AndroidHealthClinic

low test high deca

Bezoekers in dit topic

Anoniem141820

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
31 jan 2015
Berichten
906
Waardering
403
Ik heb de laatste jaren voornamelijk high test gedaan, soms een beetje deca erbij, maar normaal altijd wel iets van 1 tot 2 gram test totaal. Ik merk er nog maar weinig van, ondanks dat ik afgelopen jaar mijn ass eraf heb getraind.

Nu zat ik een beetje te googlen en heb al aardig wat mensen zien schrijven dat ze van high test meer in een soort staat blijven, dus goed om massa mee vast te houden, maar niet vooruit gaan. Ik zag dat ze test max 250mg per week deden en dan van alles erbij. Compounds zoals tren, primo en ook deca heel hoog ernaast, met minder sides.

Ik zat zelf te denken om naast 250 test iets van een gram deca of npp te nemen.
Hebben er hier mensen nog wat ervaring mee ?
 
Ik heb de laatste jaren voornamelijk high test gedaan, soms een beetje deca erbij, maar normaal altijd wel iets van 1 tot 2 gram test totaal. Ik merk er nog maar weinig van, ondanks dat ik afgelopen jaar mijn ass eraf heb getraind.

Nu zat ik een beetje te googlen en heb al aardig wat mensen zien schrijven dat ze van high test meer in een soort staat blijven, dus goed om massa mee vast te houden, maar niet vooruit gaan. Ik zag dat ze test max 250mg per week deden en dan van alles erbij. Compounds zoals tren, primo en ook deca heel hoog ernaast, met minder sides.

Ik zat zelf te denken om naast 250 test iets van een gram deca of npp te nemen.
Hebben er hier mensen nog wat ervaring mee ?

Tijdje geleden lanceerde ik een soortgelijke vraag maar weinig reacties van leden met ervaring. Vervolgens lang getwijfeld. Ik had interesse in zoiets: test 250 mg / deca 600 mg /mast 400 mg... maar uiteindelijk toch besloten om test op 750 te zetten en deca op 600mg voor mijn volgende bulkblast :)

Sorry dat ik je verder niet kan helpen met je vraag. Succes!
 
Ben zelf ook geintereseerd in low test / high deca of NPP. Helaas zelf nog geen ervaring, ben beniuwd wat de mensen gaan zeggen...
 
Up the hgh
 
Volg al een tijdje Matt Porter en Dave Palumbo en beide raden een test/tren ratio aan van 1/2 ivb met sides en ook omdat tren een veel sterker AAS is dan test en de receptoren dan ook ingenomen worden door de tren. Heb zelf low test/high deca (500/800) gedaan en dit beviel me sterk. Wel dostinex erbij genomen en libido was beter dan het ooit geweest was.
 
Ik gain lang niet zoveel op 500 test en 400 deca, als op 1250 sust en 800 deca. En zoals Pillz zegt; gh erbij doet wonderen op hogere doseringen.
 
Tijdje geleden lanceerde ik een soortgelijke vraag maar weinig reacties van leden met ervaring. Vervolgens lang getwijfeld. Ik had interesse in zoiets: test 250 mg / deca 600 mg /mast 400 mg... maar uiteindelijk toch besloten om test op 750 te zetten en deca op 600mg voor mijn volgende bulkblast :)
Sorry dat ik je verder niet kan helpen met je vraag. Succes!

Je post begon zo veelbelovend! Zucht..... :P


Te duur en ik merk behalve dat ik droog blijf geen drastisch effect, maar misschien komt dat omdat ik steeds kuurtjes doe als 1,5 gr en 2 gr test zonder verder wat anders.
Heb het idee dat dat het probleem is wat ik moet adresseren.

Vraag me af of meerderen zich hierin herkennen dat ze op test only niet echt meer gainen ongeacht de dosering (?)

Volg al een tijdje Matt Porter en Dave Palumbo en beide raden een test/tren ratio aan van 1/2 ivb met sides en ook omdat tren een veel sterker AAS is dan test en de receptoren dan ook ingenomen worden door de tren. Heb zelf low test/high deca (500/800) gedaan en dit beviel me sterk. Wel dostinex erbij genomen en libido was beter dan het ooit geweest was.

