AndroidHealthClinic

LR3 IGF-1 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iets volgens mij. Maar weeg mezelf bijna nooit meer, de spiegel geeft een beter beeld mijn inziens.

Vanochtend borst/biceps getraint. 's Ochtends dus omdat ik zowel 's avonds als morgenochtend moet werken en anders niet kon trainen (vrije ochtend genomen).

Daarom heb ik niet zowel bij opstaan (8.00 vandaag) als PWO (11.00) 50mcg gezet. Dat zou denk ik net iets teveel zijn dus heb alleen 50mcg PWO gezet. :)
 
MrJ zei:
Iets volgens mij. Maar weeg mezelf bijna nooit meer, de spiegel geeft een beter beeld mijn inziens.

Vanochtend borst/biceps getraint. 's Ochtends dus omdat ik zowel 's avonds als morgenochtend moet werken en anders niet kon trainen (vrije ochtend genomen).

Daarom heb ik niet zowel bij opstaan (8.00 vandaag) als PWO (11.00) 50mcg gezet. Dat zou denk ik net iets teveel zijn dus heb alleen 50mcg PWO gezet. :)

toch is het wel erg interresant want aan alleen de spiegel hebben wij niet zo veel natuurlijk. Of je moet voor en na foto's gaan maken?

die nieuwe spiercellen hebben ook gewicht dus als je voor die prijs gaat kuren zou je toch wel behoorlijk wat zwaarder moeten worden of niet?
 
younggod zei:
toch is het wel erg interresant want aan alleen de spiegel hebben wij niet zo veel natuurlijk. Of je moet voor en na foto's gaan maken?

die nieuwe spiercellen hebben ook gewicht dus als je voor die prijs gaat kuren zou je toch wel behoorlijk wat zwaarder moeten worden of niet?

Denk wel dat ik wat zwaarder wordt, maar het verlies aan vet zal dat ook gedeeltelijk compenseren op het totaal.

Uiteindelijk zal dat VVM wel een stukje omhoog gaan.


Over dat extra gewicht van nieuwe cellen; Ik denk dat deze nog zeer klein zijn. Wel schijnen ze meer androgeen receptoren te hebben dan de 'moedercel'. Dus wanneer je er hoge androgenen tegenaan gooit zullen die pas extra tot groei gestimuleerd worden. :)

(Althans, dat is mijn theorie.)
 
ik vroeg me af, zet je alles subcutaan of zet je m pwo IM ??
denk je dat het voor je herstel veel uit zou maken...?
ga het ook in mn volgende cycle gebruiken!

en nog iets,

stel je doet een 10 weekse kuur, en je gebruikt van week 4 tot week 7 igf
en tijdens je nakuur van week 12 tot 15.
er wordt gezegd dat igf testikel dystrofie voorkomt.
zou de traditionel hcg methode dan volstaan ( 4 x 2500 iu) ipv de nieuwe methode?(buiten beschouwing gelaten dat je vanaf 1000 iu de Leydigcellen beschadigd )
aangezien je meestal vanaf week 4 gaat merken dat de jongens beneden iets gaan inkrimpen! je start dan met de igf die het zaakje op niveau houd.
je zou evt tijdens de igf rustperiode van wk 7 t/m 11 500iu hcg e5dgn kunnen zetten en weer stoppen wanneer je weer met de igf begint(bij aanvang van je nakuur, combinatie nolva en clomid)
of is het verstandiger om vanaf week 4 gewoon 500iu e5dgn te zetten
ben benieuwd hoe andere hier over denken!
greetz
 
Laatst bewerkt:
Subcutaan. Het werkt systematisch ipv plaatselijk dus is er geen behoefte om het in de getrainde spier te zetten.

Ik denk dat IGF-1 in een kuur HCG overbodig maakt ja. :)
 
wel raar dat je de maxi-pump nog niet ervaren hebt
 
wat ik alleen jammer vind.

Mij was je aan het flamen destijds toen ik van 50 mcg naar 80 mcg igf wilde gaan, en nu begin jezelf bij je eerste igf-1 kuur al op 100mcg.

tja antwoord zal ik wel niet krijgen want je zal deze post wel weer als moderator deleten
 
europeman zei:
wat ik alleen jammer vind.

