Fitness Seller

Lovehandles wegwerken - zijn mijn schema's goed?

Bezoekers in dit topic

Roel Haesen

Novice
Lid geworden
2 feb 2016
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
16%
Ik train al jaren en ben ook al lang met voeding bezig. Heb sinds een paar weken een coach die elke week een bodyscan maakt en me adviseert. Zijn advies:
- 50% KH – 40% EW – 10% VT
- veel sla en rauwkost eten
- ongeveer 6x 40gr eiwitten per dag

Volgens mijn coach ben ik goed aan het gaan, maar ik merk ofwel weinig of zelfs geen vooruitgang in het vet van lovehandles en thv. borst. Dit kan tussen mijn oren zitten, ofwel gaat dit gewoon super langzaam.

Mijn gegevens:
- Behoefte met onderhoud = ongeveer 2500kcal
- Leeftijd = 21
- Gewicht = 85kg (waarvan 75kg spiermassa)
- Vetpercentage = 16% | DOEL = 10%
- Activiteit = ik studeer sport, dus ben buiten fitness bijna dagelijks met sport bezig.
- Hf cardio = 120 – 160 /min.

Mijn doel:
Ik wil heel graag mijn lovehandles eerst en vooral wegwerken, en op deze manier gaat het redelijk langzaam. Moet ik gewoon geduld hebben of kan ik bepaalde zaken anders doen? Ik ben graag met voeding bezig, het is een plezier om me aan schema’s te houden, maar ik heb vaak de angst dat ik dingen verkeerd doe.
Tips, feedback?

TRAININGSSCHEMA:
Maandag:
Rug (5 oef.) – Biceps (2 oef.) – Bovenste buikspieren (reeks oef.)

Dinsdag:
Benen (4 oef.) – Schouders (2 oef.) – Onderste buikspieren (reeks oef.) – 30 min. Cardio

Woensdag:
Borst (6 oef.) – Triceps (2 oef.) – Schuine buikspieren (reeks oef.)

Donderdag:
Benen (4 oef.) – Schouders (2 oef.) – Onderste buikspieren (reeks oef.) – 30 min. Cardio

Vrijdag:
Rug (5 oef.) – Biceps (2 oef.) – Bovenste buikspieren (reeks oef.)

Zaterdag:
Borst (6 oef.) – Triceps (2 oef.) – Schuine buikspieren (reeks oef.)

Zondag:
Rust of 30 min. cardio


VOEDINGSSCHEMA:

7u15:
- 100gr havermout of brinta met scheutje slimpie (zoetmiddel)

- 250gr magere kwark met scheutje slimpie

12u00: