AndroidHealthClinic

LR3 IGF-1 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
18.436
Waardering
185
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Vandaag begonnen met met kuur bestaande uit 30 dagen lang 100mcg IGF-1 (info) per dag. :cool:


Wat is mijn doel:
Om te beginnen kijken wat het doet zonder AAS of andere stoffen ernaast. De theorie is bekend, nu kijken wat de praktijk (voor mijn lichaam) zal brengen. Naw zal ik wat massa winnen en tegelijk wat zakken in mijn BF. Buiten die cijfertjes zal de spiegel en mijn omgeving mijn belangrijkste meetlint wezen. :)

Wat voor LR3 IGF-1:
Ik gebruik de LR3 IGF-1 van Nutral. Een redelijk onbekend lab wat nu snel naam maakt gezien de zeer positieve reacties van de mensen die het gebruiken.

Hoe gebruik ik de LR3 IGF-1:
Ik zet die 100mcg 2x per dag. 1x 50mcg bij opstaan, de andere 50mcg PWO of op niet trainingsdagen, iets voor het avondeten om 18.30u. Injecteren gebeurd dmv een 50IU (0,5ml) insuline naaldje subcutaan in mijn buikvet/buikvel ( ;) ). 5IU afmeten is dus 50mcg.

Voeding:
Ik hou om te beginnen vast aan mijn huidige voedingsschema en zal eventuele carb tekorten ondervangen met heel simpele water (of melk)+havermout+eiwitpoeder shakes. Ook heb ik (just to be sure) altijd wat Detrose in de vorm van Dextro Energie tabbletten bij de hand.

Training:
Ik hou ook vast aan mijn huidige trainingsschema. Deze bevalt mij zeer goed en zal deze ook naw niet veranderen.

Log:
Ik probeer dagelijks een update neer te zetten over hetgeen ik merk en voel.
 
Laatst bewerkt:
Maandag 08/08

Mijn laatste vrije dag voor ik morgen weer mag werken.

Vanochtend pas om 10.00 eruit gegaan en na het douchen de eerste 50mcg met een slin naaldje gezet. Het naaldje voel je niet eens en die paar druppeltjes zijn dus echt niets.

Meteen erachteraan iets meer havermout dan normaal. Vandaag zal ik ook niet 100% mijn voedingsschema volgen (gaat zo lastig als ik niet in een werkritme zit). De rijstmaaltijden gaan er vandaag wel in, maar sommige broodmaaltijden vervang ik gemakshalve door eerder genoemde melk/havermout/eiwitpoeder shakes. Makkelijk en alles zit er praktisch in.

Vanavond schouder/triceps. Mij benieuwen. :)
 
heel veel succes kerel!! leuk dat je de eerste bent met een igf-1 log. ik ben heel benieuwd wat het gaat doen..
 
Goodluck bro!
 
succes! Benieuwd hoop t loopt..
 
Eindelijk!! veel succes!!
ps: met nutral had ik méér ervaren direct in spier pwo

tot vlug
 
ik zal je log weer aandachtig volgen vriend, veel succes!
 
succes.... ook erg intressant zo'n igf-1 only log...

grt eddy
 
ik heb ze ook staan :D morgen krijg ik als het goed is mijn insulinespuiten en dan ga ik ook van start :D succes kerel!
 
Zojuist na een n**kpartij met vriendin zo trillerig geworden dat ik me vergrepen heb aan 7 beschuitjes met suiker. Had zo'n behoefte aan iets zoetigs. :o (Zit nu trouwens wel keurig mijn bordje met rijst naar binnen te werken met veel trek.)

Onthouden dus, zo'n 2 a 2,5 uur na injectie een insuline piek. Kijken of dat vanavond en morgen ook het geval is.
 
Is je iets opgevallen aan je grote vriend in je broek?

Ik merkte namelijk duidelijk verschil..
 
Nope, in welk opzicht? :)
 
Een diamandboor was er zacht bij :o
 
Whehehe, zal het volgend weekend in de gaten houden (dan is ze er weer :p ).
 
Keep me posted dude! :)
 
interessant J, ik hou het in de gaten. :)
 
Succes!

Ben benieuwd!
 
Back
Naar boven