Als de theorie van low test + high dose iets anders klopt denk ik dat de ratio met een korrel zout genomen moet worden en dat je moet kijken naar op hoeveel mg test je weinig tot geen sides krijgt.
Ik zit zelf te denken om kortwerkende middelen te nemen zodat ik wat sneller kan schakelen en dan op 200mg prop en 1000mg npp per week te starten. Eventueel na een maandje of een volgende cycle test wat hoger.

Mocht dit bevallen wil ik nog wel een keer tren proberen :O
Maar dan begin ik met 50mg prop EOD en 25mg tren ace EOD en verhoog ik heel langzaam de tren en evt later de prop voordat ik straks weer doorflip.

Ik gain lang niet zoveel op 500 test en 400 deca, als op 1250 sust en 800 deca. En zoals Pillz zegt; gh erbij doet wonderen op hogere doseringen.

Ja logisch, een kuurtje met 500 test en 400 deca zou bij mij echt niks opleveren denk ik.
Hoe hoog neem jij die gh dan?
 
Kan me niet voorstellen dat als je alleen 2 gram test ew zet met 10 iu hgh ed, je niet kan gainen (met voeding op orde natuurlijk)
 
Kan me niet voorstellen dat als je alleen 2 gram test ew zet met 10 iu hgh ed, je niet kan gainen (met voeding op orde natuurlijk)

Same, 2 gram test met uberhaupt al een redelijke dosis HGH moet je gewoon doen groeien volgens mij.
 
Klopt, maar vergeet niet dat Jay al 120+kg weegt.. kan best zijn dat hij wat meer nodig heeft.
 
Kan me niet voorstellen dat als je alleen 2 gram test ew zet met 10 iu hgh ed, je niet kan gainen (met voeding op orde natuurlijk)

Geen idee wat 10iu geno zou doen in dat geval. Heb wel 2 gram test met 5iu hyges genomen (waren wel echte hyge, maar haalt het nooit bij geno) en daar ging ik niet zo super op.
Ik ging toen nog wel aardig vooruit in kracht, het lukt me gewoon niet om over de 130 kilo te komen.

Klopt, maar vergeet niet dat Jay al 120+kg weegt.. kan best zijn dat hij wat meer nodig heeft.

Idd, ik denk dat hgh absoluut een toevoeging kan zijn, maar voor mij niet op test only.
Ik ga binnenkort eerst maar eens dat met die low test proberen en kijken of ik daar de juiste "formule" kan vinden zodat ik weer kan gainen.
Dan zou het mnisschien ook wel waardevol zijn om weer eens wat hgh erbji te doen en wat slin etc etc etc etc etc :)
 
Geen idee wat 10iu geno zou doen in dat geval. Heb wel 2 gram test met 5iu hyges genomen (waren wel echte hyge, maar haalt het nooit bij geno) en daar ging ik niet zo super op.
Ik ging toen nog wel aardig vooruit in kracht, het lukt me gewoon niet om over de 130 kilo te komen.



Idd, ik denk dat hgh absoluut een toevoeging kan zijn, maar voor mij niet op test only.
Ik ga binnenkort eerst maar eens dat met die low test proberen en kijken of ik daar de juiste "formule" kan vinden zodat ik weer kan gainen.
Dan zou het mnisschien ook wel waardevol zijn om weer eens wat hgh erbji te doen en wat slin etc etc etc etc etc :)

Ik weet dat een oud prof (kan ff niet op zijn naam komen, heel erg) 30 iu ed nam :D en die was 1.75 ofzo met 130 kg.

De les? Hoe meer hgh hoe beter.

Dus bigguy, begin maar met een grape fruit te neuken op de webcam.
 
Ik weet dat een oud prof (kan ff niet op zijn naam komen, heel erg) 30 iu ed nam :D en die was 1.75 ofzo met 130 kg.

De les? Hoe meer hgh hoe beter.

Dus bigguy, begin maar met een grape fruit te neuken op de webcam.

30iu hey pfff ik zou het niet aandurven eerlijk gezegd, tenzij ik goed in de gaten wordt gehouden door een cardioloog of mijn hart niet gigantisch groeit.
 
