XXL Nutrition

Lowlands!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Tjahahahaaaaa de kaartenverkoop is weer begonnen. Het is natuurlijk weer 7,5 euro in prijs gestegen maar dat kan de pret niet drukken. Ook dit jaar zullen wij eind augustus onze eet- train- en rustschema's een paar daagjes aan de kant zetten en plaats maken voor alles wat god ons verboden heeft!!! Dat word weer het mooiste weekendje van het jaar, op het beste feestje van de wereld samen met de relaxede mensen van deze gehele aardkloot :)

Komt Tool? Komen de Deftones? Zullen we system of a down zien? Laten we het hopen!!! Dat kaartje haal ik sowieso, want de sfeer gaat toch boven alles!

Meer mensen die dit jaar gaan?
 
ik ga liever naar goede houseparty! ;)
 
Ik was vorig jaar op lowlands, en wat een k!t festival zeg.... bij de ene tent moet je 3 shows van te voren er al zijn omdat je er anders niet in komt. Bij de andere tent mag je na een show niet blijven zitten zodat je ALSNOG moet duwen/trekken om binnen te komen. Het geluid in de tenten van de optredens is 3x niets als je niet goed staat.... en dat sta je al gauw tenzij je weer op tijd in de tent bent zodat je de laatste helft van de band niet kan zien waar je op dat moment staat te kijken. Lowlands is ook veeeel te duur, qua kaartje, eten, drank etc.

Kortom, ik ga naar graspop!
 
ik ga liever naar mysteryland :)
 
lowlands... nah

geef mij maar een lekkere graspop metalmeeting of een Wacken !!!
 
Originally posted by frietbakker
Ik was vorig jaar op lowlands, en wat een k!t festival zeg.... bij de ene tent moet je 3 shows van te voren er al zijn omdat je er anders niet in komt. Bij de andere tent mag je na een show niet blijven zitten zodat je ALSNOG moet duwen/trekken om binnen te komen. Het geluid in de tenten van de optredens is 3x niets als je niet goed staat.... en dat sta je al gauw tenzij je weer op tijd in de tent bent zodat je de laatste helft van de band niet kan zien waar je op dat moment staat te kijken. Lowlands is ook veeeel te duur, qua kaartje, eten, drank etc.

Kortom, ik ga naar graspop!


Hahaha, volgens mij bende gij op een adere lowlands geweest als ik!

-Wachten op shows?!
Als een grote band optreed kun je altijd verwachten dat het druk gaat worden. De Alphatent is de grootste festival tent ever dus aan ruimtegebrek zal het niet liggen! Bovendien zijn r meer als 9 tenten dus er is altijd wel wat te doen!
-3 shows van te voren?
Dat heb ik nog NOOIT meegemaakt dus ik snap niet hoe je daar bij komt. Misschien moet je ooit wachten, maar dat kan altijd onder het genot van een lekker jointje, koud pilske en een goed muziekje.
-Kosten?
Ok, ik geef toe, lowlands is duur, maar daar krijg je voor terug:
*warme douches!!!! Schoon snaitair en vooral: VEEL sanitair!
*GOED eten, in tegenstelling tot normaal festival voer is het op lowlands allemaal hardstikke lekker en r is voor IEDEREEN wat!
*ONGELOFELIJK WREED opgezet festival terrijn waar geen enkel ander festival aan kan tippen!!! Lichshows waar je stil van word en alles is zo mooi aangekleed! Er zijn zelfs higienische capsules om te nken!
-SLECHT GELUID??????????????????????????????????????? Je moet echt je gehoor laten checken als je dit vind! Het geluid is in elke tent perfect en de bassen laten je van top tot teen mee trillen
-een PERFECTE sfeer (alhoewel deze elk jaar minder word door het groeien van het festival en het meer ' commerciele' volk)


Alles is gewoon ontworpen om de festival ganger een zo goed mogelijk weekend te geven! Ik hou van lowlands!!! Het is nog elk jaar super wreed en ik zal gaan tot ik niet meer kan lopen (of smoken :))
 
Nou ik ga er niet al teveel in discussie hoor, maar met wachten op shows doelde ik op film van de wansmaak, poco loco show, dolf jansen etc.... dat zijn theather-achtige tenten, waar je veel al moet zitten en als die vol zijn dan heb je gewoon pech, sta je met je met je zuur betaalde kaartje te kijken naar Korn!Bleegh! Tuurlijk is er altijd ´wel wat te doen´ maar ja ik hoef nou niet echt naar die dichters voorstellingen.

En over het terrein, oke het zier er leuk uit, maar als ik leuke omgevingen will ga ik wel naar de efteling!! :P :P

Van de warme douches heb ik inderdaad ook genoten, zo ook van de geen blik op het terrein policy, dan neem ik gewoon 6 blikken mee in mijn legerbroek vraag 6 plastic pullen en vullen maar!! :D

Maar geluid is toch iets meer dan alleen mee trillen op de bas.... zodra je niet meer in het midden staat is het geluid al snel ver te zoeken, en buiten de tent al helemaal. Ook regende het vorig jaar, dus dat wertke ook niet echt sfeer verhogend... wat een modderpoel zeg!!

Maar ik krijg de indruk dat jij het allemaal wel zwaar oke vind juist omdat je dronken en stoned over het terrein loopt!! :P :P
 
Hehehe, jah ok, je hebt een punt. Ik heb ook wel eens tevergeefs geprobeerd austin powers te kijken. Mensen op, onder, in, naast en tussen elk bankje en hoekje, daar is geen beginnen aan. En Korn was ook niet echt relaxed (show was wel goed, veel oude nummers) omdat je samengeperst werd door zwetende mensen die 3 dagen niet gedouched hebben. En jah, de regen was ook k*t, maar dat is nou emaal bij een buitenfestival in Nederland. Ik kan me ook nog herrineren dat ik 2 jaar geleden bijna een zonnesteek had opgelopen ;)

maar toch, als ik r nu aan denk, krijg ik r weer erg veel zin in! :D
 
Misteryland was vorig jaar op het lówlands terrijn :)

Was ik ook heen geweest maar ik vond het toch een beetje tegenvallen.
 
Ben nog nooit op lowlands geweest, maar snap niet wat je zo enthousiast maakt. Commerciele optredens, veel blij figuren, ga dan naar Nature One (techno, hardcore, hardstyle), maar ik ga dus ook veel liever na een aantal goede feesten in de zomer.

Voor de liefhebbers:
- 14 juni DefQon van Q-dance
- 5 juli Awakenings festival, Sensation White
- 12 juli Love Parade, Sensation Black
- 30 Juli Nature One (!!)
- 2 Augustus Dance-Valley
- enz enz

Groeten

p.s.: Kom niet aan met smaken verschillen, dat weet ik ook wel
 
Ben de laatste 4 jaar ofzo gegaan, dit jaar ga ik denk ik naar graspop. Vermoed dat ignite, sick of it all en hatebreed daar komen te spelen.
 
Back
Naar boven