Fitness Seller

Low carb proteinerepen..waar?!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
hallo,

ik zoek al een paar weken naar deze low carb proteine repen, die ook nog een beeke te betalen zijn... Heeft er iemand enig idee waar ze te koop zijn ?

tnx!
 
pro-repen zijn stuk voor stuk duur!! een goedkope en toch een hoogwaardige probar bestaat gewoon niet. Ikzelf eet altijd 'high protein bars' (verkrijgbaar in bijna elke gym) of de repen van ' labrada nutrition' (online). Zeer hoogwaardig, maar jammer genoeg ook heel prijzig.

greetz, Luca
 
ik heb iets gevonden, thank me later for this :D

[Link niet meer beschikbaar]

Low carb fruit protein bar recept!

ik ga het morgen proberen
 
Originally posted by luca
pro-repen zijn stuk voor stuk duur!! een goedkope en toch een hoogwaardige probar bestaat gewoon niet. Ikzelf eet altijd 'high protein bars' (verkrijgbaar in bijna elke gym) of de repen van ' labrada nutrition' (online). Zeer hoogwaardig, maar jammer genoeg ook heel prijzig.

greetz, Luca

Inderdaad ik heb het hele web afgespeurd naar repen die een beetje goed en betaalbaar zijn.....ze bestaan simpelweg gewoon niet. Maw Gat in de markt voor supplementen makers / verkopers die marktaandeel willen winnen ;)
 
Ik heb MetRx een tijdje gehad en Power bar schijnt nu ook een high-protein lijn te hebben. Maar ze zijn veel te duur.
Gewoon je weidrankje aanmaken is mijn devies of wat ik dus sinds ik ontdekt heb gevoelig voor lactose te zijn, een bak kwark leeglepelen met notenrasp (kokos en/of andere noten) voor het vet.

Espi
 
Je kan ook je eigen repen maken, door zelf wat ingredienten bij elkaar te donderen en dan in de koelkast zetten zodat als je ze gaat eten lekker vast zijn.... nou ja vast.... het zal er geen koekje van worden... maar wel makkelijk. 10 repen maken ofzo en dan kan je zo hier en daar eens wat lekker eten.
 
Laatst bewerkt:
hier is even een snel receptje... of het smaakt weet ik niet...

1 cup Natural peanut butter
8 tablespoons honey
1&1/4 cups whey protein powder
1 cup of uncooked oatmeal

Mix the pb and honey in a bowl, microwave on full for 80 secs. Add the rest and mix together (get your hands in man!!) can add raisins/nuts etc to taste. Smooth into 13x9 tray and leave for 20 mins. Cut into 10 to 12 equal bars and wrap and store in fridge!!

Als je low carbs wil, dus of minderen op de honing of helemaal er niet indoen... maar dan weet ik niet of het nog enigzins smaakt.....
 
ik heb een ander recept, nl. degene die ik op deze thread heb gepost... Ik ga het vandaag proberen.
Ik laat wel weten hoe het smaakt!
 
Persoonlijk vind ik die van Nature's Best heel lekker, maar voor 1.25€ en 10gr. whey eiwit wel best duur...
 
ok ik heb dus de eerste ingredient al klaargemaakt, na 2 uur nog dippen in suikerarme chocolade.. Tot nu toe ziet het er niet slecht uit, het ruikt zelfs zeer lekker.. Ik ben echt benieuwd..
 
Ik geloof dat Universal Low Carb Bars heeft, maar ook weer goed aan de prijs. Anderen zoals Mdoubleyou of Maximize zitten weer beter qua prijs, maar ook weer meer KHtjes.........
 
:p
hallo,

ik zoek al een paar weken naar deze low carb proteine repen, die ook nog een beeke te betalen zijn... Heeft er iemand enig idee waar ze te koop zijn ?

tnx!

Hallo die kan je kopen in De Tuinen daar waar alles te koop is thee vitaminen enz ( ps het heet De Tuinen ) groetjes:p
PS kosten normaal 2,49 reep nu 1.49 dus scheelt een euro
 
:p

Hallo die kan je kopen in De Tuinen daar waar alles te koop is thee vitaminen enz ( ps het heet De Tuinen ) groetjes:p
PS kosten normaal 2,49 reep nu 1.49 dus scheelt een euro

Anders is jouw eerste post even een bump uit 2003:D.
 
hallo,

ik zoek al een paar weken naar deze low carb proteine repen, die ook nog een beeke te betalen zijn... Heeft er iemand enig idee waar ze te koop zijn ?

tnx!

Van waar ben je in Belgie?

:p

Hallo die kan je kopen in De Tuinen daar waar alles te koop is thee vitaminen enz ( ps het heet De Tuinen ) groetjes:p
PS kosten normaal 2,49 reep nu 1.49 dus scheelt een euro

Hoi :wave:
 
Back
Naar boven