Geen idee wat 10iu geno zou doen in dat geval. Heb wel 2 gram test met 5iu hyges genomen (waren wel echte hyge, maar haalt het nooit bij geno) en daar ging ik niet zo super op.
Ik ging toen nog wel aardig vooruit in kracht, het lukt me gewoon niet om over de 130 kilo te komen.

Kan hier niet al iets in zitten? Ik kan me van je oude accounts nog herinneren dat veel van je trainingen op power gebaseerd waren. Ik blijf zelf toch van mening dat als je wilt groeien je iets BB gericht moet doen, maar das mijn mening en ik weet natuurlijk ook niet hoe je nu traint.
 
Zou zelf nooit low test doen tijdens t bulken. Maar eens houdt t snelle gainen op idd. Dan moet je de dosis uppen en gh dr bij hebben. Heeft niks met low test high deca of andersom te maken. Alles moet high ;)
 
Onzin zulle hoge doseringen...

Recent met een prof gesproken, die zei me wat hij deed en dat is heel stuk minder als wat iemand gemiddeld hier doet.

Het is voor een prof heel anders, enige wat hij doet is trainen en eten, verder geen werk, druk om een sociaal leven te hebben ernaast want meer heeft ie niet dan alleen eten en trainen.
Dus ja dan wil t allemaal wel.

Wij moeten naast ons werk, en vriendin die aan je hersens zit te zeiken, nog trainen en proberen te eten, rekeningen betalen etc....

Ik ben van mening dat de verhoudingen tussen verschillende AAS moet kloppen, te androgeen is niet ideaal, te veel oestrogeen ook niet etc...

Ik groei lijkt wel harder met bijv aromasin of arimidex erbij, dan ga ik met sprongen vooruit
 
Laatst bewerkt:
Gram test gram Deca gram bold, moet je eens kijken hoe je groeit met hgh ernaast :p

Nee maar als je op een gram test niet groeit doe je dit ook niet op een gram Deca. Switch eens van merk? Klinkt gek maar eerst proberen voordat je het afkeurt ;) wel niet naar een poepmerk
 
Kan hier niet al iets in zitten? Ik kan me van je oude accounts nog herinneren dat veel van je trainingen op power gebaseerd waren. Ik blijf zelf toch van mening dat als je wilt groeien je iets BB gericht moet doen, maar das mijn mening en ik weet natuurlijk ook niet hoe je nu traint.

Zat ik ook al aan te denken, maar totale stil stand zou ik dan alsnog niet verwachten en een powerlifter heeft weleens waar vaak een wat hoger vetpercentage maar daar zit altijd wel een flinke pak spiermassa onder.

Zou zelf nooit low test doen tijdens t bulken. Maar eens houdt t snelle gainen op idd. Dan moet je de dosis uppen en gh dr bij hebben. Heeft niks met low test high deca of andersom te maken. Alles moet high ;)

Ik zou dat ook denken inderdaad maar wil het toch een poging geven om te kijken wat het doet.
Baat het niet dat schaadt het niet.

Onzin zulle hoge doseringen...

Recent met een prof gesproken,

Naar profs moet je nooit luisteren. Of in ieder geval geen kuuradvies van aannemen, want dat heeft geen zin. De echte pro's hebben genetische aanleg waar je u tegen zegt.
Zo ook een maatje van mij die het ver gaat schoppen in de bb wereld. Hij neemt echt bridge doseringen en groeit als een malle. Daar moeten normale stervelingen als wij ons niet mee gaan vergelijken.
 
Gram test gram Deca gram bold, moet je eens kijken hoe je groeit met hgh ernaast :p

Nee maar als je op een gram test niet groeit doe je dit ook niet op een gram Deca. Switch eens van merk? Klinkt gek maar eerst proberen voordat je het afkeurt ;) wel niet naar een poepmerk

Deca is anabolischer dan test, dus wat je zegt gaat niet op.
Mijn laaste kuur was 1500 sustanon van de apotheek dus daarvan was ik helemaal zeker dat testo only het niet meer is voor mij.
 
1500 sustanon met of zonder AI? Ivb met downregulatie van de receptoren zou ik toch wel ari of aro erbij nemen op zulke dosis.
 
Back
Naar boven