Originally posted by frietbakker
Ik was vorig jaar op lowlands, en wat een k!t festival zeg.... bij de ene tent moet je 3 shows van te voren er al zijn omdat je er anders niet in komt. Bij de andere tent mag je na een show niet blijven zitten zodat je ALSNOG moet duwen/trekken om binnen te komen. Het geluid in de tenten van de optredens is 3x niets als je niet goed staat.... en dat sta je al gauw tenzij je weer op tijd in de tent bent zodat je de laatste helft van de band niet kan zien waar je op dat moment staat te kijken. Lowlands is ook veeeel te duur, qua kaartje, eten, drank etc.
Kortom, ik ga naar graspop!
Hahaha, volgens mij bende gij op een adere lowlands geweest als ik!
-Wachten op shows?!
Als een grote band optreed kun je altijd verwachten dat het druk gaat worden. De Alphatent is de grootste festival tent ever dus aan ruimtegebrek zal het niet liggen! Bovendien zijn r meer als 9 tenten dus er is altijd wel wat te doen!
-3 shows van te voren?
Dat heb ik nog NOOIT meegemaakt dus ik snap niet hoe je daar bij komt. Misschien moet je ooit wachten, maar dat kan altijd onder het genot van een lekker jointje, koud pilske en een goed muziekje.
-Kosten?
Ok, ik geef toe, lowlands is duur, maar daar krijg je voor terug:
*warme douches!!!! Schoon snaitair en vooral: VEEL sanitair!
*GOED eten, in tegenstelling tot normaal festival voer is het op lowlands allemaal hardstikke lekker en r is voor IEDEREEN wat!
*ONGELOFELIJK WREED opgezet festival terrijn waar geen enkel ander festival aan kan tippen!!! Lichshows waar je stil van word en alles is zo mooi aangekleed! Er zijn zelfs higienische capsules om te nken!
-SLECHT GELUID
Je moet echt je gehoor laten checken als je dit vind! Het geluid is in elke tent perfect en de bassen laten je van top tot teen mee trillen
-een PERFECTE sfeer (alhoewel deze elk jaar minder word door het groeien van het festival en het meer ' commerciele' volk)
Alles is gewoon ontworpen om de festival ganger een zo goed mogelijk weekend te geven! Ik hou van lowlands!!! Het is nog elk jaar super wreed en ik zal gaan tot ik niet meer kan lopen (of smoken
)