Nou nou nou, niet
te enthousiast!
Ik zal het ff kort samenvatten zodat je niet heel dat stuk hoeft te lezen:
Het gaat r dus om dat je
bewust gaat dromen. Dit wil zeggen dat je
tijdens je droom beseft dat je aan't dromen bent. Dit vergt enige oefening maar het is uiteindelijk voor
iedereen mogelijk. De gedachte hier achter is dat dromen de meest realistische vorm van hallucineren is. Wat voor gekke dingen r ook gebeuren in je droom, je neemt altijd aan dat ze echt zijn. Zelfs als je lucide bent, en dus beseft dat je aan't dromen bent, zullen je dromen realistisch zijn en zul je ze als de werkelijkheid ervaren. Je kunt dan je dromen beinvloeden en ze laten verlopen naar jou wens. Wil jij eens met een lijf als ronnie coleman rondlopen? Wil jij eens 800kg bankdrukken? Wil jij mee doen aan een wilde coïtusorgie van jij en 100 andere hot fitness models? Het is allemaal mogelijk, als je zelf maar genoeg wil!
Hoe je zo ver kunt komen is dus te lezen in de link die ik gepost heb hier boven. Het klinkt als onzin, maar een maat van mij is dus al flink bezig dit te proberen. Hij heeft al lage ludiciteit bereikt! En dit na enkele weekjes oefenen! Zit nu al elke keer vage droom verhalen te vertellen. Dus het moet zeker het proberen waard zijn
Sweet dreams!