Fitness Seller

Lowlands 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

z1000

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
3 sep 2008
Berichten
14.889
Waardering
2.500
Lengte
1m85
Vetpercentage
> 50%
Bij deze een topic over lowlands 2011.
IK zal hier de bevestigende namen bijhouden.

Ben benieuwd wie er van DBB dit jaar gaat.

Namen tot nu toe

Anna Calvi
Miles Kane
Arctic Monkeys
Omar Souleyman
Budzillus
Residentie Orkest (o.l.v. Neeme Jarvi)
Bullet For My Valentine
Rise Against
Crystal Fighters
Mark Ronson
Matthew Dear
Skunk Anansie
Fleet Foxes
Swing Zazou
Interpol
Trentemoller
De Jeugd Van Tegenwoordig
Warpaint
Junip
Will And The People
Paul Kalkbrenner
The Wombats
Mayer Hawthorne & The County

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Tjah namen tot nu toe is nog niet echt mijn shizzle, maarja maakt niet uit. Ik ga met een grote groep vrienden. Verschillende soorten middelen gaan mee. Dus komt allemaal wel goed :). Wat overdag speelt boeit mij toch niet zo. Dan lig ik waarschijnlijk ergens te maffe.
 
Maakt niet uit wat ze neer zetten, is toch al uitverkocht. Raar vind ik dat.
 
Maakt niet uit wat ze neer zetten, is toch al uitverkocht. Raar vind ik dat.

Ja daar heb je wel een punt. Maar voor veel mensen zoals ik gaat het om de sfeer. Boeit niet zo heel veel wat er komt eigenlijk.
 
Skrillex op lowlandsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
 
Ik heb een kaartje, maar begin al spijt te krijgen. Wat een ongelofelijk k*tprogramma. De dikgedrukte namen ga ik over nadenken, maar is nog allerminst zeker of ik er daadwerkelijk naartoe ga. De enige namen die ik echt wil zien zijn Skrillex, Rise Against, Chase & Status, Paul Kalkbrenner en Zombie Nation.


Agnes Obel
Karnivool
Ame
The Kills
Anna Calvi
Lykke Li
Antwerp Gipsy Ska Orkestra
Mayer Hawthorne & The County
Aphex Twin
Miles Kane
Arctic Monkeys
Nationaal Jeugd Jazz Orkest
Beady Eye
Noah and the Whale
Ben UFO
The Offspring
Budzillus
Omar Souleyman
Bullet For My Valentine
Pearson Sound
Cage the Elephant
Q-Tip
Chase & Status
Residentie Orkest (o.l.v. Neeme Jarvi)
Cloud Control
Rise Against
Collabs
Mark Ronson
Crystal Castles
The Roots
Crystal Fighters
Sandwell District
Matthew Dear
Skrillex
Destroyer
Skunk Anansie
dEUS
Suuns
DeWolff
Swing Zazou
Elbow
Le Butcherettes
Fleet Foxes
The Computers
Flogging Molly
The Naked and Famous
Foster the People
The Vaccines
Gary Beck
Timber Timbre
Handsome Poets
Trentemoller
Happy Camper
Frank Turner
Benjamin Herman
Twin Shadow
Ben Howard
Underoath
Interpol

The View
James Blake
Warpaint
Jamie Woon
Will And The People
De Jeugd Van Tegenwoordig
Within Temptation
Joan As Police Woman
The Wombats
Jungle By Night
James Worthy
Junip
Zombie Nation
Paul Kalkbrenner
Zwart Licht XL
 
Ben het volledig met je eens man.

Maarja als we gaan, wel eve meete toch?
 
oef, staan leuke namen bij. hoop dat chase & status ook nog op sziget gaan komen...
 
Graffiti6 // Crystal Fighters // The View // Friendly Fires // Stephen Marley // Young The Giant // White Denim // Trolley Snatcha // Borgore // Mariachi El Bronx // The Maine // Customs // Mona // Smith Westerns // Swing Zazou // Trippple Nippples

Dubstep
 
Sandwell district, zombie nation en beady eye had ik wel willen zien, verder waardeloos zeg.
 
