MuscleMeat

LR3 IGF-1 log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

progres zei:
nouja, ik betaal er hetzelfde voor als voor 4 potjes GS dbol (dit mag ik zeggen toch) en dat x 3 ???

Prijzen ed bespreken we hier niet kerel. :)


Ontopic:
Schouders + Tri's ging geweldig! :D

Goede pomp (zeker tijdens het dippen in de triceps) en lekker kunnen trainen. Spiegeltje gaf ook aan dat het goed ging. :)
 
heb je al solide gains gemaakt? of minder bf ofzo
 
Combi van beide zo te zien. :)
 
Pijnlijk pomp in mijn kuiten bij m'n hamstrings/kuiten training.

Auwie! :D
 
ok dan :D ik las in anabolics 2005 vandaag voor het eerst dat igf1 intramusc. wordt gezet.. ??? why is that.. ik dacht dat subcutaan juist de preferred injectieplaats is..en heb je al plaatselijke injecties geprobeerd pre-training in de spiergroep die je gaat trainen? (ondanks het feit dat je niet gelooft in een plaatselijke werking :D praktijkervaringen zijn toch altijd erg interresant) daar ga ik zelf eens mee experimenteren in de komende weken..
 
Nope, niet gedaan en eigenlijk niet echt van plan daar mee te gaan rommelen.

Merk dat m'n suikerspiegel erg gevoelig is dus hou het nu gewoon zo. :)
 
aardige log man..ik ben net nieuw hier en vind het een goed verhaal dat igf-1..
ik heb zelf al een aardig wat kuurtjes erin zitten en wil van de winter er ook voor gaan..
ik hou je log in de gaten man..veel succes kerel.
 
Rug/traps vandaag.

Al na de 2e oefening zaten m'n biceps bruut vol. Lullig voor m'n rug dus. ;)

Buiten dat gaat het visueel zeer goed. Sta er stukken beter bij dan toen ik ermee begon. :thumbup:
 
hoeveelste dag zit je nu j?
 
18. :)
 
erg leuk om te lezen dit alles over NUTRAL, maar toch lees je her en der dat als het eenmaal aangemaakt is maar erg kort houdbaar is net zoals IGTROPIN.
Nutral schijnt 2 jaar houdbaar te zijn buiten de koeling en dit in een reeds aangemaakte versie?
Op diverse board leest men toch dat het grij extreem kwetsbaar is en vraag me dan ook af hoeveel werkzame stof er nog inzit.
Waarom zou genscie/igropin dan dozen maken met 10 flesjes water en 10 vials van 100mcg?
Als ik het goedje ergens vind online zal ik het eens testen en kijken welke verschil er is met igtropin.

Succes MR J
 
Het is ook in AA niet in BW
 
pipo zei:
erg leuk om te lezen dit alles over NUTRAL, maar toch lees je her en der dat als het eenmaal aangemaakt is maar erg kort houdbaar is net zoals IGTROPIN.
Nutral schijnt 2 jaar houdbaar te zijn buiten de koeling en dit in een reeds aangemaakte versie?
Op diverse board leest men toch dat het grij extreem kwetsbaar is en vraag me dan ook af hoeveel werkzame stof er nog inzit.
Waarom zou genscie/igropin dan dozen maken met 10 flesjes water en 10 vials van 100mcg?
Als ik het goedje ergens vind online zal ik het eens testen en kijken welke verschil er is met igtropin.

Succes MR J

het is erg kwetsbaar in bw, maar in aa behoud het goedje de juiste ph waarde ook in veel extremere omstandigheden en kan het gewoon meer hebben
 
MrJ zei:
Rug/traps vandaag.

Al na de 2e oefening zaten m'n biceps bruut vol. Lullig voor m'n rug dus. ;)

Buiten dat gaat het visueel zeer goed. Sta er stukken beter bij dan toen ik ermee begon. :thumbup:

Je zit dus constant "vol" en je ziet er beter uit..
maar wat geven de stats aan. hoeveel % vet zat je en zit je nu?
hoeveel kg bw zat je en zit je nu?

dank u
 
Champ zei:
Je zit dus constant "vol" en je ziet er beter uit..
maar wat geven de stats aan. hoeveel % vet zat je en zit je nu?
hoeveel kg bw zat je en zit je nu?

dank u

Denk vet van 9 --> 8 en gewicht moet ik even nakijken. Denk 1kg erbij. Dus - het vet% is dat 1,5kg winst qua spiermassa.

Zou wel redelijk wat zijn aangezien dit pure massa is.
 
En geen terugval, omdat er geen onderdrukking plaatsvind van je eigen aanmaak zoals bij test.
 
alleen IGF-1.. ! netjes
 
Vandaag borst/biceps en al na 2 setjes biceps zaten ze zo vol dat het pijn deed.

Cool! :D
 
MrJ zei:
Denk vet van 9 --> 8 en gewicht moet ik even nakijken. Denk 1kg erbij. Dus - het vet% is dat 1,5kg winst qua spiermassa.

Zou wel redelijk wat zijn aangezien dit pure massa is.

Kun je nagaaan wat het zou doen icm testosteron... :eek:
Als je denkt aan al die nieuwe spiercellen, die ook weer groter in volume zullen groeien... Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn! :)
 
Back
Naar boven