AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Aardige poten kerel ... goede sweep en traantje boven de knie zit er ook. :thumbs:
 
Aardige poten kerel ... goede sweep en traantje boven de knie zit er ook. :thumbs:

+1


Echte definitie zie je nog niet echt maar dat hoeft nu ook niet. Het is duidelijk dat ze groeien en dat is het voornaamste toch. Moet er goed uitzien bij +-2m, wat niet echt overkomt op foto ntr. Hoe zit het met de hamstrings?
 
wat niet echt overkomt op foto ntr. Hoe zit het met de hamstrings?

Thanks , zie je het zo beter? Ben niet zo handig met pose en foto`s maken:o Maar hoe maak je een pic van de hams zijkant?
Ga maar weer aan de bak er is werk aan de winkel. Weer 5 maanden vreten en beuken;) Vanmiddag Rug kriebelt toch om die 225 te locken:D


7 maanden benen betere foto.jpg
 
Wheels zien dr ook goed uit, respect dat je dit in zo'n korte tijd al voor elkaar krijgt. Ben benieuwd hoe je er met een jaartje bij staat als je zo door blijft knallen!
 
Goed bezig bro, foto's zien er goed uit. Ik had niet anders verwacht van je.

Probeer een goed zalfje te vinden voor die straie trouwens.
 
Deadlift 220 locked PR!
Deadlift 240 FAIL
Deadlift 230 FAIL

BOR 120 PR
BOR 130 PR

Chin 14x 113 kg bodyweight PR!

filmpjes volgen morgen!
 
Pff sterke deadlift & bor.

Ben benieuwd naar het filmpje.
 
grats on the PR ... ziet er trouwens een brute training uit .. zonder teveel tra lala
 
Ik woog al 146kg toen ik nog niet trainde!

Is er niemand op de sportschool die je kan uitleggen hoe je moet poseren..?

lol ga het niet vragen ik ben een ****ing newbee. Mag niet eens praten over poseren.



zullen we alvast aan de kant gaan dan maar?
lol, valt wel mee Robbie!!



Gaat super extralarge! Wel opletten dat je geen buikje krijgt he, je bf lijkt daar al aardig op te lopen. Aan de andere kant... Je gaint als een malle dus ik kan me voorstellen dat je je niet veel zorgen maakt om die paar % extra bf.Je linkerlat is idd wat groter maar is wel al bijgetrokken in vergelijking met die oude foto van enkele maanden geleden waar je het veel beter op kon zien.

Thanks man! goed gezien. Ik heb nooit een klein buikje gehad bro. Dit is ****ed up overal ben ik goed droog behalve een beetje buikvet en dat nog wel in de zomer. Maar **** it bro als je wilt gainen gaat je BF% omhoog. Ik vind dat het nog wel meevalt als je bekijkt hoeveel kg`s erbij zijn gekomen. Bedankt voor je eerlijke reactie.



Aardige poten kerel ... goede sweep en traantje boven de knie zit er ook.

Thanks Rob, het meest onzeker ben ik over mijn poten. Er zit 0,0 definitie bijna in. Maar die dingen beginnen ook als kool te groeien. Vooral de buitenkant damn dat echt hard. Volgens mij heeft het ook veel met mijn nieuwe voeding te maken.



Wheels zien dr ook goed uit, respect dat je dit in zo'n korte tijd al voor elkaar krijgt. Ben benieuwd hoe je er met een jaartje bij staat als je zo door blijft knallen!

He Twente! ik ook man en hoop dat ik het vol kan houden. Ga mijn best doen.



Goed bezig bro, foto's zien er goed uit. Ik had niet anders verwacht van je.Probeer een goed zalfje te vinden voor die straie trouwens.

He beest, thanks die straie is ****ed man. Ik spat uit elkaar.

Zalfjes helpen geen reet meer en zink ook niet. Tegen deze groei valt niet aan te smeren. Is wel lelijk......**** it.



