AndroidHealthClinic

Low Carb Protein Bar - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? .

    Nieuw: Low Carb Protein Bar - Eindelijk een gezonde eiwitreep!

    20 gram eiwit per reep - Slechts 2,4 gram koolhydraten en 0,9 gram verzadigd vet - Natuurlijk gezoet met Stevia - Heerlijke smaak!

    http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar

    Low Carb Protein Bar is de lekkerste koolhydraatarme reep van dit moment. Zet daar je tanden maar eens in! Proef de heerlijke vanillereep met stukjes amandel. Bovendien zit ‘ie boordevol gezonde IMO voedingsvezels voor een vol en verzadigd gevoel. Wie had gedacht dat een reep met zo weinig koolhydraten zo lekker kan zijn?

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Voordelen

    Slechts 2,4 gram koolhydraten per reep
    Rijk aan hoogwaardig eiwit: 19,4 gram per reep
    De aanwezige vetten komen van de amandelen en zijn gezonde vetten
    Slechts 0,9 gram verzadigd vet per reep
    Rijk aan vezels: 24,2 gram per reep
    Barstensvol speciale ‘IMO’ voedingsvezels
    Gluten vrij
    Natuurlijk gezoet met Stevia
    Heerlijke vanillesmaak met kleine stukje amandel


    Natuurlijk lekker

    Jullie hebben er even op moeten wachten, maar eindelijk is ‘ie hier: de eerste XXL eiwitreep zónder koolhydraten. Speciaal voor mensen die hun lichaam het allerbeste geven en toch willen genieten van een heerlijk eiwitrijk tussendoortje. Zo lekker als een snackreep, zo gezond als een gebalanceerde maaltijd boordevol vezels.

    Low Carb Protein Bar is ongelooflijk lekker. Dat merk je al direct zodra je de verpakking openscheurt en je de onweerstaanbare geur van vanille ruikt. En verder? Alleen maar natuurlijke ingrediënten – want kunstmatige zoetstoffen hebben in deze reep niets te zoeken!


    Echt? Zo weinig koolhydraten?

    Veel eiwitrepen bevatten zo’n 20, 30 tot soms wel 50 gram koolhydraten per reep. Die koolhydraten worden toegevoegd om de reep voller en meer verzadigend te maken. Jammer genoeg zijn die onnodige extra calorieën verre van ideaal tijdens een cut of dieet.

    Low Carb Protein Bar bevat slechts 2,4 gram koolhydraten per reep – zo laag heb je nog nooit gezien. En het mooiste is: doordat de reep rijk is aan geavanceerde IMO voedingsvezels, ervaar jij je dat lekkere volle en verzadigde gevoel.

    Dankzij de lage hoeveelheid koolhydraten is de Low Carb Protein Bar ideaal in een dieet of cut. De vetten in deze reep zijn gezonde onverzadigde vetten uit de amandelen.


    Bevat IMO voedingsvezels, de ultieme dieetvezel

    Ken je ze al? De IMO voedingsvezels? Wie veel bezig is met gezonde voeding is ze vast al eens tegengekomen, want ze zijn megapopulair als gezond alternatief voor koolhydraten. Het goede nieuws: Low Carb Protein Bars bevatten veel van deze gezonde IMO vezels. 100% natuurlijk en van de hoogste kwaliteit.

    Wat is er dan zo bijzonder aan die IMO voedingsvezels? Het blijken de ultieme dieetvezels: ze dempen je hongergevoel, vertragen de vertering – én ze geven de reep een natuurlijk zoete smaak.

    Lange tijd was het niet mogelijk om een koolhydraatarme reep echt lekker en verzadigend te maken. Geen wonder dat ze vaak even snel verdwenen als dat ze gekomen waren. Dankzij de IMO voedingsvezels in Low Carb Protein Bar kan dat nu wel. Proef het zelf!
    .
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Het is een eiwitreep
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk
  • Welke dosis heb je gebruikt? Niet van toepassing
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Volgende dag geleverd, veel goodies en samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Beste eiwitreep tot nu toe!

Mijn review:

Voedingswaarden spreken voor zich. Een eiwitreep met maar 2 gram koolhydraten heb ik nog niet eerder gezien. De prijs is ook prima. Zelfs nog iets goedkoper dan Quest Bars. Enige wat dan nog kan tegenvallen is de smaak. Maar die is ook gewoon super. Het is een lekkere luchtige reep met een heerlijke natuurlijke vanille smaak. Dit is eindelijk gewoon echt een perfecte en lekkere reep die ik zelfs in m'n wedstrijdvoorbereiding kan eten. Ik ben blij! :)

natural.jpg
 
hoe is de structuur van de reep?
krokant? zacht? knapperig?

klinkt goed iig!
 
hoe is de structuur van de reep?
krokant? zacht? knapperig?

klinkt goed iig!

structuur is zacht, net als een toffee, alleen niet zo plakkerig dan.

veel beter dan die taaie questbars die zijn niet te knagen.
 
