XXL Nutrition

Luchtdrukwapens (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als instapper begin je miss best met een luchtbuks met pompsysteem ipv co2patronen. Die kosten een stuk minder en verkopen makkelijker door als je er de brui aan geeft.

Mijn advies is een weihrauch, dit zijn zowat de degelijkste buksen die je kan kopen. :thumbup:

Met scope -> HW97 K 4,5 Target-Master, Voor een ieder die iets zoekt op het gebied van de Schietsport. (prima keuze dus van COD :D)
Weihrauch%20HW97K.jpg


Zonder scope -> HW77 Target-Master, Voor een ieder die iets zoekt op het gebied van de Schietsport.
Weihrauch%20HW77.jpg


En als je helemaal de shit wil hebben steek je een venom tuning kit :thumbup:
 
't Is alleen jammer dat je hier in Nederland niet mag jagen met de buks. Anders deed ik dit toch regelmatig :D
 
In België heb je een mooie zaak: Franks .., die heeft leuk speelgoed en ook luchtdruk, paintball enz.
ik weet dat de wapenwet is aangepast in België, waarom was dat nodig.
Waren er ongelukken gebeurt met wapens, of is het een poging om de mens weer wat meer in te dimmen?

hahaha die zaak bedoel ik dus is niet zo ver van mij af....
index
 
In België heb je een mooie zaak: Franks .., die heeft leuk speelgoed en ook luchtdruk, paintball enz.
ik weet dat de wapenwet is aangepast in België, waarom was dat nodig.
Waren er ongelukken gebeurt met wapens, of is het een poging om de mens weer wat meer in te dimmen?

Dit kwam door dat voorval met Hans Van Temsche die enkele mensen heeft neergeschoten. Nu weer volop in de media omdat het proces in volle gang is.
 
1400km/u met een luchtdrukgeweer?? :eek:
 
Dit kwam door dat voorval met Hans Van Temsche die enkele mensen heeft neergeschoten. Nu weer volop in de media omdat het proces in volle gang is.

Oh ja, dat verhaal van de jongen die een oppasser en een 2 jarig kind doodschoot en een turkse verwondde.
 
Oh ja, dat verhaal van de jongen die een oppasser en een 2 jarig kind doodschoot en een turkse verwondde.

Er is altijd wel een slecht iemand die het verknalt voor de goeden, jammer.
 
een vriend van me heeft ook zoiets gekocht. Die dingen zijn nog redelijk goedkoopm je hebt al zoiets voor 200 euro en daarmee kan je iemand harstikke dood schieten.
 
In belgie mag je hem volgens mij wel hebben.Het land met de onbegrensde mogelijkheden.
 
Ongeveer 700 euro, maar wel dodelijk :D
De meeste handvuurwapens zitten rond de 300 m/s...

Hm je gram naar je ex-vrouw neemt wel extreme vormen aan hoor Vince :scratch:
 
Dan heb jij een diepe achtertuin :D 100m
Want het is alleen legaal op eigen terrein right?
 
Heb zelf een luchtdrukgeweer (van m'n vader gekregen) maar gebruik het al een tijdje niet meer. heb er ook geen verstand van.. waarom ik hier post? geen flauw idee eigenlijk.. geen toegevoegde waarde iig.
 
Dan heb jij een diepe achtertuin :D 100m
Want het is alleen legaal op eigen terrein right?

Nee, ik heb nauwelijks tuin, maar lege weilanden en boomgaarden genoeg waar de hele dag niemand komt.
 
Heb ook eens een luchtbuks te leen gehad, zo'n type rifle. Beetje mussen mee knallen, blikjes en een keer een grote dikke duif mee dood geschoten:D
 
Back
Naar boven