MuscleMeat

Lucovitaal Proteïne Poeder

Bezoekers in dit topic

Mvss

Novice
Lid geworden
2 jan 2017
Berichten
8
Waardering
0
Ben momenteel aan het cutten maar kom niet aan mijn eiwitten tenzei ik 2 kilo kwark eet. (Goedkope eiwitten)
Ben er nu achter gekomen dat ik via het werk 2 kg lucovitaal eiwitpoeder kan krijgen voor 21 euro. Wat is jullie mening over deze eiwitten?

Specs:
Samenstelling / Voedingswaardevermelding
Code nutrienttype
Energie in kJ 386 kCal, Vet 0,5 gr, waarvan verzadigd < 0,5 gr, Koolhydraten < 0,5 gr, waarvan suikers < 0,5 gr, Eiwitten 92 gr, Zout 0,3 gr, Calcium 1,1 gr 138%, Fosfor 0,9 gr 129%
 
Goedkoop is het niet. Bij bulkpowerda 5 kg voor 58 euro. Krijg vaak 33% korting, dus 41€ voor 5kg.
 
Voedingswaarden zien er prima uit, en de prijs is ook goed.

2kg isolaat kost bij XXL ook 40 euro.
 
Voedingswaarden zien er prima uit, en de prijs is ook goed.

2kg isolaat kost bij XXL ook 40 euro.

Hij heeft blijkbaar 2 kg voor 21 euro/
 
Laatst bewerkt:
Ben er nu achter gekomen dat ik via het werk 2 kg lucovitaal eiwitpoeder kan krijgen voor 21 euro. Wat is jullie mening over deze eiwitten?

Voedingswaarden zien er prima uit, en de prijs is ook goed.
2kg isolaat kost bij XXL ook 40 euro.
TS heeft 2 kilo voor 21 euro.... bij XXL is het 40 euro voor 2 kilo... dus via zijn werk is de helft goedkoper.. das best goedkoop... zeker gezien het hoge eiwit%
 
  • Like
Waarderingen: 040B
TS heeft 2 kilo voor 21 euro.... bij XXL is het 40 euro voor 2 kilo... dus via zijn werk is de helft goedkoper.. das best goedkoop... zeker gezien het hoge eiwit%

2 kg voor 21 is idd een goede deal.

42 euro voor 4 kg. Dat betaal je elders voor 2 kg.
 
TS heeft 2 kilo voor 21 euro.... bij XXL is het 40 euro voor 2 kilo... dus via zijn werk is de helft goedkoper.. das best goedkoop... zeker gezien het hoge eiwit%
Ik bedoelde ook dat dit een prima prijs is. Normaal gesproken een stuk duurder idd.
 
2 kilo kwark:o? hoeveel weeg je?
2kg isolaat voor 21 euro is een koopje
 
is geen verkeerd merk ,ik kreeg er wel alleen een ongelofelijke droge muil van ,niet normaal meer
 
Back
Naar boven