Fitness Seller

Lovehandles

Bezoekers in dit topic

Mobster

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2003
Berichten
9
Waardering
0
Weet iemand hier goede (cardio)oefeningen voor? Die ik zowel thuis als op de sportschool kan doen.
 
Joggen/hardlopen , 1 uurtje op nuchtere maag, vroeg in de ochtend ;)
 
Zijn er verder nog oefeningen die ik kan doen om mun middel te verstevigen en om flink wat vet kwijt te raken rond mn middel!
 
Verstevigen kan met crunches 3-4 sets 10-20 reps Knee raises 3 sets 10-20 reps 1-2x per week.
Effectief vet verbranden kan alleen met duur-oef (cardio). dus geen crunches doen om je buikvet te verliezen want dan kan je blijven crunchen tot je flauwvalt en ben je nog geen vet kwijt.
Dus bijvoorbeeld fietsen, loopband, cross trainer minimum 30 minuten lang en niet te hoog tempo. En je dieet moet ook aangepast zijn, dus minderen in callorie inname en regelmatiger gaan eten (5-6x /d
 
Geweldig daar heb ik iets aan!

Even nog 1 vraag hoe vaak per week moet ik dan cardio gaan doen?
 
Ik zou dit 3 x per week doen, of ná je krachttraining óf dus in de ochtend. Na een krachttraining zal je vrijwel metteen vet aanspreken als energie bron en in de ochtend ga je ook snel over op vet omdat glucose minder voor handen is.
Verhoog wel de eiwit inname zodat je je spieren spaart.
 
Eh thanx echt een topadvies,

Als t weer wa beter weer wordt ga ik zoiezo vaker fietsen dus dat scheelt ook al! Maar ik moet dat vet echt kwijt zijn voor de zomer! En dat gaat hopelijk wel lukken ik laat t wel weten.
 
Back
Naar boven