Heb zelf geen kaarten dit jaar. Was er te laat bij, jammer, toch altijd mooi feest dat lowlands.


Apparat zeker ff kijken, toffe dance!

Ben Howard is goede singer/somgwriter emo om bij te chillen.

Collabs is zeker wel tof, samenwerking van Chris Liebing en Speedy J, zeker de moeite als je van wel techno houdt.

Fitz and the tantrums lijkt me ook wel tof, beetje jaren 80 achtige rock.

Joan as police woman is zeker een aanrader, goede chill muziek voor in de middag!

Mja, verder wat bekendere werk als Kalkbrenner, trentemoller, chase&status, rise against.

Vind het weer een typisch lowlands programma, lekker op safe spelen, voor ieder wat te zien, maar geen enkele dag wakker worden met dat gevoel dat je écht wat tofs gaat zien. Maarja, je vermaakt je daar toch wel.
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf geen kaarten dit jaar. Was er te laat bij, jammer, toch altijd mooi feest dat lowlands.


Apparat zeker ff kijken, toffe dance!

Ben Howard is goede singer/somgwriter emo om bij te chillen.

Collabs is zeker wel tof, samenwerking van Chris Liebing en Speedy J, zeker de moeite als je van wel techno houdt.

Fitz and the tantrums lijkt me ook wel tof, beetje jaren 80 achtige rock.

Joan as police woman is zeker een aanrader, goede chill muziek voor in de middag!

Mja, verder wat bekendere werk als Kalkbrenner, trentemoller, chase&status, rise against.

Vind het weer een typisch lowlands programma, lekker op safe spelen, voor ieder wat te zien, maar geen enkele dag wakker worden met dat gevoel dat je écht wat tofs gaat zien. Maarja, je vermaakt je daar toch wel.

Wij hebben nog 1 kaartje over Als je intresse hebt hoor ik het wel.
 
Wij hebben nog 1 kaartje over Als je intresse hebt hoor ik het wel.

Hey, ja ik zou zelf eventueel nog aan twee kaarten kunnen geraken, maar het punt is dat we dan maar met 4 man zijn. Normaal zitten we op lowlands met een grote groep en dat maakt het gezellig. Dus we hebben dit jaar maar een alternatief, met de hele groep 5 dagen naar Berlijn, heb er onwijs zin in.
 
Jamie Woon // Bombay Bicycle Club // Wild Beasts // Goose live // Zwart Licht XL // Kraantje Pappie // Royal Republic // Babylon Circus // Stanley en de Menzo's // Ben Howard // C.W. Stoneking and his Primitive Horn Orchestra // Tek-one (live) // Dry The River // Erland and The Carnival // Cherri Bomb // Fink // Tiger Love // Freek Fabricius // King Charles // The Deaf // CQMD // Dem Slackers // Rahaan

Nieuwe namen

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jul 2011 om 13:27 ----------

Ben wel blij met de namen. Op techno/dubstep en house gebied is de line up gewoon goed.

Wat er overdag komt maakt me toch weinig uit.

Welke DBB ers gaan er nu eigenlijk? Lijkt me leuk om wat gaste te ontmoeten.
 
Wie gaat er nou van DBB?

Kan me niet voorstelle dat ik de enigste ben
 
Ik ga maar ik moet er werken, hopelijk komt er nog dubstep voor 10 uur
 
Ik ga maar ik moet er werken, hopelijk komt er nog dubstep voor 10 uur

Beter achter de bar of als wat?Ja er komt wel dubstep voor 10 euro.
 
Oke lache. Je zal niet zoveel te doen hebben geloof ik. Er zijn nooit ruzies of opstootjes.

Mooi, dan kan ik een beetje van de muziek genieten
 
Ik heb nog een ticket te koop voor de normale prijs (€165,-), als iemand interesse heeft dan laat het maar weten!

We hebben te weinig kaarten voor onze vaste groep, maar weer net wat te veel voor een klein clubje, haha. Ik ga zelf ook niet, maar de kaart is zeker te vertrouwen, het is een e-ticket en valse tickets verkopen is niet hoe ik rol. Dus mocht je toch jog graag gaan, laat me ff weten!
 
Back
Naar boven