AndroidHealthClinic

Love_be_positive's road to Flexcup 2014

Bezoekers in dit topic

ladylay

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
1
Ook ik ga meedoen aan de Flexcup dit jaar. Ik zat in overweging om mee te doen aan de Enercup, maar aangezien ik op vakantie ga eind augustus voor 15 dagen is het verstandig om er niet aan deel te nemen. Als ik op vakantie ben, ben ik ook echt op vakantie. Elke dag een rugzakje met een fles wijn voor mij en blikjes bier voor vriendlief en op naar het strand en elke avond heerlijk dineren. Dit zou dus voor stress zorgen als ik wel mee zou doen, dus daar begin ik niet aan. ;)

Ik train al 11 jaar heavy in de sportschool, begonnen toen ik 15 was. (ik droomde toen al van bodybuilding wedstrijden) Dit jaar ben ik pas begonnen met voedingsschema's, ik alleen kwam geen stap verder en ik besefte mij dat het aan mijn voeding lag. Ik ben in contact gekomen met Evelien en Kevin Nellen. Zij begeleiden mij nu en zij gaan mij ook begeleiden in de wedstrijd prep.

Ik ben voornamelijk actief op instagram, dus voor diegene die het leuk vinden om mij daar te volgen -> love_be_positive. http://instagram.com/love_be_positive

Ik ga voor de bikiniklasse, maar mocht ik echt hard groeien de aankomende tijd zal het body fitness worden. We will see. Ik heb net weer een nieuw voedingsschema gekregen, na 10 weken hetzelfde voedingsschema wordt je wel een beetje flauw van hetzelfde eten. Daarnaast ervoer ik krachtverlies de laatste 2 weken en lusteloos/weinig energie.

Vetpercentage is op het moment circa 21.4%, misschien iets lager nu. Binnenkort even laten meten. Daarnaast heb ik 1 cheatday waarbij ik 3 maaltijden mag cheaten. Dit heb ik ook echt nodig voor het mentale gedeelte :D