Pff sterke deadlift & bor.

Ben benieuwd naar het filmpje.

loading up now thanks man!



grats on the PR ... ziet er trouwens een brute training uit .. zonder teveel tra lala

Bedankt hij was als volgt:





trainen zonder begeleiding met een maat ff maxen en gek doen

DEADLIFT

12x80

8x120

6x140

4x180

1x195

1x220 PR ****ing slechte uitvoering en riem vergeten met mijn domme kop! maar ik tel hem

1x240 FAIL (met mijn stomme kop naar Seagal moeten luisteren en eerst die 230 locken!)

1x230 FAIL



BOR

12x80

8x100

5x110 pr

2x120 pr

1x130 pr



Chinnen

1x14 bodyweight 113kg

1x12 bodyweight 113kg

1x10 bodyweight 113kg

1x9 bodyweight 113kg



Sitting row

3x10x90

1x9x100
 
Laatst bewerkt:
Sarge: Je heupen beginnen veel te hoog, die schijven zijn trouwens niet de goede diameter geloof ik. Ik heb ook wel eens bij Ed getraind. Er ligt wel een set 50kg platen. Doe die er eerst op en dan deze erbij. Je start nu nog lager.
 
Sarge: Je heupen beginnen veel te hoog, die schijven zijn trouwens niet de goede diameter geloof ik. Ik heb ook wel eens bij Ed getraind. Er ligt wel een set 50kg platen. Doe die er eerst op en dan deze erbij. Je start nu nog lager.

He beest,
Yeh goed idee. Klopt er liggen twee schijven van 50 kg heb je daar ook getraind? Jij komt ook overal he:). Die knal ik er volgende keer erop. En next time dieper zakken met mijn heupen. Ik wil niet opscheppen maar heb echt het idee dat 240 er gewoon in zit met riem en die 50kg schijven.
Bij reps is mijn technieks altijd perfect. Maar ik had die stang voor mij liggen en vergat de scherpte dacht alleen maar aan het gewicht met mijn domme kop. Daardoor ook nog mijn riem vergeten om te doen.
Is dat makkelijker als ik hoger kan beginnen?
 
Laatst bewerkt:
Je had inderdaad naar Seagal moeten luisteren en die 230 proberen, die was je vast gelukt
kijkend naar die 220 ... maar toch super kerel.
 
lekkere training gek! deadlift ziet er easyyy uit trouwens...wat rob zegt, 230 was zeker gelukt. en 14 reps op chins met jouw bw...pff
 
whouw, knap dat je hem zo omhoog trekt, Denk dat die 230 erin had gezeten.. Maar je was zowiezo te vermoeid daarvoor!
 
Je kan makkelijk nog zwaarder gaan man.
Als je nog naar jezelf sta te kijken in de spiegel opzij van je, moet er nog wel wat meer inzitten!
En je riem vergeten, maar wel je straps aandoen..?
Pak 'm gewoon zonder straps man, goed voor de grip! :D

Gefeliciteerd ouwe narcist (moet je maar niet zo geil naar jezelf kijken in de spiegel!) ;)
 
Ik weet niet of je makkelijker nog zwaarder kan gaan. Nu gaat het nog vrij soepel maar met +10 kg kan dat ineens over zijn. Spreek uit ervaring.

Je techniek zuigt idd bigtime kerel, maar gelukkig besef je dat zelf ook dus dat zal wel goed komen.

Als je idd een kleinere stap had genomen had die 230 er misschien ingezeten! Waarom doe je eigenlijk geen mixed grip?

keep it up, nice pr dude!
 
that's it baby! hahahaha!

hij ging nog ****ing easy man, als je techniek beter is dan pak je zeker veel meer.
Zie comment van g-men.

Netjes man.
 
Toch is deze techniek nog beter dan ik hier op dbb vaak langs zie komen. Maar idd, grotere schijven en heupen lager.

Ik doe het je niet na.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven