MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks mannen! Geen idee wat core is maar ik ga het morgen dus voelen?
Ik ben een masochist pijn is fijn:cool: Die frontsquats doe ik trouwens erg diep.

Maaltijd 8 --> 250 gram kipfilet met 100 gram tuinbonen:)
Bekijk bijlage 7732


Straks nog 1 shake en dan is de voeding weer perfectie; 4800 kcal en 520 gram eiwitten schoon gegeten!


Slaap lekker beesten.....

je core is je romp - goeie lichaamshouding - goeie onderrug - goeie buik dat soort dingen - dat weet jij toch wel sgt ?
 
Maaltijd 2 tonijn met sla smaakte mij niet goed. Zo ****ing droog.
Gelukkig kwam Travis Bickle met een nieuw recept-->

de tonijnshake

ingredienten; tomatensap, peper, verse basilicum blaadjes en een blikje tonijn


Even in de blender en afgarneren met wat basilicum et voila;


Het is geen chocolademilkshake van de MAC maar het smaakt 10x beter dan gortdroge tonijn en is binnen 2 minuten weggedronken. Bedankt voor de tip travis.

tonijnshake 001.jpg


tonijnshake 002.jpg
 
Maaltijd 2 tonijn met sla smaakte mij niet goed. Zo ****ing droog.
Gelukkig kwam Travis Bickle met een nieuw recept-->

de tonijnshake

ingredienten; tomatensap, peper, verse basilicum blaadjes en een blikje tonijn
Bekijk bijlage 7827

Even in de blender en afgarneren met wat basilicum et voila;
Bekijk bijlage 7828

Het is geen chocolademilkshake van de MAC maar het smaakt 10x beter dan gortdroge tonijn en is binnen 2 minuten weggedronken. Bedankt voor de tip travis.

:zuip::kots::kots:

hardcore for life... maar dit is te....:p
 
nou xl, wasknijper op je neus, en doorslikken die zooi, hahaha
 
Niet zo negatief het is maar 1 maaltijd van de 8.;)


Dit is maaltijd 4-->
Ingredienten: 4 hardgekookte XL scharreleieren, augurk, bieslook, light mayonaise, 2 zuurdesembrood en zout&peper.
:meal::eetmug:


ei van mossad.jpg
 
Tomatenpuree wordt onderschat.. Het is best lekker, ook op brood of bij de rijst!
 
Nu is het tijd voor de junkmaaltijd v/d week.
Het lekkerste menu ooit ontworpen--> een bigmacmenu, milkshake en 2 fritessaus....:mc::mc:


mac.jpg
 
Nu is het tijd voor de junkmaaltijd v/d week.
Het lekkerste menu ooit ontworpen--> een bigmacmenu, milkshake en 2 fritessaus....:mc::mc:
Bekijk bijlage 7842

Als ik sommigen zie junken (Sjekoog & Sjapendoedel bijv.) dan valt het me op dat je toch je junkmaaltijd erg bescheiden houdt! Netjes hoor!

Ik sla het junken deze week maar even over... ;)
 
Mossad, die burger en die shake doet het hem.

Die friet van de mac laat ik liever achterwege, maar de rest gaat er ook bij mij met alle plezier in ;)

Je moet bodybuilding kok worden. (niks voor jou? ''restaurant de bodybuilduier'' ;))
 
Bedankt....bodybuildersrestaurant lol....kan je wel goed verdienen Koekie komen ze 8x per dag eten;). @Dwarven sjek en sjappie zijn aan het cutten en eten niet de hele week 5000 kcal per dag inclusief veel KH.;)
Af en toe junken is juist goed topper gewoon doen.

Laatste creatie van vandaag maaltijd 6;

ingredienten; 200 gram gerookte zalm, 2 theelepels mierikswortel, 2 eetlepels light mayonaise, 2 eetlepels kappertjes, verse bieslook, peper& zout, dille ---> dit allemaal in de blender.
&
200 gram rauwe spinazie, een dressing naar smaak gemaakt en biologische trostomaatjes et voila;


zalmtartaar.jpg
 
ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb echt zo kanker veel respect voor hoe jij bezig bent. heb het zelf ook tijden gedaan en weet "de prijs." het is zeker niet altijd leuk, maar het resultaat is er wel naar.

ik hoop echt voor je dat je een monster fysiek neer gaat zetten, je hebt het verdient....
 
ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb echt zo kanker veel respect voor hoe jij bezig bent. heb het zelf ook tijden gedaan en weet "de prijs." het is zeker niet altijd leuk, maar het resultaat is er wel naar. ik hoop echt voor je dat je een monster fysiek neer gaat zetten, je hebt het verdient....

Thanks Sjappie mooie woorden man!

Nog wat vergeten van de week was Paultje Lans bezig met een van zijn laatste trainingen in onze gym voor zijn wedstrijd a.s. zondag. Deze is woensdag genomen door mij dus 4 dagen voor zijn wedstrijd in Roemenie.
Bizar goede shape had hij toen al wat een beest ik hoop dat hij gaat winnen. Respect to Paultje en succes --->:bow::bow::bow:


paul lans.jpg
 
ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik heb echt zo kanker veel respect voor hoe jij bezig bent. heb het zelf ook tijden gedaan en weet "de prijs." het is zeker niet altijd leuk, maar het resultaat is er wel naar.

ik hoop echt voor je dat je een monster fysiek neer gaat zetten, je hebt het verdient....

Inderdaad! +1
De tijd die je in je voeding stopt, chapeau.
Trainingen, chapeau.
Zoals je bezig bent in het geheel, chapeau.
Je kan echt elk doel stellen nu, als je het niet haalt weet je zeker dat je je er 200% voor ingezet hebt.
:bow2:
 
Ik kom toch maar niet bij je eten xl, als je van die jakkie shakies maakt...

Een biefstukkie zoals laatst gaat er echter wel in :D

Thnx gap! ;)
 
ja dit is geen sport van het lekkere eten helaas. die tonijn shakes drink ik nu ook al een tijdje dagelijks met me neus dicht :D:D
 
Nog wat vergeten van de week was Paultje Lans bezig met een van zijn laatste trainingen in onze gym voor zijn wedstrijd a.s. zondag. Deze is woensdag genomen door mij dus 4 dagen voor zijn wedstrijd in Roemenie.
Bizar goede shape had hij toen al wat een beest ik hoop dat hij gaat winnen. Respect to Paultje en succes --->:bow::bow::bow:
Bekijk bijlage 7847

Kanonnen wat een lijf!
Alleen jammer dat de heren over het algemeen hun broek op de enkels laten hangen... kan die niet gewoon uit?! (staat wat minder suf)
 
ik zou zeggen maak jij eens een foto van hoe het hoort en post die hier :D
 
Mooie rug definitie grote ;) Leuk hé poseren.....dat is pas trainen.Ik doe het een half uur per dag..als het lukt. Heb echt moeite met de buikpresentatie:o
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven