AndroidHealthClinic

LR3 IGF-1 log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

RichardV zei:
Oke dan. Dus je hoeft minder en minder vaak te gebruiken als bij de oude IGF?
Dus minder schadelijk, of ben ik nu erg optimistisch?

Yeps. De oude igf-1 moest je eigenlijk continu zetten wat niet te betalen is.

Minder schadelijk zou ik echter niet willen zeggen. Uiteindelijk bezet je hiermee toch evenveel receptoren (misschien zelfs wel meer) als met de 'oude' igf-1. :)
 
ECLIPSE zei:
waarom vind ik nooit gewoon ff 2 vials nutral :P bewaren jullie het allemaal in de koelkast? ik heb ze nu gewoon op kamertemperatuur staan :S

Koelkast hier.

Hoeft niet in principe want binnen 2 jaar zijn ze echt wel leeg ( ;) ), maar better safe then sorry. :)
 
Hier ook kamer tempratuur hoor :)
 
MrJ zei:
Yeps. De oude igf-1 moest je eigenlijk continu zetten wat niet te betalen is.

Minder schadelijk zou ik echter niet willen zeggen. Uiteindelijk bezet je hiermee toch evenveel receptoren (misschien zelfs wel meer) als met de 'oude' igf-1. :)

Maar de hoeveelheid stof is toch wel lager in je lichaam? Of wordt die andere gewoon veel sneller "verwerkt" (lees verdwijnt).
 
RichardV zei:
Maar de hoeveelheid stof is toch wel lager in je lichaam? Of wordt die andere gewoon veel sneller "verwerkt" (lees verdwijnt).

De IGF-1 verdwijnt er snel voordat deze goed kan hechten aan receptoren. LR3 IGF-1 blijft door die extra binding veel langer in je lichaam aanwezig.
 
MrJ zei:
De IGF-1 verdwijnt er snel voordat deze goed kan hechten aan receptoren. LR3 IGF-1 blijft door die extra binding veel langer in je lichaam aanwezig.


Dus werkt beter en is dus slechter. Hehe.
Maar ik begrijp nu al wat meer van de grote hype.
Maar dat oude spul was idd nooit te betalen, op de vermogende na dan.
Maar wat kost dat spul nu ongeveer dan per dag (zeg maar zoals jij het nu gebruikt)?
 
bewaar mijne gewoon op kamer temp.
 
:rolleyes: en mr j ga je nu ook qua kracht hard op de LR3 IGF-1?

goed bezig lees ik zo
 
Kracht zien we tzt wel, is pas 2e dag he. :)
 
Hoor weinig mensen die meer kracht krijgen van IGF-1.
It's all about the pomp with IGF-1 :P
 
ik heb er zelf niet veel kracht van gekregen maar wel meer defintie en de super pomp!

zou dit goedje zo ook gemaakt kunnen worden in GH b.v. in de zelfde oplossing als die van nutral, of zou dat een raar idee zijn, zo niet dan zou het lekker goedkoop kunnen worden in de toekomst
 
Vandaag vanaf 14.00 beetje moe met lichte hoofdpijn gehad. Wat na eten steeds ietsje minder werd.

Zo hamstrings/kuiten doen. :)
 
Goede training gehad zojuist. Hamstrings zaten bij de 2e v/d 3 oefeneningen al goed vol. :)
 
probeer bij een Quad-workout eens direct in spier pre-wo :D
en vertel dan is over de pomp
 
Zojuist rug/traps afgewerkt.

Normaal zijn m'n biceps al de zwakste schakel van mijn rugtraining, maar nu zaten ze wel sneller vol dan normaal. :) Voor de rest nog geen schokkende pomp.

In de kleedkamer was het dan anders. Stond ik gisteren al voor de spiegel van "Huh?", stond ik nu van "WTF?" Dit kan niet na 3 daagjes joh.".

Of het nu schijn was of een placebo effect die mind tricks deed. Ik stond daar toch echt in betere, zo niet m'n beste shape ooit. Of ik ook wat voller was weet ik niet, maar de algehele look was gewoon stukken beter. Goede lijnen, wat hardheid.


Hmmmmmmmm, in de gaten houden dit. :thumb:
 
sounds good.. keep us posted! :D
 
Back
Naar boven