Fitness Seller

Serie: Lucifer

Bezoekers in dit topic

The Novice

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2012
Berichten
6.873
Waardering
3.845
Nieuwe serie, gisteren meteen de pilot gekeken en was wel vermakelijk
Lucifer (8,7):
Satan takes up residence in Los Angeles.

Aangezien we hier op dbb allemaal even lam zijn, hier de trailer, IMDB en download link:

http://www.imdb.com/title/tt4052886/?ref_=nv_sr_1

[Link niet meer beschikbaar]
 
de pilot was goed maar de 2de aflevering was waardeloos
 
trailer is nice, dus zal het eens een kans geven.
 
Het scenario van de duivel die rondloopt op Aarde is leuk. Jammer dat de uitvoering vrij pover is. Niet dat het vervelend is om naar te kijken maar er zijn veel series die een stuk beter zijn.
 
Ik vind het allemaal beetje te soft en te voorspelbaar , echt een typische Fox serie die na 1 of 2 seizoenen gecanceld wordt. Toch vind ik em wel lekker wegkijken.
 
Ik vind het allemaal beetje te soft en te voorspelbaar , echt een typische Fox serie die na 1 of 2 seizoenen gecanceld wordt. Toch vind ik em wel lekker wegkijken.
Grappiger serie inderdaad maar zie er ook niet veel toekomst in.
 
Seizoen 2 ep 1 staat nu online.
 
s2 gezien de afgelopen week, kijkt wel lekker weg. en Maaze is gewoon lekker om te zien. verder nothing special
 
Ongeveer 20 uur geleden gecanceld door FOX.:treuren:

Seizoen 3 was zeer teleurstellend vergeleken met de eerste 2, maar de één na laatste aflevering stuurde de serie alweer de goeie kant op. Blijkt dus dat de laatste aflevering volgende week eindigt op een cliffhanger...goeie ouwe FOX. Hoop toch stiekem dat de serie word opgepikt door een ander bedrijf, Brooklyn9-9 is tegelijkertijd ook gecanceld door FOX en gelijk opgepikt door NBC.

What do you truly desire?
 
En, wat vonden jullie van Seizoen 4?
 
Nice. Jammer dat ik er alweer doorheen ben:roflol:
 
Goed seizoen. Veel beter dan 3 en 2. Was weer vanouds zoals het eerste seizoen.
 
Ik zit nog maar net halverwege seizoen 1 :roflol:
 
Ben je zo doorheen of kijk je echt maar 1 aflevering?
Ik heb het hele seizoen maar kijk dan maar 1 aflevering per keer omdat ik het zonder mij vriendin kijk, haar boeit het niet.
 
Ik heb het hele seizoen maar kijk dan maar 1 aflevering per keer omdat ik het zonder mij vriendin kijk, haar boeit het niet.
Ben je de rest vh jaar nog wel even zoet mee dan:P
 
Goed seizoen. Veel beter dan 3 en 2. Was weer vanouds zoals het eerste seizoen.

Helemaal mee eens.



Seizoen 5 als afsluiter van de hele serie, wel pas in 2020. Heb meerdere bronnen gelezen maar deze was in het Nederlands. Netflix heeft overigens 6 extra afleveringen toegevoegd aan Seizoen 5 i.p.v. 10 afleveringen.
 
Back
Naar boven