Inderdaad lekker zacht. Zeker niet zo taai en hard als Quest.
 
Zal deze ook eens mee bestellen. macro's zien er veel belovend uit, heb een aantal quest repen geprobeerd maar dat was maar taaie rommel.
Ook vertrouw ik de macro's niet helemaal van quest als je kijkt naar de cookies & cream enz, zullen wel weer allemaal amerikaanse voorwaarden op losgelaten zijn of hoe denken jullie erover?
?
 
Zelf heb ik er al wat eiwitrepen doorheen. Het probleem bij velen is dat ze erg taai zijn. Om over de smaak nog maar te zwijgen.

Mijn eerste indruk van deze reep was dat ie er erg luchtig uit zag. Ik nam een hap en de structuur is anders dan ik ooit heb ervaren bij een reep. Het is erg zacht, luchtig en zoals hier eerder genoemd beetje toffee achtig. De smaak is erg goed en de stukjes amandel maken het helemaal af.

Zeker een van de betere repen die ik op heb.
 
Zal deze ook eens mee bestellen. macro's zien er veel belovend uit, heb een aantal quest repen geprobeerd maar dat was maar taaie rommel.
Ook vertrouw ik de macro's niet helemaal van quest als je kijkt naar de cookies & cream enz, zullen wel weer allemaal amerikaanse voorwaarden op losgelaten zijn of hoe denken jullie erover?
?

Dat denk ik ook en onze producent die weet dat zeker. Er zitten allemaal stukjes chocolade in en stukje koek bij de cookies & cream dat kan nooit zo weinig vetten en suikers bevatten.

In de USA nemen ze het niet zo nauw als het gaat om declareren van voedingswaarden.
 
Ik vind hem nog steeds heerlijk. Voorlopig verveelt ie nog niet :D

Binnenkort nog een doos bestellen!
 
Beoordeling: 10/10
  • Soort supplement: Eiwitten/eiwitreep
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
Slechts 2,4 gram koolhydraten per reep
Rijk aan hoogwaardig eiwit: 19,4 gram per reep
De aanwezige vetten komen van de amandelen en zijn gezonde vetten
Slechts 0,9 gram verzadigd vet per reep
Rijk aan vezels: 24,2 gram per reep
Barstensvol speciale ‘IMO’ voedingsvezels
Gluten vrij
Natuurlijk gezoet met Stevia
Heerlijke vanillesmaak met kleine stukje amandel
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaak goed met en zonder suiker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep, 60 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples, vriendelijke service, snelle verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie mijn review
Mijn review:

Qua voedingswaarde vallen deze eiwitrepen gelijk op, nog niet eerder heb ik een reep gezien die slechts 2.6 gram KH bevat en maar liefst 24.2 gram vezels. Ook de vetten van deze reep zijn afkomstig uit ''goeie'' bronnen > de amandelen. En bevat de reep maar liefst 19.4 gram eiwit - net of het bijna alleen uit eiwitten bestaat haha.
Als je de folie van de reep afhaalt zie je de reep een klein beetje ''kleverig'' is. Er zit geen laagje chocolade oid omheen wat veel andere eiwit repen wel hebben. De reep verder heeft een beetje toffee-achtige kleur en ziet er lekker en luchtig uit.
De smaak, is echt superlekker!!!!!! Dit is zeker weten de lekkerste reep die ik gegeten heb!
De reep is lekker luchtig, klein beetje de structuur van een toffee (maar dan luchtiger). Met een lichte noten/amandelen smaak en een hele zachte natuurlijke (en totaal niet overdreven zoete ofzo) vanille smaak. Echt een heerlijke reep gewoon, formaat is ook perfect - vult gewoon lekker.

Echt een aanrader dus, ik kan ze blijven eten :D:D

Hopelijk komen er meer smaken in de ''low carb protein bar'' serie, want ik ben fan!
 