Mij was je aan het flamen destijds toen ik van 50 mcg naar 80 mcg igf wilde gaan, en nu begin jezelf bij je eerste igf-1 kuur al op 100mcg.

tja antwoord zal ik wel niet krijgen want je zal deze post wel weer als moderator deleten
als hgh stuk goedkoper zou zijn dan zou zeker helft van di board het gebruiken...vaak wordt dure shit gelijk als tering gekke shit gezien...moet je zien hoeveel mensen nu in ene igf nemen nu het cheaper is geworden...
 
willlem zei:
wel raar dat je de maxi-pump nog niet ervaren hebt

Vaag ja. :)


europeman zei:
wat ik alleen jammer vind.

Mij was je aan het flamen destijds toen ik van 50 mcg naar 80 mcg igf wilde gaan, en nu begin jezelf bij je eerste igf-1 kuur al op 100mcg.

Wat ben je aan 't janken joh. :thumbd:

Accepteer nu gewoon dat je hét voorbeeld bent van iemand die totaal onverantwoord met AAS bezig is (leeftijd+hoeveelheden en vage stacks) en daarom een gevaar voor zichzelf en voor de mensen die hij van 'advies' voor ziet is.

Jammer dat je dat niet inziet en jammer dat je zo aan het trollen bent in dit topic. Ik raad je aan daarmee te kappen iig, want het voegt geen ene drol toe.


tja antwoord zal ik wel niet krijgen want je zal deze post wel weer als moderator deleten

Er worden alleen posts gedelete die totaal niet relevant zijn zoals gokken wat ik ervoor betaald heb enzo. Niet het zielige usertje uithangen wat monddood gemaakt wordt door forum moderators.

Verder klachten over moderatie kunnen via PM/mail naar collega's gestuurd worden ipv hier te posten.



/edit:
Trouwens mijn 'flame' post in desbetreffend topic opgezocht.

[Link niet meer beschikbaar]


Ik zie geen flame, alleen een tig tal users die zich allemaal afvragen waar je in godsnaam mee bezig was op dat moment.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren en vandaag een beetje last van mij hand. Beetje RSI gevoel achtig iets. ;)

Voor de rest moet ik goed blijven eten anders word ik trillerig. Continue vermoeidheid en hoofdpijn heb ik echter niet meegemaakt tot nu toe.
 
zaterdag heb ik niet zo goed gegeten als op andere dagen en zondag was ik erg trillerig en had ik last van hoofdpijn en was een beetje suf/gaperig.. (zaterdag zelf voelde ik me btw prima)

nu ik me vandaag en gisteren weer netjes aan mijn voeding heb gehouden voel ik me prima, geen trillerige handen, geen hoofdpijn, geen vermoeidheid.. en zo gaan we het houden ook :D

(nog) geen last van mijn handen though, hoe gaat het met de pomp mr j?
 
jullie zitten toch allemaal aan de nutral???
wel goed spul dus... :eyebrow: :meal:
ik ga het in oktober ook erbij nemen, vrees ik!! :D
 
k heb vandaag mijn 3 flesjes nutral binnengekregen.
Het verbaasde me dat die zo klein zijn.

Als ik goed reken, moet ik 2,5 IU uit de vial trekken om 25mcg te hebben?
Is dit correct?
 
ligt aan de grootte van je slin spuitjes...

hoeveel IU per 0,5ml/1ml
 
ECLIPSE zei:
(nog) geen last van mijn handen though, hoe gaat het met de pomp mr j?

Gaan we over een klein halfuurtje merken. ;)
 
remarxxx zei:
Allemaal harde werkers hier :D maar zo duur is het nou ook weer niet...

nouja, ik betaal er hetzelfde voor als voor 4 potjes GS dbol (dit mag ik zeggen toch) en dat x 3 ???
 
Chapeloere zei:
k heb vandaag mijn 3 flesjes nutral binnengekregen.
Het verbaasde me dat die zo klein zijn.

Als ik goed reken, moet ik 2,5 IU uit de vial trekken om 25mcg te hebben?
Is dit correct?

check mijn log voor een uitvoerige behandeling van deze vraag ;)
 
Back
Naar boven