Fitness Seller

LR3 IGF-1 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

top dat je log bij houd. veel suc6 en eclipse hou ook ff logje bij. je leert van dit soort logjes meer dan de standaard dbol,test,deca logje dusss.grts
 
zal ik zeer zeker doen :D laat de nieuwe spiercellen maar komen !! :D:D:D
 
ik zie in je eetschema dat je 2 keer een tafellepel olijfolie neemt, is het niet beter deze te vervangen door lijnzaadolie

ook zie ik dat je vlak voor je training nog carbs eet, is dit niet betere deze vlak na je training erbij te zetten mits het negatieve effect van een insulinepiek tydens het trainen?
 
volgens mij zit de hele a.s sectie straks aan de igf-1. Dan is test niet meer de basis voor elke kuur maar igf ;) HAHA
 
hey roy hoe kijk jij aan tegen het gebruik van igf1 lr3? ik ben je nog niet in de discussies tegengekomen
 
succes ermee! ben benieuwd
 
Hé top MR J, ik ben het ook aan het ondezoeken of wel lezen, want het lijkt mij ook wel wat.

Succes en ben heel erg benieuwd hoe je het vind.
 
Succes man! Ben erg benieuwd :thumbs:
 
Zojuist een lekker schouders/triceps training gedaan. Was erg snel klaar (40 minuutjes) en zat goed vol.

Nog geen afgrijselijke pomp, maar dat komt morgen wel dan. ;)

Zojuist de 2e 50mcg van de dag gezet.
 
Ben benieuwd,J.

Succes met je kuurtje,gozer.
 
post je binnen een maand begin- en eindresultaat in foto...?:Dzou wel tof zijn
 
Ben niet zo fotogeniek, dus zo snel zullen er geen foto's komen. ;)
 
09/08

Vanochtend na het opstaan en docuhen 50mcg gezet gevolgd door mijn havermout ontbijt. Wel 20 gram extra havermout erbij en tot nu toe nog gene extreem honger gevoel.
 
Hoe komt het dat die L3 zo populair is ineens? Ik hoor iedereen daar ineens over?
Is toch hetzelfde als IGF-1 (die er al langer is toch)?

En ik dacht altijd dat dat spul in combinatie met andere middelen (test of hormonen) je grote sprongen liet maken. Ben idd benieuwd wat je bevindingen zijn met een L3 only kuur!

Succes!
 
RichardV zei:
Hoe komt het dat die L3 zo populair is ineens? Ik hoor iedereen daar ineens over?
Is toch hetzelfde als IGF-1 (die er al langer is toch)?

En ik dacht altijd dat dat spul in combinatie met andere middelen (test of hormonen) je grote sprongen liet maken. Ben idd benieuwd wat je bevindingen zijn met een L3 only kuur!

Succes!


is niet het zelfde als IGF-1 dat blijft maar 5 min actief dit 12 uur :rolleyes:
 
RichardV zei:
Hoe komt het dat die L3 zo populair is ineens? Ik hoor iedereen daar ineens over?
Is toch hetzelfde als IGF-1 (die er al langer is toch)?

En ik dacht altijd dat dat spul in combinatie met andere middelen (test of hormonen) je grote sprongen liet maken. Ben idd benieuwd wat je bevindingen zijn met een L3 only kuur!

Succes!

Nope, deze heeft een verbinding wat de halfwaarde tijd aanzienlijk velengd. Dus ipv 10-15 minuten zo'n 8 tot 10 uur. Daardoor werkt het systematisch en niet plaatselijk. :)

IGF-1 (info)
 
als ik dit zo lees krijg ik ook weer honger naar IGF1LR3, trok net me koelkast open en vondt tussen de bakken kwark nog 2 vials Nutral :eek: . Zal die maar s ff aanboren ;) .

ff lekker die pomp erop weer...
 
MrJ zei:
Nope, deze heeft een verbinding wat de halfwaarde tijd aanzienlijk velengd. Dus ipv 10-15 minuten zo'n 8 tot 10 uur. Daardoor werkt het systematisch en niet plaatselijk. :)

IGF-1 (info)

Oke dan. Dus je hoeft minder en minder vaak te gebruiken als bij de oude IGF?
Dus minder schadelijk, of ben ik nu erg optimistisch?
 
hardgainers zei:
als ik dit zo lees krijg ik ook weer honger naar IGF1LR3, trok net me koelkast open en vondt tussen de bakken kwark nog 2 vials Nutral :eek: . Zal die maar s ff aanboren ;) .

ff lekker die pomp erop weer...


waarom vind ik nooit gewoon ff 2 vials nutral :P bewaren jullie het allemaal in de koelkast? ik heb ze nu gewoon op kamertemperatuur staan :S
 
Back
Naar boven