Beoordeling: 10/10
  • Soort supplement: Eiwitten/eiwitreep
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
Slechts 2,4 gram koolhydraten per reep
Rijk aan hoogwaardig eiwit: 19,4 gram per reep
De aanwezige vetten komen van de amandelen en zijn gezonde vetten
Slechts 0,9 gram verzadigd vet per reep
Rijk aan vezels: 24,2 gram per reep
Barstensvol speciale IMO voedingsvezels
Gluten vrij
Natuurlijk gezoet met Stevia
Heerlijke vanillesmaak met kleine stukje amandel
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Paar dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaak goed met en zonder suiker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 reep, 60 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis samples, vriendelijke service, snelle verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 22,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zie mijn review
Mijn review:

Qua voedingswaarde vallen deze eiwitrepen gelijk op, nog niet eerder heb ik een reep gezien die slechts 2.6 gram KH bevat en maar liefst 24.2 gram vezels. Ook de vetten van deze reep zijn afkomstig uit ''goeie'' bronnen > de amandelen. En bevat de reep maar liefst 19.4 gram eiwit - net of het bijna alleen uit eiwitten bestaat haha.
Als je de folie van de reep afhaalt zie je de reep een klein beetje ''kleverig'' is. Er zit geen laagje chocolade oid omheen wat veel andere eiwit repen wel hebben. De reep verder heeft een beetje toffee-achtige kleur en ziet er lekker en luchtig uit.
De smaak, is echt superlekker!!!!!! Dit is zeker weten de lekkerste reep die ik gegeten heb!
De reep is lekker luchtig, klein beetje de structuur van een toffee (maar dan luchtiger). Met een lichte noten/amandelen smaak en een hele zachte natuurlijke (en totaal niet overdreven zoete ofzo) vanille smaak. Echt een heerlijke reep gewoon, formaat is ook perfect - vult gewoon lekker.

Echt een aanrader dus, ik kan ze blijven eten :D:D

Hopelijk komen er meer smaken in de ''low carb protein bar'' serie, want ik ben fan!
Ik meende ergens gelezen te hebben (dacht op FB) dat je een doos gewonnen had of kado had gehad ofzo. Dus dan zal je niet de 22,95 hebben betaald toch??
Maar zijn ze echt zo lekker dat je het ervoor zou betalen? Ik zit eraan te denken ze samen met een vriend te kopen.
 
@maxtrain, klopt ik heb inderdaad het geluk gehad een doos ervan te winnen!, maar het leek me toch beter en overzichtelijker om in een review de aankoopprijs te zetten.
Eiwitrepen zijn over het algemeen redelijk prijzig (kijk naar de quest bars enzo). Maar voor deze prijs heb je wel gelijk hele goeie kwaliteit repen die erg lekker smaken em hele goeie voedingswaarde hebben (deze van XXL nutrition!)..
 
Ik heb eigenlijk nog nooit een eiwitreep gehad met zo'n lekkere zachte structuur. Ze eten echt heel lekker en makkelijk weg.
 
Vandaag de low carb protein bar geprobeerd en ik moet toch mijn complimenten geven.
De voedingswaarde komen redelijk overeen met Quest repen vandaar dat ik ongeveer dezelfde reep had verwacht. Hij lijkt wel wat op de Quest repen maar vind deze bar een stuk smeuger en de smaak valt ook zeker niet tegen!

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar
 
Ik heb eigenlijk nog nooit een eiwitreep gehad met zo'n lekkere zachte structuur. Ze eten echt heel lekker en makkelijk weg.

Dat horen we vaak :)

Vandaag de low carb protein bar geprobeerd en ik moet toch mijn complimenten geven.
De voedingswaarde komen redelijk overeen met Quest repen vandaar dat ik ongeveer dezelfde reep had verwacht. Hij lijkt wel wat op de Quest repen maar vind deze bar een stuk smeuger en de smaak valt ook zeker niet tegen!

http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/low-carb-protein-bar

Quest was voorheen veel beter ze hebben de productie verhuist en nu zijn ze keihard geworden. Veel mensen zijn overgestapt op onze reep. We werken aan de 2e smaak nu
 
Quest was voorheen veel beter ze hebben de productie verhuist en nu zijn ze keihard geworden. Veel mensen zijn overgestapt op onze reep. We werken aan de 2e smaak nu

Klinkt goed! Mag je al verklappen welke smaak het wordt?
 
Heb er nu een aantal gehad en moet zeggen dat ze me nu een stuk beter bevallen. Even wennen misschien :)
 
In de USA nemen ze het niet zo nauw als het gaat om declareren van voedingswaarden.

Hoe zit dat eigenlijk met die voedingswaardes op etiketten? Wie controleert zo'n dingen?
Anders kan toch elke fabrikant wat uit zijn duim zuigen?
 
Aangenaam verrast door deze reep. Door de perfecte voedingswaarde had ik weinig van de smaak verwacht. Maar het is een heerlijk zachte reep die heel makkelijk weg eet. Totaal niet hard of taai en de smaak is ook top!
 
Back
Naar boven