XXL Nutrition

"love handles" (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

squeezer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
140
Waardering
0
Ben momenteel flink aan het bulken en merk dat ik zogeheten "lovehandles" krijg. Ik ben niet van plan om minder te gaan eten. Hoe kan ik deze wegtrainen of is dit normaal? Graag hoor ik jullie reacties
 
da zijn de risico's van veel eten. hoort erbij.
Daarom bulk ik nooit overmatig. ik word al manisch depressief ;) als mijn buik begint uit te puilen. Ik zorg voor een klein calorieoverschot. Maar cutfase wordt t wel weggewertk hoop ik voor je.
 
Originally posted by squeezer
Ben momenteel flink aan het bulken en merk dat ik zogeheten "lovehandles" krijg. Ik ben niet van plan om minder te gaan eten. Hoe kan ik deze wegtrainen of is dit normaal? Graag hoor ik jullie reacties

ja ik heb het ook aan de zijkant van de buik maja is opzich nix aan te doen..

is ff wennen maar gewoon doorbulken...

veel mensen hebben hier een probleem mee en gaan meteen cutten bij een beetje een buikje, maar opzich is dit helemaal niet erg en kan je gewoon rustig doorbulken..
 
IK heb ze ook nog en ik ben alweer 6 weken aan het cutten.

Dit is de allerlaatste keer dat ik mezelf zo laat gaan in de winter :D

NOOIT MEER !!! (ik zeg dat overigens ieder jaar)
 
moet deze overigens niet naar andere sectie?
 
Originally posted by Ilya
IK heb ze ook nog en ik ben alweer 6 weken aan het cutten.

Dit is de allerlaatste keer dat ik mezelf zo laat gaan in de winter :D

NOOIT MEER !!! (ik zeg dat overigens ieder jaar)

ja maar als je jezelf niet laat gaan, zal je ook minder massa aanzetten...

Of je moet echt heel precies alles gaan afwegen op de kcal nauwkeurig dan kun je wel vooruitgaan zonder echt teveel vet aan te zetten..

Maar ja of je dat zo prettig vind weet ik niet
 
Originally posted by dandyman
moet deze overigens niet naar andere sectie?

sorry....lijkt mij ook iets meer voor voeding
 
Originally posted by nilsjei1234


ja maar als je jezelf niet laat gaan, zal je ook minder massa aanzetten...

Of je moet echt heel precies alles gaan afwegen op de kcal nauwkeurig dan kun je wel vooruitgaan zonder echt teveel vet aan te zetten..

Maar ja of je dat zo prettig vind weet ik niet

dat lijkt mij ook niet alles..... per slot van rekening is het nog lang niet zomer :)
 
Idd gewoon in de winter love handles kweken, je heb toch truien aan en niemand merkt ze op. En in de zomer in de cut-fase weg werken .
 
Originally posted by Elmar
Idd gewoon in de winter love handles kweken, je heb toch truien aan en niemand merkt ze op. En in de zomer in de cut-fase weg werken .

ik zal het nog mooier brengen ik ga eerst echt bulken...

dus 2 a 3 jaar bulken en dan goed cutten.. :D

dus die lovehandles heb ik nog wel ff..
 
als je te hoog zit dan is het te laat om in de zomer te beginnen met cutten. In de zomer wil je er goed uitzien. Te snel te veel afvallen wil je ook niet.

Ik ben eind februari begonnen. Wil eind mei klaar zijn.

Vandaar dat ik probeer tot de 10% te cutten en dan op te bulken tot 13 a 14% en nooit meer er boven.
 
precies. ik ga na de zomer beginnen met het betere bulkwerk. wil nu er goed uitzien van de zomer. met als hoofddoel lekker droog ogen en dus een smalle taille en een mooie four/six/tenpack...
 
Originally posted by Elmar
Idd gewoon in de winter love handles kweken, je heb toch truien aan en niemand merkt ze op. En in de zomer in de cut-fase weg werken .

Als je het niet erg vind om een paar maanden op dieet te gaan...
 
Originally posted by nilsjei1234


ik zal het nog mooier brengen ik ga eerst echt bulken...

dus 2 a 3 jaar bulken en dan goed cutten.. :D

dus die lovehandles heb ik nog wel ff..

Waarom doe je het zo? Een hoger vet% betekent relatief minder spier t.o.v. vet aanzetten. Daarnaast is het ook niet echt positief voor je 'setpoint'.
 
Ik heb ook wat vetopslag op de obliques en abs, behoorlijk wat (20%)... en hoe het nu gaat met cutten, ben ik een maand of 2-3 wel bezig dieeten en dat wil ik nooit meer dus na de zomer bulken en zorgen dat ik niet boven de 13-14% kom net zoals Ilya zegt. Bulken betekend bij mij niet vreten wat los en vast zit :D en minder vet betekend korter cutten dus langer bulken wat de groei ten goede komt. Volgend jaar een maandje cutten, niet langer.
 
Originally posted by burn


Waarom doe je het zo? Een hoger vet% betekent relatief minder spier t.o.v. vet aanzetten. Daarnaast is het ook niet echt positief voor je 'setpoint'.
ik zorg sowieso dat het niet hoger word als 18-20 %..

kan nog wel dus..

zit nu op 16 ofzo..

het voordeel van de eerste jaren goed bulken is dat je mooi veel massa kunt aanzetten...

veel mensen zijn bang om echt goed te bulken en zullen daardoor nooit echt massa aanzetten...
 
Tijdens je bulk moet je je geen zorgen maken om je pens...
Die pens werk je eraf tijdens je cutting fase.

Tijdens het bulken word je vet en massief, tijdens het cutten word je droog en hard.
 
Originally posted by Geoffke
Tijdens je bulk moet je je geen zorgen maken om je pens...
Die pens werk je eraf tijdens je cutting fase.

Tijdens het bulken word je vet en massief, tijdens het cutten word je droog en hard.

justem eindelijk es eens met geoffke..

haha
 
Maar het is onnodig om boven de 20% te komen, je krijgt er niet meer spiermassa van lijkt me. Iig ik zal het niet doen, ik heb nooit echt een zichtbaar wasbordje gehad en nu ik aan het cutten ben, en dat gaat goed, wordt het steeds zichtbaarder. Maar daardoor heb ik vet-fobie :D

Na het cutten ga ik aan de hand van het vet wat ik gemiddeld per dag verbrand had uitrekenen hoeveel ik precies nodig heb en ga daar licht boven zitten (150-200KCal), zo kweek ik hooguit een kilootje of 5 aan vet in de bulk per jaar.
 
Je kunt niet bulken zonder daarbij wat vet aan te komen, maar vet worden mag geen excuus zijn. Jullie zijn zeker nog nooit op dieet geweest. Het is echt geen pretje om van 20% naar een laag vetpercentage te gaan. Zeker niet naturel.
Ik vind het al zwaar om 6 weken lang op dieet te zijn. Daarnaast is het om andere redenen ook nog eens niet verstandig om lang met een te hoog vetpercentage rond te lopen.
 
Back
Naar boven