AndroidHealthClinic

Love Thread (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

maniac

Puny human
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 nov 2002
Berichten
7.335
Waardering
54
Nu we al een fightthread hebben waar iedereen vervelende dingen over en tegen elkaar kan zeggen, begin ik een LOVE thread.
Ik vind dat er veel te weinig liefde op de wereld is, dus hierbij wil ik zeggen:

IK HOU VAN JULLIE ALLEMAAL!!



echt waar hoor:D
 
Lul toch niet zo achterlijk, zieke vent:tomato:








Nee hoor, Ik hou ook vcan jullie allemaal.
Ik zou niet zonder julie kunnen
Zonder jullie zou mijn leven geen zin meer hebben:suicide:

[Abeelding niet meer beschikbaar] Voor jullie
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Dat bedoel ik nou met dat er veel te weinig liefde is op de wereld

:D

En Dandyman is daar een slachtoffer van:p
 
Natuurlijk hou ik ook van alle mooie vrouwen en van mijn vriendin(ook een mooie vrouw)
 
nou dandyman.. nou ga je toch IETSJES te ver







schatje ;)
 
He Frenkpie....ik ken je nu al een tijdje enne......uche uche...ikke wou vragen of jij ....uche uche...zin had om romantisch met mij mee tel gaan naar......
[Abeelding niet meer beschikbaar]


Een hardcore bodybuildingwedstrijd:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
De wereld is omgeven door het kwaad, maar daar maken wij nu een eind aan!!!!!!!!! Ik hou van jullie allemaal en van mijzelf natuurlijk [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by dandyman
He Frenkpie....ik ken je nu al een tijdje enne......uche uche...ikke wou vragen of jij ....uche uche...zin had om romantisch met mij mee tel gaan naar......
[Abeelding niet meer beschikbaar]


Een hardcore bodybuildingwedstrijd:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]


:eek:

dat lijkt me énig :kiss: :coolnana:
 
Ik heb het altijd al gezegd nergens is de liefde zo groot als op een bb-forum, wanneer zullen we coïtus hebben bro's :D
 
Originally posted by Bodyman
Ik heb het altijd al gezegd nergens is de liefde zo groot als op een bb-forum, wanneer zullen we coïtus hebben bro's :D

jaaaaaaaaaaaa dan gaan we onze lichamen insmeren met olie....... ahhh je maakt me gek.
 
iemand heeft hier een plaatje ofzo die om een password vraagt gepost :rolleyes:
 
Originally posted by Big Steve


jaaaaaaaaaaaa dan gaan we onze lichamen insmeren met olie....... ahhh je maakt me gek.


jezus wat heb jij een geile ideeen zeg, heb je er nog meer. Ik heb mijn haar al los gegooit
 
even thread andere naam geven misschien?:

Gay-thread
 
Wat een lekkere boys zijn jullie zeg! Mijn bureau staat momenteel op 2 poten, ohhh neej.... drie poten....
 
Back
Naar boven