AndroidHealthClinic

Lowlands uitverkocht?

Bezoekers in dit topic

lionel

High on Meth
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2005
Berichten
3.211
Waardering
1
He,

weet één van jullie of Lowlands is uitverkocht? Ik hoorde zoiets via via. Mijn vriendin moest haar kaartje nog kopen.. Dus als iemand nog een kaartje weet liggen ergens, schroom niet te reply'en.

Dank u.


Lionel
 
Volgens mij niet ik heb er vrijdag nog 2 gehaald ;)
 
Toch nog kaartjes kunnen regelen: dus problem solved.
 
Volgens mij niet uitverkocht nee. Hoop het iig niet, maat van me moet zijn kaartje nog halen. Mohohoho het wordt zo mooi!!! :)
 
ik kan me echt niet voorstellen dat het uitverkocht is. Wordt supercool!!!!!
:)
Red, Lionel hoe zijn jullie te herkennen? Dreadlocks? ;)
 
Ik heet red en de rest mag je erbij verzinnen :D als je iemand schuimbekkend voorbij ziet kruipen dan ben ik het hoogstwaarschijnlijk ;)
 
Daar begin ik niet aan, dan sta ik straks iedereen aan te spreken. :)
 
Kameraad van me heeft 10 min. geleden een kaartje gehaald in Arnhem. Hij zei dat het postkantoor ‘code rood’ gaf, wat schijnbaar betekend dat de kaartjes op beginnen te raken.
Het zal wel komen omdat er mooi weer is voorspeld?

@ ramonovietsj: ik heb misschien een date met Rob G. Jouw naam werd ook nog genoemd. Waarschijnlijk vervul jij de rol van schandknaap? Wie weet treffen we elkaar, drinken we een biertje (lees: we gaan je dronken voeren om je daarna te misbruiken voor onze amateur video:D).
 
Lauw neem jij de camera en vasaline mee. Dan zorg ik voor de heipaal!
 
ramonovietsj zei:
Red, Lionel hoe zijn jullie te herkennen? Dreadlocks? ;)

Ja, gewoon uitkijken naar een vet buffe dude met dreads die op zn digeridoo speelt en paddo thee verkoopt ;)

Oh ja, ik heb ook drie Duitse herders (met dreads)
 
Lauw zei:
@ ramonovietsj: ik heb misschien een date met Rob G. Jouw naam werd ook nog genoemd. Waarschijnlijk vervul jij de rol van schandknaap? Wie weet treffen we elkaar, drinken we een biertje (lees: we gaan je dronken voeren om je daarna te misbruiken voor onze amateur video:D).

hahhaha dronken voeren is niet nodig (mag natuurlijk wel:)). Ik doe shit altijd voor de fun!
 
tering, wat was het vet! Vette sfeer, leuke mensen, goede muziek....kan niet beter! Hopelijk heeft Lauw de paddo's nog uit zijn aars kunnen laten halen bij de EHBO, want hij was helemaal de weg kwijt. Rob G heb ik ook niet meer gezien nadat hij drie pallets met stackers op had. Geslaag weekend lijkt me! :D
 
Hehe, het was he-le-maal toppie. Rob G is een relaxte brabo en Ramonovietsj bewijst dat ecto’s toch lekker breed kunnen worden (je tweelingbroer is een echte ecto, jij niet meer:thumb:).
Ik ga nog een verhaaltje typen over alle avonturen op Lowlands, althans zodra mijn korte termijn geheugen weer werkt.:D
 
hahahha ik ben super benieuwd naar je verhaaltje, maar ik ben bang dat het nog wel ff kan duren voordat je je geheugen terug hebt. ;)
 
pfff, ben aan het typen en de vrijdag alleen al is 1 kantje.
de donderdag en zondag ga ik maar eens effe inkorten :D

maar het was inderdaad wel een heftig weekendje. Zoveel drugs heb ik er nog niet eerder doorheen gejaagd in zo'n korte tijd :D

vannavond ga ik weer trainen, het zal mij benieuwen of ik dan de effecten Lowlands nog merk :eek:
 
vrijdags is al een kantje....damn! Dat wordt een prachtverhaal, ik voel het!

Trainse!
 
Back
Naar boven