XXL Nutrition

Lucide dromen met nicotinepleisters

Waarom niet? Je slaapt ong 1/3 van je leven , kun je even goed nog in een virtuele realiteit zijn waar jij Neo bent.

Voor de mensen die problemen hebben met het lucid blijven , wanneer je het beseft in je handen wrijven of rond draaien. Met het rond draaien kan je wel opeens in een andere locatie zijn.
:roflol:

Je weet niet wat je mist. Ignorance is bliss.

+1, zodra je weet dat je droomt rondjes gaan lopen en zeker niet gaan nadenken want dan word je meteen wakker, ik heb het nu een paar keer gehad de laatste paar maanden indd erg moeilijk om er een ritme in te houden :( Wel ziek dat je letterlijk alles kan doen, ik werd SSJ en ging vliegen

daarna door naar audrey bitoni :$

BLE.jpg

Ik wil lucide dromen opwekken, lijkt echt vet.:eek: Weet iemand handige sites ofzo?

Ik heb wel eens gehad dat ik een chickie zat te nken en het leek net echt, maar dan besefte ik dat het een droom was. Ik probeerde mezelf nog wijs te maken dat het geen droom is , maar tevergeefs. Ik werd wakker :fuu: en dan kwam het besef :fa:

Laatst bewerkt:
Lucide dromen zijn trouwens ook heerlijk als je een streng dieet aan het volgen bent, ik heb ooit in m'n droom (terwijl ik in het echt ook heel erg honger had) ingebroken bij een willekeurig huis en van alles uit de koelkast geschranzd :D Die shit is zo levensecht, ****in awesome

Lucide dromen zijn trouwens ook heerlijk als je een streng dieet aan het volgen bent, ik heb ooit in m'n droom (terwijl ik in het echt ook heel erg honger had) ingebroken bij een willekeurig huis en van alles uit de koelkast geschranzd :D Die shit is zo levensecht, ****in awesome

:roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:45 ----------

Ik wil lucide dromen opwekken, lijkt echt vet.:eek: Weet iemand handige sites ofzo?

Ik heb wel eens gehad dat ik een chickie zat te nken en het leek net echt, maar dan besefte ik dat het een droom was. Ik probeerde mezelf nog wijs te maken dat het geen droom is , maar tevergeefs. Ik werd wakker :fuu: en dan kwam het besef :fa:

Mij is wel eens een paar nachten gelukt dat ik aan bepaalde zaken voor ik ging slapen dacht en dat mijn dromen dan daar over gingen,

Haha ja lach maar, nadat ik klaar was met eten trouwens, ging ik in dat huis achter de computer om te fappen, ik ging op internet en zoekte naar eva angelina (voor de kenners lol) kreeg ik allemaal foto's alleen met perfect lichaam maar vaag gezicht. Toch gefapt.. in m'n droom

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 01:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:52 ----------

Vind het erg jammer dat ik het niet meer kan opwekken, ga er binnenkort als ik tijd over heb na examens e.d. er wel beter mee bezig ofzo

Terug
Naar boven