde tijd getekend :roflol:
 
Denk dat Keje Molenaar toenet bij VI het redelijk heeft verwoord. Hij gaf zelf toe dat de ledenraad de verkeerde mensen heeft aangesteld. Was duidelijk te zien dat zelfs Molenaar nu klaar is met die baklappen van een ten Have, Olfers en Romer en Davids.

Cruyff heeft eigenlijk heel weinig fout gedaan maar wordt echt in de zeik genomen door die nietsnutten wat voetbal betreft. Achter zijn rug om wordt bijna Basten en allerlei vriendjes aangenomen en nu dus van Gaal definitief. Wat is het motief van die overige RvC leden vraag ik me af ? Die worden wellicht aangestuurd door andere krachten binnen Ajax, anti Cruyff of ze willen gewoon het machtsspelletje spelen met Cruyff.

Zij ook achter de rug van Cruyff bezig geweest om zijn werkzaamheden voor de Telegraaf te laten stoppen terwijl je met Cruyff gewoon 1 op 1 moet praten.

Ook mensen als Jonk en allerlei jeugdtrainers zijn zo bleek verbolgen over wat er allemaal aan anti-Cruyff (en ook anti hen) gaande is bij sommige mensen.

Nee, ik ben overtuigd.
 
cruijff kon ook niet veel fout doen omdat hij te lui was om van zijn golfbaan af te komen als er iets besproken moest worden net zoals de rest van de rvc maar het vliegtuig moesten pakken omdat meneer geen zin had om barcalona te verlaten, is dat een manier om je liefde voor een club duidelijk te maken ???
De kracht van een goede leider is dat hij iedereen sterker maakt cruijff wil dictatuur en dat werkt niet.
Zeker niet als je dan ook nog is alle vergaderingen negeert dan schoffeer je de boel ook nogal.
 
Je hebt het over schofferen maar wie schoffeert wie wanneer de RvC een mede RvC lid gewoonweg niet op de hoogte stelt van het aantrekken/(overleggen met) van Louis van Gaal dit met opzet achter zijn rug om doet. Van Gaal aanstellen terwijl hij op de verjaardag van een familielid is notabene.

Cruyff is verder gewoon altijd bereikbaar hij heeft alleen geen mobieltje en is niet van plan om bij elk wissewasje weer te komen vergaderen. Maar zoals Keje Molenaar al zei hij is slechts 1 week niet aanwezig geweest vanwege een vakantie....

Allemaal valse redenen, net zoals wordt gesteld dat er door Cruyff de boel saboteerde. Het is juist Cruyff die diverse namen heeft gepolsd om directeur te worden: Ling, Overmars, Hiddink en Van Basten en vorige week Edo Ophof.

Blijkt ook dat Ling erg goed bezig was in Slowakije met zijn organisatievermogen maar de RvC heeft tot op heden geen reden gegeven waarom Ling bij Ajax niet mag werken.....de reden is dat ze gewoonweg tegen Cruyff zijn en daarmee tegen iedereen die hij aandraagt. Ook van Basten is geblokt door de RvC en niet door Cruyff.


Lees maar even dit stukje van het AD: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/ar...mij-als-Wilders-vragen-moslim-te-worden.dhtml
 
Laatst bewerkt:
Cruyff zo bij P & W
Ik heb het 5 minuten proberen te volgen, wat een slappe ouwehoer zeg :rolleyes:
geen zin is te begrijpen van die kerel :o

Maar ik spreek niks goed aan hoe die anderen klapkop is aangesteld ,
is overigs ook een slappe LUL , zo ik ben denk ik wel klaar nu....

Beetje kort door de bocht allemaal, maar ja....
 
cruijff kon ook niet veel fout doen omdat hij te lui was om van zijn golfbaan af te komen als er iets besproken moest worden net zoals de rest van de rvc maar het vliegtuig moesten pakken omdat meneer geen zin had om barcalona te verlaten, is dat een manier om je liefde voor een club duidelijk te maken ???
De kracht van een goede leider is dat hij iedereen sterker maakt cruijff wil dictatuur en dat werkt niet.
Zeker niet als je dan ook nog is alle vergaderingen negeert dan schoffeer je de boel ook nogal.

Cruijff is tot en met dinsdag in Nederland geweest. Woensdag was zijn dochter jarig, het lijkt me logisch dat hij daar bij wilde zijn. Gisteren was hij weer in Nederland. Al de dagen dat Cruijff in Nederland was is er niks tegen hem gezegd. De eerste dag dat hij weer in Spanje is wordt er een mail verzonden dat er die middag een vergadering is waar hij bij moet zijn, wat dus niet mogelijk is. Vervolgens wordt tijdens die vergadering van Gaal benoemd tot algemeen directeur. En dan zeg jij dat Cruijff de boel schoffeert? Geloof niet alles wat je in de kranten leest. Eerst was het Coronel die via de media leugens verspreidde en nu is het Ten Have. Wat verschrikkelijk toevallig was het weer dat Ten Have precies bij Cruijff-hater Arno Vermeulen aanschuift om zijn verhaal te doen. Slappe zak Ten Have, Olfers, Römer en Davids zouden een stadionverbod moeten krijgen.

Kijk het interview van Cruijff bij P&W eens terug, hoor wat Jonk te zeggen heeft bij Vi. Dat zijn de mannen die Ajax nodig heeft, niet Ten Have en de rest van de bende.

Als Cruijff nu vertrekt en de jeugdtrainers meeneemt is Ajax dood.

Ik heb het 5 minuten proberen te volgen, wat een slappe ouwehoer zeg :rolleyes:
geen zin is te begrijpen van die kerel :o

Maar ik spreek niks goed aan hoe die anderen klapkop is aangesteld ,
is overigs ook een slappe LUL , zo ik ben denk ik wel klaar nu....

Beetje kort door de bocht allemaal, maar ja....

Ligt denk ik meer aan jou, ik begreep hem prima. Ik vond hem zelfs zeer duidelijk.
 
Cruiff was gisteren gewoon duidelijk!
 
Dat stukje gisteren bij P&W waarbij je zag dat ten Have en Romer elkaar, bij verschillende programma's, tegenspraken over of Cruijff nu wel of niet op de de hoogte was van het aanstellen van Louis heeft deze lieden ook volkomen ongeloofwaardig gemaakt.
 
De positie van de RvC is nu toch totaal onhoudbaar geworden?!
 
De positie van de RvC is nu toch totaal onhoudbaar geworden?!

In ieder normaal bedrijf zou je zeggen van wel maar bij Ajax verbaasd mij niets meer
 
De positie van de RvC is nu toch totaal onhoudbaar geworden?!

Het afwachten op Zondag. Als bij de ledenraad wordt besloten het RVC weg te stemmen ( wat ik hoop), beginnen we helaas weer vanaf punt 0 wat betreft vorming van een nieuwe directie.
De jeugdopleiding is nu redelijk op gang, maar wordt nog steeds tegen gewerkt door van der Aat en Slop. Het is te hopen dat die 2 mongolen ook snel opstappen.

Maarja als ik lees op die diverse fora's, laten vanavond ook de supporters hun stem horen.

Homo's van de ME zullen wel alles dwarsbomen. Die zijn tegenwoordig echt debiel bezig tegen Ajax supporters. Pas zijn er ook weer supporters opgepakt voor niks.
 
Homo's van de ME zullen wel alles dwarsbomen. Die zijn tegenwoordig echt debiel bezig tegen Ajax supporters. Pas zijn er ook weer supporters opgepakt voor niks.
:rolleyes:
 
Back
Naar boven