XXL Nutrition

Low Fat Omega 3:6 Milk

Bezoekers in dit topic

Originally posted by bestoldschool
Hoeft niet in de koeling, het is gewoon in een kartonnen pak en staat bij ons in de supermarkt tussen de cornflakes en andere pakken (kartonnen) houdbare melk. etc

goed dat ik t weet. Gaat Dandy er van de week weer ff langs om ze aan de kop te zeuren. ben namlijk errug benieuwd. smaakt tw wel lekker BOS?
 
Ja, smaakt goed, ik denk hetzelfde als normale melk?
Gewoon blijven zeuren als het toch in nederland te verkrijgen is. Overtuigen van de voordelen van Omega 3-6 vetten.
Meestal weten ze zelf niet eens als ze een goed product in huis (kunnen) hebben en vooral als het niet in de omgeving te verkrijgen is.
 
dus koeien wordt speciaal voedsel gegeven waarin o3 zit wat zij dan weer uitscheiden in de melk en dan kan ik het drinken.
eh... kan daarvoor zelf wel een paar lepels lijnzaadolie in m'n mik gieten, toch? en dan voor 60 ct een pak gewone melk nemen.
Trouwens las vandaag ook een artikel dat het niet het cholesterol en de vetten zijn waarvan mensen beroertes krijgen. Maar meer hun algehele conditie, het roken, weinig bewegen, verder geen vitamientjes ed of heel summier uit iets groente.
Als je een gezond lichaam hebt met voldoende vitamine c en zink en andere stoffen om een goed en sterk bindweefsel te vormen, dan kan er zich nix hechten aan je bloedvaten.

Maar als je lijnzaadolie nu echt niet te pruimen vind dan is deze melk wellicht een optie.
 
Back
Naar boven